    From: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Falownik, szybki falownik, ... jeszcze szybszy falownik?
    Date: Wed, 10 Oct 2012 22:40:24 +0200

    No właśnie, potrzebuję porady praktyków.
    Mam potrzebę bardzo dynamicznego sterowania silnikiem. W grę wchodzą
    rampy na poziomie <0.1s, więc typowe falowniki klasy ekonomicznej
    odpadają w przedbiegach.
    Znalazłem Altivara21, znam, wiem co potrafi, ale seria wycofywana.
    Niższe modele nie mają szans nadążyć, więc nawet nie zajmuję się nimi,
    tym bardziej, że teoretyczny następca A21, czyli A31 jest znów
    wolniejszy. Chyba dosyć mam już Schneidera.

    Znalazłem Lenze, Danfosa i Bóg wie jeszcze jakie, oczywiście z regulacją
    rampy co 10ms, ale pytanie na ile faktycznie falownik tak szybko
    reaguje? Pytania do sprzedawców, doradców, handlowców widzę że nie mają
    sensu. Potrzebuję opinii kogoś kto używał i może porównać zachowanie napędu.
    A może ktoś coś poleci godnego uwagi?

    Irek.N.
    ps. 1f, 1/4kW