  • 1. Data: 2011-06-06 12:36:29
    Temat: Eltron 100U
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Czy ktoś z szanownych grupowiczów, mógłby mi zobrazować, jak polutować
    wtyk DIN-5 wchodzący w gniazdo ECHO wzmacniacza Eltron 100U, tak aby
    można za jego pomocą podpinać owa kamerę? Byłbym rad i dźwięczny
    wielce... ;) :)

    Pzdr, OMSON

  • 2. Data: 2011-06-06 22:37:39
    Temat: Re: Eltron 100U
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 06 Jun 2011 14:36:29 +0200, OMSON wrote:
> [...]
    >wtyk DIN-5 wchodzący w gniazdo ECHO wzmacniacza Eltron 100U, tak aby
    >można za jego pomocą podpinać owa kamerę? Byłbym rad i dźwięczny

    Zaloze sie ze podobnie jak magnetofon: 2 masa, 1 i 4 wejscie, 3 i 5
    wyjscie - albo odwrotnie. Ale trzeba sprawdzic.

    1 3
    4 5
    2

    J.

  • 3. Data: 2011-06-07 05:12:57
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > Zaloze sie ze podobnie jak magnetofon: 2 masa, 1 i 4 wejscie, 3 i 5
    > wyjscie - albo odwrotnie. Ale trzeba sprawdzic.

> [...]

    Dodajmy, że 1 i 3, to kanał lewy, a 4 i 5 -- prawy.
    To wiadomo bez sprawdzania.

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2011-06-07 06:44:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jarosław,

    Tuesday, June 7, 2011, 7:12:57 AM, you wrote:

    > Dodajmy, że 1 i 3, to kanał lewy, a 4 i 5 -- prawy.
    > To wiadomo bez sprawdzania.

    Eltron 100U był stereofoniczny?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2011-06-09 11:53:23
    Od: DECTer <d...@o...pl>

    > Eltron 100U był stereofoniczny?

    Jeden nie ale dwa? Kto wie?

  • 6. Data: 2011-06-09 12:48:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DECTer,

    Thursday, June 9, 2011, 1:53:23 PM, you wrote:

    > Jeden nie ale dwa? Kto wie?

    Jasne. I używały wirtualnego, wspólnego gniazdka echa.
    Wycinasz kontekst i myslisz, że kogoś w ten sposób zmylisz?
    Po co ten trolling?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2011-06-09 20:01:51
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    DECTer napisał:

    > Jeden nie ale dwa? Kto wie?

    Do czego potrzebna jest ta wiedza komuś, kto chce zrobić
    kabelek (jak do magnetofonu) zakończony wtykiem DIN-5?

    --
    Jarek