  • Data: 2010-01-21 02:24:36
    Temat: Emulator drukarki serialowej
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam urządzenie pomiarowe, z którego muszę wydobyć pewne dane.
    Urządzenie jedyne, co potrafi, to wysłać te dane do drukarki przez
    port RS232, niestety cztery dostępne typy drukarek w urządzeniu to:
    - HP Deskjet
    - HP Thinkjet
    - Epson 9p
    - Epson 24p

    Dane wysyłane przez tego RSa jestem w stanie odebrać hyperterminalem,
    niestety są to krzaki ASCII. Chodzi mi po głowie albo program
    emulujący drukarkę serialową któegoś z w/w typów na samym pececie
    (dane odbiera pecetowy port RS232, wydruk ukazuje się na ekranie),
    albo może jakiś emulator-konwerter, któryby był w stanie
    przekonwertować plik odebrany hyperterminalem i wypluć go na drukarkę
    systemową?

    Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie...

    Dla dociekliwych, albo zorientowanych: owo urządzenie, to analizator
    teletransmisyjny ANT-5, intrygujące jest to, że wg dokumentacji
    analizatora, oprócz czterech w/w drukarek powinna być piąta, o
    wdzięcznej nazwie ASCII. W moim analizatorze jej nie ma :-( Jak ją
    dograć?

    J.