eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCB radio - zestaw - na jakie funkcje i parametry zwracać uwagę przy zakupie? › [FINAŁ] Re: CB radio - zestaw - na jakie funkcje i parametry zwracac uwage przy zakupie?
  • Data: 2011-07-07 13:56:33
    Temat: [FINAŁ] Re: CB radio - zestaw - na jakie funkcje i parametry zwracac uwage przy zakupie?
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-06-30 23:38, Maciej M. wrote:

    > I dlatego właśnie myślę o tym, co zaproponowałeś...

    Temat przemyślany po Waszych cennych wypowiedziach i zrealizowany -
    jestem właśnie świeżo po zakupie zestawu:

    - M-Tech Legend II z RF Gain i ANL, sympatyczne malutkie radyjko, ładnie
    wykonane (pomimo Made in PRC), wyjście na głośnik EXT, bez ASC
    - Sirio ML-145, z folią alu i gumowym kondonem pod stopkę, podobno
    dobrej jakości (Made in Italy)
    - zwykły reflektometr SWR z kabelkiem

    Całość: ~360zł - a więc zgodnie z zaplanowanym budżetem.

    Generalnie przyjemne zaskoczenie - antenkę można stroić przez
    wysuwanie/chowanie bata (imbusikiem do regulacji), a gdyby mi kabla
    zabrakło to wtedy sprzedawca mi dorobi dłuższy bez utraty gwarancji.

    Jak dobrze pójdzie to już w weekend zamontuje się co trzeba - no i będę
    on-AIR ;)

    Pozdrawiam,

    --
    MM