  • 1. Data: 2012-05-29 19:36:42
    Temat: Era i "nie udało się dostarczyć"
    Od: Paweł U. <p...@n...pl>

    Wczoraj T-Mobile miał jakiś pechowy dzień. Ale nie o logowaniu tutaj. Po
    południu wysłałem ze swojego telefonu /T-Mobile/ na inny numer z T-Mobile
    wiadomość tekstową. Prawie natychmiast dostałem odpowiedź z sieci "nie udało
    się dostarczyć". Upewniłem się u odbiorcy, że rzeczywiście wiadomości nie
    dostał. Telefon mój ma ustawioną ważność wiadomości na "maksymalny czas". Na
    bilingu widnieje opłata za wysłanie sms. Napisałem do nich niech sobie
    poprawią błąd w systemie.
    Dzisiaj otrzymałem odpowiedź, że nie wykryli żadnego błędu w sieci. Wg nich
    jest to "Problem po stronie aparatu odbiorcy smsa".

    Kurcze, nigdy takiego problemu nie spotkałem! Sms postarzał się w sekundy,
    przeniósł się w czasie? Wyjaśni mi ktoś z grupy?

    Paweł

  • 2. Data: 2012-05-30 17:49:14
    Temat: Re: Era i "nie udało się dostarczyć"
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Paweł U. wrote:
> [...]
    >
    > Kurcze, nigdy takiego problemu nie spotkałem! Sms postarzał się w
    > sekundy, przeniósł się w czasie? Wyjaśni mi ktoś z grupy?

    np przepełniona skrzynka odbiorcza w telefonie ?
    ja czasami mam problem z smsami z banku - nie przychodzą lub
    przychodzą po kilkunastu minutach
    po przeczyszczeniu z badziewnych smsów wszystko wraca do normy - dla
    mnie paranoja ale miałem to już kilka razy, telefon N73 z kartą 1GB

    jeffrey

  • 3. Data: 2012-05-31 07:56:04
    Od: Paweł U. <p...@n...pl>

    Użytkownik "Jeffrey" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Paweł U. wrote:
> [...]

    po przeczyszczeniu z badziewnych smsów wszystko wraca do normy - dla
    mnie paranoja ale miałem to już kilka razy, telefon N73 z kartą 1GB

    **************

    Strzał w dziesiątkę - Nokia! Telefon odbiorcy restartowany od... nowości tj.
    zimy. Sms od dłuższego czasu nie wysyłał. Okazało się, że przy próbie
    wejścia w skrzynkę z wiadomościami otrzymywał ciekawy błąd: "pamięć na
    wiadomości nie gotowa". A tych wiadomości było w sumie niecała setka.
    Restart telefonu pomógł. Aparat Nokia C2-00

    Dzięki i pozdrawiam
    Paweł

  • 4. Data: 2012-05-31 08:37:52
    Od: Paweł U. <p...@n...pl>

    Użytkownik "Paweł U." napisał w wiadomości grup

    [...] ciach

    Miało być: Telefon odbiorcy nie restartowany od... nowości [...]

    Paweł