eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmEra GSM a prawo telekomunikacyjne - reklamacja.Era GSM a prawo telekomunikacyjne - reklamacja.
  • Date: Thu, 29 Jul 2010 16:54:18 +0200
    From: liliputek <l...@g...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.1.11) Gecko/20100711
    Thunderbird/3.0.6
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Era GSM a prawo telekomunikacyjne - reklamacja.
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 100729-0, 2010-07-29), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    NNTP-Posting-Host: 127.0.0.1
    Message-ID: <4c51961b$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1280415259 127.0.0.1 (29 Jul 2010 16:54:19 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 36
    X-Authenticated-User: m...@d...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:997330
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    Przed chwilą próbowałem złożyć reklamację telefoniczną na usługę, która
    nie została zrealizowana. Konsultantka stwierdziła, że na reklamacje
    złożoną pisemnie odpowiadają pisemnie natomiast w przypadku reklamacji
    składanej telefonicznie nie mają takiego obowiązku. Mało tego -
    stwierdziła autorytarnie, że reklamacja jest niezasadna i jej nie
    przyjmie. Nie pomogło zacytowanie rozporządzenia o trybie składania
    reklamacji:
    § 5. 1. Reklamacja może być złożona pisemnie, telefonicznie lub ustnie
    do protokołu sporządzonego przez jednostkę, o której mowa w § 4, a także
    przy wykorzystaniu innych środków porozumiewania się na odległość, w tym
    drogą elektroniczną, o ile nie stoją temu na przeszkodzie techniczne
    możliwości.
    2. W przypadku złożenia reklamacji pisemnie lub ustnie do protokołu w
    jednostce, o której mowa w § 4, upoważniona osoba reprezentująca
    dostawcę usług przyjmująca reklamację jest obowiązana niezwłocznie
    potwierdzić jej przyjęcie w formie pisemnej.
    3. W przypadku złożenia reklamacji pisemnie, telefonicznie lub przy
    wykorzystaniu innych środków porozumiewania się na odległość, w tym
    drogą elektroniczną, dostawca usług jest obowiązany w terminie 14 dni od
    dnia złożenia reklamacji do potwierdzenia jej przyjęcia w formie
    pisemnej z podaniem nazwy, adresu oraz numeru telefonu jednostki
    dostawcy usług rozpatrującej reklamację.
    4. Przepisu ust. 3 nie stosuje się w przypadku udzielenia odpowiedzi na
    reklamację w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.

    Odpowiedź pisemna jest mi potrzebna, aby móc wyegzekwować
    niezrealizowanie usługi od innej firmy.

    Czy zgłoszenie spawy do UKE coś pomoże.

    Ps. Jakieś dwa lata temu zgłaszałem reklamację w erze też telefonicznie
    i otrzymałem odpowiedź na piśmie.

    Pozdrawiam
    liliputek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: