-
31. Data: 2014-06-09 21:46:53
Temat: Re: FPS 3D w 265 linii kodu [ciekawostka]
Od: firr <p...@g...com>
W dniu poniedziałek, 9 czerwca 2014 13:18:24 UTC+2 użytkownik bartekltg napisał:
> On 09.06.2014 11:56, firr wrote:
>
> > wogole ostatnio mysle o przymapowaniu klawiatury tak by nie musiec
>
> > wciskas shifta by moc pisac () {} i jeszcze pewnie ze dwu znaków
>
>
>
> Jak potrzebowałem to sobie dodałem greckei i matematyczne literki.
>
>
>
> > pytanie tylko jak i gdzie to przerzucić, w sumie pewnie mozna by
>
> > podpiac pod klawisze funkcyjne
>
> >
>
> > f1 { f2 } f3 ( f4 )
>
>
>
> A jak Ci wygodniej. IMHO klwisze funkcyjne to średni pomysł,
>
> są daleko od standardowego położenia ręki.
>
>
>
>
>
> > prawdopodobnie dalbym rade tak pisac lewa reką
>
>
>
> > ktos wie moze jaki jest najlepszy sposob takiego zremapowania klawki
>
> > ?
>
>
>
> A napisz to pytanie googlowi. Dla windowsa wyrzuci microsofowy
>
> programik do tworzenia układów klawiatury.
>
> Keyboard Layout Creator
>
sciagnalem to tylko ze nie bardzo wiadomo mi co to robi - tworzy jakas
dllkę ktora pozniej mozna zainstalowac tak jak np jakis osobny język
w ustawianiach klawiatur? nie widze w tym programie klawiszy funkcyjnych
to co bym chial zrobic to podpiąc klawisze pod f1..i dalej lub pod alt+litery (np
prawy alt + wsad jako kursor alt+l jako enter alt+io
jako () alt + kl jako {}
-
32. Data: 2014-06-09 22:07:53
Temat: Re: FPS 3D w 265 linii kodu [ciekawostka]
Od: firr <p...@g...com>
jest jeszcze modyfikacja rejestru albo nakladka program sharpkeys
z tym ze
Things that SharpKeys will not do:
(...)
Protect you from yourself - if you disable your DEL key and can't login because
CtrlAltDel doesn't work now, you'll have to reformat
az strach uzywac, pozatym to remapuje fizyczne przyciski a mi
potrzebne jest przemapowanie shift + [ na jedne klawisz (czyli nei klawiszy tylko
znaków)
-
33. Data: 2014-06-10 03:27:04
Temat: Re: FPS 3D w 265 linii kodu [ciekawostka]
Od: firr <p...@g...com>
jest taki program autohotkey, fajnie działa
mozna przemapowac te charsy, dziala fajnie
pytanie jeszcze jak to dobrze wykorzystac
makra sa chyba mniej przydatne choc pewnie
mona przymapowac taki int np pod alt+i
return pod alt+r float pod alt+f.. ehat else..
-
34. Data: 2014-06-10 18:33:15
Temat: Re: FPS 3D w 265 linii kodu [ciekawostka]
Od: firr <p...@g...com>
>
> O to chodzi, to nie jest aż takie trudne;)
>
takie latwe tez nie jest, nie jest trudno napisac engine dosyc krótkim jak juz sie
umie, ale zeby wogole go napisac trzeba przerobic i nie pogubic sie w gaszczu róznych
'abstrakcyjnych' kwestii,
upał jak cholera , srodek lata, przydalyby sie jakies schlodzenie w zimnych wodach
baltyku czy cos takiego, a tu tylko praca i praca, jak sie schlodzi moze cos
pokoduje bo na razie znowu wysiadam;/
-
35. Data: 2014-06-10 18:36:50
Temat: Re: FPS 3D w 265 linii kodu [ciekawostka]
Od: firr <p...@g...com>
ps w tym kodzie
function ray(origin) {
var stepX = step(sin, cos, origin.x, origin.y);
var stepY = step(cos, sin, origin.y, origin.x, true);
var nextStep = stepX.length2 < stepY.length2
? inspect(stepX, 1, 0, origin.distance, stepX.y)
: inspect(stepY, 0, 1, origin.distance, stepY.x);
if (nextStep.distance > range) return [origin];
return [origin].concat(ray(nextStep));
}
nie rozumiem co to takiego jest ten stepx i stepy,
co to takiego moze byc? jakies to dziwne gdybym to ja robil chyba zrobilbym jakies
proste testy z geometrii liniowej i wydaje mi sie ze to jednak jakos inaczej by
wygladalo..
-
36. Data: 2014-06-11 10:11:27
Temat: Re: FPS 3D w 265 linii kodu [ciekawostka]
Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
bartekltg <b...@g...com> wrote:
> pl.misc.elektronika: Klawiatura - rozkład liter na 'guzikach'
Jeszcze tam go brakowało...
--
SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
http://www.chmurka.net/
-
37. Data: 2014-06-11 10:31:04
Temat: Re: FPS 3D w 265 linii kodu [ciekawostka]
Od: firr <p...@g...com>
> takie latwe tez nie jest, nie jest trudno napisac engine dosyc krótkim jak juz sie
umie, ale zeby wogole go napisac trzeba przerobic i nie pogubic sie w gaszczu róznych
'abstrakcyjnych' kwestii,
>
na przyklad co do tych trudniejszych dla mnie (przynajmniej jak na dzis szczegółów)
łatwo jest powiedzmy zrobić 9napisac) rasteryzacje trójkąta (w sprzyjajacych
przypadkach) ale na przykład już chyba nieco trudniej jest zrobić clipping z
płaszczyzną rzutnika, taki trójkąt bedzi ajakos tam ucinany i nawet nie wiem co wtedy
9tj gdy przecina ta plaszczyzne kamery, ucinac to? (wtedy z trojkatow powstawalyby
chyba czworokaty jak nie cos gorszego , choc chyba nie - czy tezdalej robic z tyłu
jakieś dalsze powiekszenie - jeszcze komplikuje sprawe fakt ze taki trójkat nie tylko
moze przebić plaszczyzne kamery ale nawet plaszczyzne oka 9tj dokladniej to chyba
wyszedlby gdzis z boku przez scianki) - nie mam pojecia jak ludzie to robią - duzo
kodu to to moze nie byc ale jest nad czym posiedziec
-
38. Data: 2014-06-12 19:59:42
Temat: Re: FPS 3D w 265 linii kodu [ciekawostka]
Od: slawek <f...@f...com>
On Sat, 07 Jun 2014 15:08:03 -0500, A.L. <a...@a...com> wrote:
> W dawnych czasach, napisalem na Meritum dwie gierki. Kazda w jednej
> linii, 255 znakow. Mozna znalezc w mojej ksiazcze "Programowanie
Meritum mam. Gorzej z monitorem.
-
39. Data: 2014-06-16 09:04:03
Temat: Re: FPS 3D w 265 linii kodu [ciekawostka]
Od: Stregor <s...@g...com>
> Meritum mam. Gorzej z monitorem.
Po co Ci monitor? ;)
Pamiętam, gdy miałem pierwszego Timexa (klon ZX Spectrum) to brałem go w
nocy pod kołdrę, żeby rodzice nie widzieli, i pisałem na ślepo gierkę
"wylosowałem liczbę jeden od miliona, jaka to liczba?" - trzeba było
podać liczbę, komputer piszczał raz gdy podana liczba była za mała, 2x
gdy była równa, 3x gdy była za duża. Po zwycięstwie piszczał tyle razy
ile potrzeba było kroków. Głośniczek był podepchany watą, żeby piszczał
cichutko.
Nie wiem, czy to już korba była, czy jeszcze granica normy ;)
--
Pozdrawiam,
Stregor