-
31. Data: 2012-04-04 20:41:20
Temat: Re: Fazer 600 (2001), nada się na początek?
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2012-04-04 20:35, Jasio pisze:
> Tak bajdełejem, warto zamiast ulyssesa rozważać xb12xt?
> Oba raczej na asfalt, na codzień używane z centralnym kufrem.
> Co tam w necie do przeczytania, to już przeczytałem, chciałem zapytać
> obeznanego w temacie.
XB12XT to tez Ulysses (XB12X) tyle ze z literka T czyli dodatkami typu
kufry H&B, grzane manety i navi (byla za doplata). No i ostatni rocznik
XT ma blotnik klasyczny zas X ma podwojny. Oponami tez sie roznil - XT
mial szosowe a X semi-terenowe Scorpion Sync.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
-
32. Data: 2012-04-04 21:35:42
Temat: Re: Fazer 600 (2001), nada się na początek?
Od: "Jasio" <b...@g...pl>
Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
news:jli4kk$ej1$1@inews.gazeta.pl...
>W dniu 2012-04-04 20:35, Jasio pisze:
>
>> Tak bajdełejem, warto zamiast ulyssesa rozważać xb12xt?
>> Oba raczej na asfalt, na codzień używane z centralnym kufrem.
>> Co tam w necie do przeczytania, to już przeczytałem, chciałem
>> zapytać
>> obeznanego w temacie.
>
>
> XB12XT to tez Ulysses (XB12X) tyle ze z literka T czyli dodatkami
> typu kufry H&B, grzane manety i navi (byla za doplata). No i ostatni
> rocznik XT ma blotnik klasyczny zas X ma podwojny. Oponami tez sie
> roznil - XT mial szosowe a X semi-terenowe Scorpion Sync.
>
Błotnik w xb12x IMHO jest praktyczniejszy, bo chroni silnik i
kolektory przed zachlapaniem, ale to przecież można przełożyć.
Mi bardziej chodziło o zawieszenie z mniejszym prześwitem i różnice w
prowadzeniu w związku z tym.
Myśląc o Ulyssesie myślałem tylko o rocznikach nowszych niż 2008, ze
względu na wydajnieszą pompę oleju, nowy pas (rzekomo z gwarancją
dożywotnią-czyli w praktyce pewnie do 2018) i mniejszy promień skrętu.
A potem pojawiły się XT właśnie. Co np. możesz powiedzieć o tym na
podstawie fotek? (wiadomo, owijka na kolektorach może maskować
zagniotki po glebie):
http://www.ebay.co.uk/itm/BUELL-ULYSSES-XB12XT-HARLE
Y-DAVIDSON-/270946125472?pt=UK_Motorcycles&hash=item
3f15a5c6a0
No i tekst, że "zasuwa jak gówno z tłustego szpadla" pobija wszystko.
(:
I pytanie dodatkowe, czemu jako akcesoryjne tłumiki w 99% są stosowane
Jardiny?
Z góry dziękuję.
--
Jasio
vfr etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
-
33. Data: 2012-04-04 22:49:06
Temat: Re: Fazer 600 (2001), nada się na początek?
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2012-04-04 21:35, Jasio pisze:
> Błotnik w xb12x IMHO jest praktyczniejszy, bo chroni silnik i kolektory
> przed zachlapaniem, ale to przecież można przełożyć.
Dupa tam chroni
> Mi bardziej chodziło o zawieszenie z mniejszym prześwitem i różnice w
> prowadzeniu w związku z tym.
A nie wiem. Ale ten ostatni XT to pewnie zwykly XB12S long z elementami
Ulyssesa.
> Myśląc o Ulyssesie myślałem tylko o rocznikach nowszych niż 2008, ze
> względu na wydajnieszą pompę oleju, nowy pas (rzekomo z gwarancją
> dożywotnią-czyli w praktyce pewnie do 2018) i mniejszy promień skrętu.
Nie stwierdzilem problemow ze smarowaniem a zaden pasek nie jest
wieczny. Promien skretu wynika raczej z zastosowania zawiechy z longa
>
> A potem pojawiły się XT właśnie. Co np. możesz powiedzieć o tym na
> podstawie fotek? (wiadomo, owijka na kolektorach może maskować zagniotki
> po glebie):
> http://www.ebay.co.uk/itm/BUELL-ULYSSES-XB12XT-HmmAR
LEY-DAVIDSON-/270946125472?pt=UK_Motorcycles&hash=it
em3f15a5c6a0
Wyglada niezle tylko czemu nie ma deflektorow pod siedzeniem
zapobiegajacych grzaniu ud kierowcy w korku ? Od 2008 montowano je
standardowo. Do swojego tez dokupilem.
>
> No i tekst, że "zasuwa jak gówno z tłustego szpadla" pobija wszystko. (:
> I pytanie dodatkowe, czemu jako akcesoryjne tłumiki w 99% są stosowane
> Jardiny?
Jardine RT-One wygladaja i brzmia zajebiscie. No i sa stosunkowo
niedrogie. Ja tez mam tak w wersji Alu.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
-
34. Data: 2012-04-05 08:14:37
Temat: Re: Fazer 600 (2001), nada się na początek?
Od: Lisciasty <l...@p...pl>
On 3 Kwi, 08:29, Marcin N <m...@o...pl> wrote:
> To po pierwsze. A po drugie: 195 cm to kawał chłopa. Fazer jest za mały.
> Ja mam 174 cm i czasem po dłuższej jeździe dolegają mi zgięte kolana.
> Nie doradzę, jaki motocykl będzie wygodny dla tak wysokiej osoby - bo
> nie wiem, ostrzegam tylko przed Fazerem.
A co powiecie na NTV650 dla tegoż samego gamonia? Z mocą już luz bo
prawie nie ma ;) Natomiast wymiary mnie zastanawiają, no i kardan.
Koleżka mi podesłał takie ogłoszonko:
http://moto.allegro.pl/honda-ntv-650-do-negocjacji-i
2255092988.html
wygląda na uczciwie opisane no i przebieg chyba nie jest gmerany.
Czy wałek po takim przebiegu pociągnie jeszcze czy trzeba się liczyć z
naprawą? Jak tak to za ile? ;)
Pozdrawiam
Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wrocławia/
--
Kawidło GPZ 550 '82
Tygrys '05
-
35. Data: 2012-04-05 09:13:16
Temat: Re: Fazer 600 (2001), nada się na początek?
Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>
On 04.04.2012 20:35, Jasio wrote:
> Ale ze schowkiem to tam chyba kiepawo.
Co Wy z tymi schowkami? Mania jakaś ... :)
--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach
-
36. Data: 2012-04-05 09:44:59
Temat: Re: Fazer 600 (2001), nada się na początek?
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2012-04-05 09:13, duddits pisze:
> On 04.04.2012 20:35, Jasio wrote:
>> Ale ze schowkiem to tam chyba kiepawo.
>
> Co Wy z tymi schowkami? Mania jakaś ... :)
>
Nie maja gdzie schowac kosmetyczki
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
-
37. Data: 2012-04-05 11:51:38
Temat: Re: Fazer 600 (2001), nada się na początek?
Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>
On 03.04.2012 08:29, Marcin N wrote:
> Fazer jest za mały. Ja mam 174 cm i czasem po dłuższej jeździe dolegają
> mi zgięte kolana.
To są raczej indywidualne cechy osobnicze :) Ja jestem wyższy i nigdy
kąt ugięcia nóg nie był dla mnie na małym Fazzim problemem.
Wysokiemu koledze (i w ogóle wszystkim) doradzić można tylko przymiarkę
własną ..., inaczej się nie da :)
--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach