  • 1. Data: 2009-02-06 08:59:53
    Temat: [FTP] ftp dla pl.misc.elektronika
    Od: "Sylwester Łazar" <g...@a...pl>

    Witam!
    Jeszcze w temacie.
    Korzystając z rady kolegi Adama Dybkowskiego.
    Nie zmieniam co prawda logina i hasła na anonimowe, aby już nie robić
    zamieszania.

    Aby jednak łatwiej było zapamiętać, to skorzystałem z podpowiedzi kolegów:
    Adama Jurkiewicza i Andrzeja Kmicica, którzy zrobili ładny skrót w jednej
    linijce:
    ftp://alpropme:P...@t...pl/

    A ja jeszcze zrobiłem do tego takie makra :-)
    www.tnij.org/ftppme
    www.tnij.org/pmeftp
    www.tinyurl.com/ftppme
    www.tinyurl.com/pmeftp

    pme to skrót od pl.misc.elektronika, więc powinno się dać łatwo zapamiętać.

    Z pewnością wymyślicie nawet lepsze własne skróty.
    Widzę, że ftp w końcu ożył. Oby się przydał :-)

    pozdrawiam
    Sylwester Łazar
    http://www.alpro.pl
    i projektowania PCB

  • 2. Data: 2009-02-06 22:56:25
    Temat: Re: [FTP] ftp dla pl.misc.elektronika
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Sylwester Łazar pisze:

    > Jeszcze w temacie.
    > Korzystając z rady kolegi Adama Dybkowskiego.
    > Nie zmieniam co prawda logina i hasła na anonimowe, aby już nie robić
    > zamieszania.

    Ale przecież możesz dodać anonimowe logowanie całkiem niezależnie. Niech
    stary login i hasło też działają jeżeli ktoś już używał.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/