  • 1. Data: 2011-08-03 10:37:27
    Temat: Angielscy policjanci to twardziele...
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    http://fishki.net/comment.php?id=93191

    dla nielubiących klikać w nieznane linki - gość uciekając kradzionym
    autem, uderzył w radiowóz, czym sponiewierał trochę stojącego przy nim
    policjanta, który jednak ogarnął się błyskawicznie i ruszył w pościg za
    złodziejem... Rispekt! ;)

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 2. Data: 2011-08-04 12:36:26
    Temat: Re: Angielscy policjanci to twardziele...
    Od: Ghosthunter <p...@n...pl>

    Dnia Wed, 03 Aug 2011 10:37:27 +0200, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
    napisał(a):

> [...]
    > autem, uderzył w radiowóz, czym sponiewierał trochę stojącego przy nim
    > policjanta, który jednak ogarnął się błyskawicznie i ruszył w pościg za

    Widziałem Brytyjską Policję w akcji i muszę przyznać, że pracują z
    poświęceniem i wysoką skutecznością. Wierzą w to co robią i wkładają to
    wiele serca.

  • 3. Data: 2011-08-04 13:27:20
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 03-08-2011 o 10:37:27 krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
    <"[moje_inicjaly]"@post.pl> napisał(a):

> [...]
    > autem, uderzył w radiowóz, czym sponiewierał trochę stojącego przy nim
    > policjanta, który jednak ogarnął się błyskawicznie i ruszył w pościg za

    Z czego jest te volvo? Nie widać uszkodzeń, a w bejcy to aż koło
    poleciało...