  • 1. Data: 2012-04-30 23:17:31
    Temat: Falownik za 50EUR?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Jest możliwe, że falownik może kosztować tylko 50EUR?
    Firma sprzedająca pilarkę z silnikiem indukcyjnym 2,2 kW zasilanie 3 fazy
    bierze 50EUR dopłaty za maszynę z zasilaniem 230V jedna faza.
    Nie ma regulacji obrotów.

    Ja obstawiam, że są różne silniki. Sprzedawca, że jakieś pudło, które nazwał
    na początku transformatorem. :-)

    Robert

  • 2. Data: 2012-04-30 23:23:44
    Temat: Re: Falownik za 50??
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Robert Wańkowski wrote:

> [...]
    > Nie ma regulacji obrotów.
    >
    > Ja obstawiam, że są różne silniki. Sprzedawca, że jakieś pudło, które

    Może kondensator?

    Waldek

  • 3. Data: 2012-04-30 23:47:25
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "Waldemar Krzok"
    > Może kondensator?

    Przeczytawszy ten wątek
    Dowiedziałem się, że przy takim zasilaniu mamy 70% pierwotnej mocy silnika.

    Silnik w wersji 3f połączony w gwiazdę, a w wersji 1f z kondensatorem (ten
    sam silnik) w trójkąt?

    Robert

  • 4. Data: 2012-04-30 23:50:09
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Przeczytawszy ten wątek
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2092588.html

    A dokłądnie ten obrazek.
    http://obrazki.elektroda.pl/1291100000_1316506235.jp

    Robert

  • 5. Data: 2012-05-01 00:07:07
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Waldemar Krzok napisał:

    > Może kondensator?

    Może. Ale ja niedawno kupiłem podobny falownik za podobną cenę.
    No, może troszeczkę drożej. Nówka sztuka, tylke że z jakiejś
    wyprzedaży magazynu.

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2012-05-01 00:32:36
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski"
    > No, może troszeczkę drożej. Nówka sztuka, tylke że z jakiejś
    > wyprzedaży magazynu.

    Ale tu chodzi o dużą międzynarodową firmę.
    Znalazłem za 120$ konwerter z 3 na 1.
    Może w hurcie kupią za te 50EUR i bez zysku doliczają do maszyny? ;-)

    Robert

  • 7. Data: 2012-05-01 00:47:09
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Robert Wańkowski napisał:

    > Ale tu chodzi o dużą międzynarodową firmę.
    > Znalazłem za 120$ konwerter z 3 na 1.
    > Może w hurcie kupią za te 50¤ i bez zysku doliczają do maszyny? ;-)

    Ten falownik, co go kupiłem, jest z dużej międzynarodowej firmy.
    Z regulacją obrotów, wyświetlaczem, cyfrową magistrala i wszystkimi
    bajerami. Zrobienie za 50 euro czegoś, co poprostu robi trzy fazy
    z jednej i zasila silnik nie wydaje mi się awykonalne. W Chinach
    zwłaszcza (każda *międzynarodowa* firam ma coś wspólnego z Chinami).

    --
    Jarek