eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polip › FAQ - promocja ,,Dostep do Internetu Frame Relay TP"
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2004-08-03 15:26:00
    Temat: FAQ - promocja ,,Dostep do Internetu Frame Relay TP"
    Od: "Rafał Worosz" <R...@t...pl>

    Witam,
    Dla zainteresowanych zamieszczam dodatkowe informacje:

    1. Na czym polega promocja "dostep do Internetu Frame Relay TP''?

    Promocja "dostep do Internetu Frame Relay TP''polega na swiadczeniu
    uslugi symetrycznego dostepu do Internetu wg protokolu Frame Relay o
    szybkosci dolaczenia do 1 Mbit/s lub do 2 Mbit/s wraz z gwarancja jakosci
    na poziomie certyfikatu TP SLA progres.

    2. Jakie sa podstawowe warunki skorzystania z promocji?

    Warunkiem podstawowym skorzystania z promocji jest stwierdzenie przez
    sluzby techniczne TP mozliwosci technicznych swiadczenia Uslugi.

    3. Jaka jest przeplywnosc gwarantowana dla poszczegolnych laczy w
    ramach promocji?

    W ramach Uslugi zestawiane jest do routera brzegowego sieci
    szkieletowej POLPAK lacze o przepustowosci rownej szybkosci dolaczenia.

    4. Czy dostep zamowiony w promocji umozliwia rowniez zestawienie
    kanalow PVC do transmisji danych?
    Nie ma mozliwosci ustanowienia transmisji danych w warstwie drugiej
    pomiedzy dwoma urzadzeniami Abonenta lub urzadzeniami Abonenta i osob
    trzecich.

    5. Czy dodatkowo mozna zamowic BGP?

    Dla dostepow zamowionych w ramach promocji TP nie swiadczy uslugi
    BGP.

    6. Czy istnieje wymog minimalnego czasu trwania umowy na ,, dostep do
    Internetu Frame Relay TP"?

    Umowa moze byc zawarta na czas okreslony i na czas nieokreslony.

    7. Jakie dodatkowe rabaty mozna przyznac Klientom zamawiajacym
    dostepy do Internetu w ramach promocji?

    Do ustalania oplat za w ramach Promocji nie stosuje sie przyznawanych przez
    TP ulg, rabatow, upustow lub innych obnizeń oplat.


    8. Czy dotychczasowi Abonenci POLPAK-T oraz uslug transmisji danych
    Frame Relay/ATM moga przystapic do promocji?

    Do promocji moga przystapic zarowno nowi Klienci, jak i
    dotychczasowi Abonenci uslug sieci POLPAK-T oraz uslug transmisji
    danych Frame Relay/ATM.

    9. Jaki proces sprzedazowy obowiazuje dla promocji?

    Obowiazuje tok postepowania zgodny z aktualnym procesem sprzedazowym
    dla uslug transmisji danych Frame Relay/ATM ( przy wykorzystaniu
    formularzy zamowień i wzorow umow wprowadzonych w ramach promocji ),
    tj.

    a) Przyjecie i rejestracja zamowienia,
    b) Wywiad techniczny,
    c) Przygotowanie i podpisanie umowy, rejestracja umowy, przekazanie
    podpisanej umowy wraz z kompletem dokumentow do PKzK POLPAK
    d) Uruchomienie uslugi
    e) Odnotowanie w SOK daty uruchomienia uslugi.


    10. Czy w wypadku Abonentow uslug sieci POLPAK-T oraz uslug
    transmisji danych Frame Relay/ATM skladajacych zamowienia na lacza w
    dotychczasowej lokalizacji w promocji rowniez obowiazuje dotychczasowy
    proces sprzedazowy, jak dla uslug transmisji danych Frame Relay/ATM?

    Obowiazuje tok postepowania zgodny z aktualnym procesem sprzedazowym
    dla uslug transmisji danych Frame Relay/ATM ( przy wykorzystaniu
    formularzy zamowień i wzorow umow wprowadzonych w ramach promocji ).

    11. Czy w wypadku Abonentow uslug sieci POLPAK-T oraz uslug
    transmisji danych Frame Relay/ATM skladajacych zamowienia na lacza w
    dotychczasowej lokalizacji w promocji bedzie zachowana ciaglosc
    swiadczenia uslug stalego dostepu do Internetu?

    Mozliwe sa nastepujace sytuacje:

    a) Zamowienie nowego ( dodatkowego ) lacza dostepowego. W wypadku
    zamowienia nowego portu dostepowego ( i zachowania dotychczasowego
    portu Frame Relay, wzglednie POLPAK-T ) zapewniona bedzie ciaglosc
    korzystania z uslug stalego dostepu do Internetu TP.

    b) Rezygnacja z dotychczasowego dostepu Frame Relay/ATM i zamowienie
    dostepu do Internetu Frame Relay TP w ramach promocji z technicznego
    punktu widzenia mozliwe do realizacji poprzez zdalna rekonfiguracje
    parametrow i bez koniecznosci wymiany dotychczas uzytkowanego sprzetu.
    W takim wypadku zapewniona bedzie ciaglosc korzystania z uslug
    analogicznie do pkt. 1.

    c) Rezygnacja z dotychczasowego dostepu Frame Relay/ATM, wzglednie
    POLPAK-T i zamowienie dostepu do Internetu Frame Relay TP w ramach
    promocji z technicznego punktu widzenia wymagajace przelaczenia
    klienta do innego wezla dostepowgo / zmiany adresacji IP / zmiany
    sprzetu w lokalizacji klienta. Rekonfiguracja dotychczasowych portow
    dostepowych i ewentualna wymiana sprzetu u Klienta moze powodowac
    przerwe w korzystaniu z uslug stalego dostepu do Internetu.

    13. Czy w wypadku rezygnacji z dotychczasowego dostepu Frame
    Relay/ATM, wzglednie POLPAK-T i zamowienia dostepu do Internetu
    Frame Relay TP w ramach promocji z technicznego punktu widzenia
    wymagajace przelaczenia klienta do innego wezla dostepowgo / zmiany
    adresacji IP / zmiany sprzetu w lokalizacji klienta konieczne bedzie
    wykonanie dodatkowych czynnosci przez Klienta?

    W przypadku opisanym powyzej nalezy poinformowac Klienta, ze
    migracja istniejacych portow dostepowych do oferty promocyjnej od
    strony technicznej wymagac bedzie
    przelaczenia kanalu PVC do innego rutera dostepowego do Internetu czego
    konsekwencja bedzie zmiana 4-adresowej podsieci laczacej ruter TP z ruterem
    klienta. PKzK POLPAK bedzie informowal wskazana osobe o dokonanym
    przelaczeniu i zmianie adresow IP - klient bedzie musial zmienic adres IP na
    porcie swojego rutera od strony WAN. W przypadku przepiecia klienta z rutera
    Cisco na ruter Juniper, konieczna bedzie rowniez na ruterze klienta zmiana
    parametru encapsulation na: FrameRealy IETF, o ile parametr ten jest inny.
    Powyzsze dzialania zwiazane z rekonfiguracja dotychczasowych portow
    dostepowych i ewentualna wymiana sprzetu u Klienta moga powodowac
    przerwe w korzystaniu z uslug stalego dostepu do Internetu.

    Przelaczenia na inny ruter dostepowy do Internetu, a w konsekwencji zmiany
    IP, beda wykonywane w dniach roboczych (poniedzialek -piatek) w godzinach
    pracy Dzialu Realizacji SJO POLPAK, czyli od 8.00 do 16.00.

    14. Jakie dokumenty formalne nalezy zlozyc w wypadku Abonentow
    uslug sieci POLPAK-T oraz uslug transmisji danych Frame Relay/ATM
    skladajacych zamowienia na lacza w dotychczasowej lokalizacji w
    promocji rowniez obowiazuje dotychczasowy proces sprzedazowy, jak dla
    uslug transmisji danych Frame Relay/ATM?

    Formalnie wymagane bedzie zlozenie kompletu dokumentow dla promocji
    ( potwierdzenie rezygnacji Abonenta z dotychczasowych uslug zawarte
    bedzie w formie zapisu regulaminowego na nowej umowie podpisywanej w
    ramach promocji ).

    15. Czy w wypadku Abonentow uslug sieci POLPAK-T oraz uslug
    transmisji danych Frame Relay/ATM skladajacych zamowienia na lacza w
    dotychczasowej lokalizacji w promocji konieczny jest wywiad
    techniczny?

    Tak. Uwaga: w zleceniu na wywiad techniczny nalezy zaznaczyc ,, dotyczy
    zamowienia na dostep w ramach promocji w dotychczasowej lokalizacji ''.
    Na zamowieniu skladanym w PKzK POLPAK nalezy dopisac uwage
    okreslajaca, czy zamowienie dotyczy rezygnacji z istniejacego dostepu
    / zdalnej rekonfiguracji.

    16. Czy w wypadku Abonentow uslug sieci POLPAK-T oraz uslug
    transmisji danych Frame Relay/ATM, ktorych dotychczasowe umowy
    dotycza kilku portow dostepowych zapis regulaminowy z umowy
    promocyjnej automatycznie rozwiazujacy dotychczasowa umowe odnosil
    bedzie sie do wszystkich portow.

    W przypadku Abonentow uslug sieci POLPAK-T oraz uslug transmisji
    danych Frame Relay/ATM, ktorych dotychczasowe umowy dotycza kilku
    portow dostepowych a Abonent zamierza zrezygnowac z jednego z nich
    w zwiazku z przystapieniem do promocji nalezy podpisac aneks do
    dotychczasowej umowy dla uslug transmisji danych Frame Relay/ATM
    uwzgledniajacy zaktualizowana liczbe dostepow wykorzystywanych przez
    Klienta w ramach uslug transmisji danych Frame Relay/ATM.

    17. W jaki sposob naliczane sa bonifikaty w przypadku niedotrzymania
    parametrow uslugi zagwarantowanych w SLA Progres?

    Bonifikaty sa naliczane zgodnie z Regulaminem i Cennikiem Uslugi Certyfikat
    jakosci TP SLA dla uslug transmisji danych. Podstawa naliczania bonifikat
    jest oplata abonamentowa miesieczna za korzystanie z promocji dostep do
    Internetu Frame Relay TP.

    18. Czy Klient korzystajacy z promocji dostep do Internetu Frame Relay TP
    moze dodatkowo zamowic usluge SLA Premium w ramach uslugi Certyfikat Jakosci
    TP SLA dla uslug transmisji danych

    TAK

    19. W jaki sposob obliczana jest wartosc SLA Premium w ramach uslugi
    Certyfikat Jakosci TP SLA dla uslug transmisji danych?

    Oplaty za usluge SLA Premium sa naliczane zgodnie z Regulaminem i Cennikiem
    Uslugi Certyfikat jakosci TP SLA dla uslug transmisji danych. Podstawa
    naliczania oplaty za usluge SLA Premium jest oplata abonamentowa miesieczna
    za z dostepu w ramach promocji dostep do Internetu Frame Relay TP.

    20. Czy Klient korzystajacy z promocji dostep do Internetu Frame Relay TP
    moze dodatkowo skorzystac z uslugi Zarzadzania Urzadzeniami CPE?

    TAK

    21. Czy istnieje mozliwosc uruchomienia load balancing'u w przypadku gdy
    Klient posiada lacza uzytkowane w ramach promocji dostep do Internetu Frame
    Relay TP?

    Istnieje mozliwosc uruchomienia load balancing'u z przypadku, gdy Klient
    chce ta usluga objac dostepy o przepustowosci 2Mb/s

    22. Czy lacza w ramach promocji dostep do Internetu Frame Relay TP, ktore
    beda objete usluga load balancing'u musza spelniac dodatkowe wymagania
    techniczne?

    Nie ma dodatkowych wymagań technicznych dla dostepow 2 Mb/s w ramach
    promocji dostep do Internetu Frame Relay TP.

    23. Czy ilosc adresow IP jest ograniczona tylko do 4 dla jednego dostepu w
    ramach promocji dostep do Internetu Frame Relay TP?

    Nie. 4 adresy IP przyznawane sa standardowo, aby mozna bylo uruchomic
    szybko usluge z podstawowa funkcjonalnoscia. W przypadku, gdy ilosc adresow
    IP bedzie dla Klienta niewystarczajaca, to Klient moze wystapic o dodatkowa
    pule adresow IP wypelniajac odpowiedni wniosek w formie elektronicznej na
    stronie http:// ripe.tpnet.pl.

    --
    pozdrawiam
    Rafal Worosz,
    Departament Wsparcia Sprzedazy
    TP, 00-014 Warszawa, ul. Moniuszki 1A
    R...@t...pl






strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: