-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: dmk <d_m_k@_CUTTO_gazeta.pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: F650GS / F650GS Dakar / Suzuki drz-400 sm
Date: Thu, 23 Apr 2009 19:47:06 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 32
Message-ID: <gsq9ir$9hi$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: chello089078049212.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1240508827 9778 89.78.49.212 (23 Apr 2009 17:47:07 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Apr 2009 17:47:07 +0000 (UTC)
X-User: gruby_typ
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.16 (Windows/20080708)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:595139
[ ukryj nagłówki ]witam grupę, dzień dobry;
zgodnie z obyczajem, pozwólcie ze sie przedstawię: 31 lat, W-wa, facet,
182cm, waga waha się od 90 do 95 kilo, w zależności od pory roku
chcę kupic motocykl - pierwsze moto od dawna - kiedyś jeździłem na
sprzętach typu etz, jawa, lecz to było dawno temu, nie za wiele i bez
prawka. Zainteresowany jestem wspomnianymi w temacie motocyklami,
dodatkowo biorę pod uwagę jakieś supermoto (np. drz400)
przeznaczenie moto: codzienne dojazdy do pracy przez warszawskie korki -
z Ursynowa na daleką Wolę, raz w tygodniu na działeczkę 50km, od czasu
do czasu zeskoczy z asfaltu i nie by specjalnie ograniczonym jeśli
chodzi o wszelkiego rodzaju szutry, pola, łąki czy piaski - chwilowo bez
szczególnego hardcore'u. Raz do roku większa trasa, zdecydowanie przez
dwa sezony bez plecaczka
głównie, pytanie moje dotyczy różnic pomiędzy bmw 650 gs w wersji
"zwykłej", a wersją Dakar. Guglałem conieco, dowiedziałem się że różnice
to wyższe zawieszenie w Dakarze, wyższa szyba, większe przednie koło -
generalnie, bardziej uterenowiony
czy dla takiego kogoś jak ja, bez doświadczenia jeśli chodzi o jazdę,
Dakar to dobra opcja, główniejeśli chodzi o wysokośc, czy może
skoncentrowac się na zwykłym gs? czy może najlepszą propozycję jest
kupic Suzuki DRZ?
cena - max 20000 pln - razem z ciuchami, kaskiem, ubezpieczeniem itd -
czyli na moto zostanie jakieś 15-16000.
dziękuję i pozdrawiam
dmk
Następne wpisy z tego wątku
- 23.04.09 18:50 Piotr Rezmer
- 24.04.09 14:42 p...@i...pl
- 24.04.09 16:04 Piotr Rezmer
- 24.04.09 18:53 dmk
- 24.04.09 19:35 Piotr Rezmer
- 25.04.09 08:47 All
- 25.04.09 20:40 dmk
- 25.04.09 21:25 All
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=