  • 141. Data: 2020-12-16 10:35:28
    Temat: Re: F1
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-12-2020 o 00:10, r...@k...pl pisze:

    > Aha, jeszcze dodam, że w 2017 zajął 3. miejsce. A w 2018 nawet piąte

    Ale kto i w czym?

  • 142. Data: 2020-12-16 23:59:40
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 16 Dec 2020 10:35:28 +0100, w <rrckd1$osl$1$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Ale kto i w czym?

    Bottas.

  • 143. Data: 2020-12-17 00:01:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 16 Dec 2020 08:12:14 +0100, w <rrcc0f$i9v$3$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > No właśnie - nadal nie dało rady.

    I to żelazny dowód, że MB oszukuje? :D :D

    > Tego nie wiesz.

    To akurat dosyć pewne.

    > Gdyby w międzyczasie nie wygrywał Rosberg i gdyby standardowo drugi
    > kierowca MB nie zajmował drugiego miejsca, to może by tak było.

    Standardowo drugi kierowca MB w ostatnich 4 latach tylko 2 razy zajmował drugie
    miejsce. W tym tak jak w tym roku -- minimalnie.

  • 144. Data: 2020-12-17 10:23:18
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 17-12-2020 o 00:01, r...@k...pl pisze:

    > I to żelazny dowód, że MB oszukuje? :D :D

    To nie dowód, to mój wniosek (opinia).

  • 145. Data: 2020-12-17 10:24:57
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-12-2020 o 23:59, r...@k...pl pisze:

    > Bottas.

    I dlatego napisałeś to pod cytatem o Hamiltonie?
    Nie ma jak jasna wypowiedź.... ;-)

  • 146. Data: 2020-12-17 21:55:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Gdyby w międzyczasie nie wygrywał Rosberg i gdyby standardowo drugi
    > kierowca MB nie zajmował drugiego miejsca, to może by tak było.

    Proszę -- czyli jednak kierowca ma znaczenia? Zamienili Rosberga na Bottas i
    okazuje się, że merolem można zająć nawet 5. miejsce...

  • 147. Data: 2020-12-18 07:54:44
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 17-12-2020 o 21:55, r...@k...pl pisze:

    > Proszę -- czyli jednak kierowca ma znaczenia? Zamienili Rosberga na Bottas i
    > okazuje się, że merolem można zająć nawet 5. miejsce...

    Ale można też 2.
    Gdy potencjału ma się tal na 20...

  • 148. Data: 2020-12-18 09:44:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Radekp,

    > Proszę -- czyli jednak kierowca ma znaczenia? Zamienili Rosberga na Bottas i
    > okazuje się, że merolem można zająć nawet 5. miejsce...

    Cóż... Hamilton nie pozwala, żeby jakikolwiek kierowca wyciął mu taki
    numer, jaki wyciął mu Rosberg. Dlatego Bottas nigdy nie dostanie
    równorzędnego bolidu.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 149. Data: 2020-12-18 10:55:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..
    Hello Radekp,

    >Cóż... Hamilton nie pozwala, żeby jakikolwiek kierowca wyciął mu taki
    >numer, jaki wyciął mu Rosberg. Dlatego Bottas nigdy nie dostanie
    >równorzędnego bolidu.

    Hamilton to jedno, a zespol to drugie - im tez zalezy, aby jeden byl
    zawsze pierwszy.
    A nie tak, ze sie beda scigac, dzielic punktami, a mistrzem zostanie
    ... ten trzeci ..

    Co prawda pierwsze i drugie miejsce brzmi jeszcze lepiej niz samo
    pierwsze ... ale moze nie maja az takiej przewagi w bolidzie :-)

    J.

  • 150. Data: 2020-12-21 01:52:44
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 11 Dec 2020 07:56:44 +0100, Mirek Ptak
    <n...@n...pl> wrote:

    >Z tak silnym argumentem nie sposób dyskutować - I'm done.

    Aż zacząłem szukać przycisku "Lubię to" ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06