  • 41. Data: 2010-09-03 11:01:31
    Temat: Re: FOTORADARY ... czyli kur*y w Bia
    Od: mateoos <m...@w...pl>

    W dniu 2010-09-03 09:36, Artur Miller pisze:
    > U?ytkownik "mateoos"<m...@w...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > tym gorzej ... masz swiadomosc, ze na gorze sa debile, ale i tak sie im
    > podporz?dkujesz ...

    Mamy kilka możliwości:

    1) podporządkować się;
    2) pisać skargi i zażalenia;
    3) kandydować na radnego/posła etc. i naprawiać błędy poprzedników;
    4) wyjechać z kraju;
    5) powiesić się z rozpaczy na najbliższym drzewie.

    Zupełnie poważnie mówiąc, to nie pochwalam ani tych durni, którzy
    stawiają fotoradary w kompletnie popieprzonych miejscach, ani tych,
    którzy dają się złapać a później płaczą.

    Trudno, mamy sytuację jaką mamy, każdy o tym wie, sposobów na uniknięcie
    nieprzyjemności jest sporo.

    A tak zupełnie na marginesie - tych na górze wybiera społeczeństwo... ;)

  • 42. Data: 2010-09-03 11:06:51
    Temat: Re: FOTORADARY ... czyli kur*y w Białym Borze ...
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-09-03 08:25, mateoos pisze:

    > Ot, znalazł się rajdowiec-zawodowiec.

    Tym razem mądrze prawi.

    A.

  • 43. Data: 2010-09-03 11:08:41
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-09-03 08:29, mateoos pisze:

    > Bo ludzie, którzy o tym decydują, średnio znają się na robocie.
    >
    > Czy coś to zmienia? Przepisów trzeba przestrzegać, albo nie dać się
    > złapać. Skoro ktoś chce być cwaniak i nagina przepisy, a jest cienias i
    > daje się złapać, to pretensje może mieć tylko i wyłącznie do siebie.
    >
    > Zdobyłem w życiu kilka mandatów, ale zmądrzałem i już nie daję się
    > złapać. A wolniej wcale nie jeżdżę :)

    Takie bzdury to możesz opowiadać kolegom w piaskownicy.

    A.

  • 44. Data: 2010-09-03 11:13:16
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    > To trzeba zrobić bardziej ostentacyjnie - max. 10km/h po całym zadupiu.

    Wbrew pozorom to wcale nie jest takie głupie:) Sam znam miejscowości,
    gdzie przez kilkanasie/dziesią kilometrów jest jeden ciągły teren
    zabudowany. Oczywiście zabudowań nie ma ale za to w cholerę FR. Bardzo
    łatwo w którymś momencie stracić orientację przy wyjeździe z
    miejscowości, czy ciągle jest teren zabudowany czy już nie. W końcu same
    pola dookoła.

    A.

  • 45. Data: 2010-09-03 11:22:07
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > A można mandat firmie wystawić?

    Zapytaj urzędów skarbowych :P ;)

  • 46. Data: 2010-09-03 11:45:45
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Sugeruję, aby dyskusja trzymała jakiś poziom. Plucie jadem na każdego, kto
    > ma odmienne poglądy, to domena jednej z partii politycznej. Nie zniżajmy
    > się do ich poziomu.

    Jeśłi oczekujesz od Konia rzeczowości i dyskusji na argumenty to szczęścia
    życzę :-)
    PLONK to szczyt jego możliwości.

  • 47. Data: 2010-09-03 12:10:51
    Od: PiotReK <p...@g...com>

    Sam dostałem w tym roku fotke z BIAŁEGO poBORUopłatzaprzejazd.
    dostałem fotke ze stacjonarnego za jazde 55km/h na ograniczeniu do
    40km/h :/
    dla mnie to zwykle zbieranie kasy, a nie dbanie o bezpieczenstwo!!!
    55km/h :/
    pozdrawiam,
    piotrek

  • 48. Data: 2010-09-03 12:15:50
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-09-03 11:13, Arek (G) pisze:
> [...]
    > łatwo w którymś momencie stracić orientację przy wyjeździe z
    > miejscowości, czy ciągle jest teren zabudowany czy już nie. W końcu same
    W takich wypadkach przydaje się nawigacja z realnymi ograniczeniami
    prędkości.

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 49. Data: 2010-09-03 12:24:44
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    wiadomości news:i5p5as$a08$1@news.onet.pl...

    > KAPELUSZ PLONK WARNING

    To sobie i mnie zaplonkuj
    skąd tyle bezmózgowia?

    artur(m)

  • 50. Data: 2010-09-03 12:26:35
    Temat: Re: FOTORADARY ... czyli kur*y w Białym Borze=?ISO-8859-2?Q?_=2E=2E=2E?=
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Rafał Grzelak" <n...@d...com> napisał w wiadomości

    > Nie ma to jak wierzyc w to, ze ci na gorze wiedza co robia. ;>

    Idź na "górę" tam mądrych przecież trzeba.
    Nikt już nie będzie mial pretensji, że na górze nie myśla.
    Przynajmniej jeden nie bedzie narzekał