  • Data: 2011-05-08 15:32:14
    Temat: Era Blueconnect - czas ważności startera za 50zł
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    Gdy kupowałem kartę Ery z modemem E173 "Blueconnect" sprawdziłem
    http://www.era.pl/r/era_pl_repo1/documents/ind/bluec
    onnect/oferta_standardowa_bc_starter_zestaw.pdf
    Piszą tam że ważność konta na połączenia wychodzące to 1 miesiąc.
    Kartę zaktywowałem 10 kwietnia, więc powinna się przeterminować
    10 maja. Jednak gdy włożę kartę do telefonu i sprawdzę stan konta
    wysyłając krótki kod *101# to dostaję datę ważności konta na
    połączenia wychodzące do 10 czerwca i dużo dłuższy na przychodzące
    (nie pamiętam już teraz konkretnej daty).

    Jak rozstrzygnąć tą sprzeczność? Jak Was uczy Wasze doświadczenie?