  • 1. Data: 2016-01-06 13:12:20
    Temat: Ethernet ENC28J60
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy Ktoś spoza słusznego układu mógłby mnie oświecić jakie mamy
    możliwości odpalenia najtańszym kosztem NTP na tym module?
    lub ogólnie czy są do niego jakieś ciekawe biblioteki?
    a może jakiś super fajny pdf z opisem programowania tego scalaczka?

  • 2. Data: 2016-01-06 13:22:12
    Temat: Re: Ethernet ENC28J60
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    może Ktoś sprzedał by mi patent jak oprogramować tą kość, żeby uzyskać
    dostęp do ntp - tylko?

  • 3. Data: 2016-01-06 13:28:14
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy Ktoś programował ręcznie ten procek?
    nie chce mi się czytać tych 100 stron pdfa,
    może Ktoś podpowie jak tanim kosztem uzyskać ntp i jakąś prostą
    konfigurację po www?

  • 4. Data: 2016-01-08 21:56:52
    Od: "Antek" <W...@D...Amen>

    Jak widzisz, spoza układu nikt nie wie.
    Jesteś popapraniec i nic tego nie zmieni.