  • 41. Data: 2024-09-02 15:43:24
    Temat: Re: Elektryki takie bezpieczne cd.
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 01.09.2024 o 17:58, io pisze:

    > Ja tego g..a w ogóle nie tykam, to AI napisała.

    Nie, ty napisałeś. Co wystękało AI i w co wierzysz to już nie moja brocha.

  • 42. Data: 2024-09-02 19:37:44
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2.09.2024 o 14:40, Myjk pisze:
    > Sat, 31 Aug 2024 13:40:45 +0200, Janusz

    > Nie masz się czym chwalić, ewidentnie demencja postępuje
    > jako że twój poziom wypowiedzi niezmiennie dołuje.
    >
    > Zakładam że od zawsze kretynem nie jesteś, bo pamiętam
    > że kiedyś w miarę z sensem pisałeś, dopóki się nie
    > wziąłeś za walkę z elektrykami.

    Sam jesteś kretynem.

  • 43. Data: 2024-09-02 23:52:09
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 2 Sep 2024 14:42:38 +0200, w <2...@m...org>, Myjk
    <m...@n...op.pl> napisał(-a):

    > Sat, 31 Aug 2024 16:58:21 +0200, Janusz

    > Bueheheh. Tymczasem, w czasie jak zajrało się
    > ta zabudowana elektryczna hulajnoga, spłonęło
    > w samej tylko Polsce 60 spaliniaków, ale wy
    > się nawet tym nie zająkneliście. Tacy właśnie
    > rzetelni jesteście.

    A ile osób zginęło w tych 60 spaliniakach?

    Bo jak widzisz procentowa śmiertelność wśród posiadaczy prątków (do
    śmiertelności w spaliniakach) jest jakaś nieciekawa.

  • 44. Data: 2024-09-03 08:23:50
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-09-2024 o 14:42, Myjk pisze:
    > Sat, 31 Aug 2024 16:58:21 +0200, Janusz

    > Bueheheh. Tymczasem, w czasie jak zajrało się
    > ta zabudowana elektryczna hulajnoga,

    Do tego na kwasowych akumulatorach, takich samych jak ma każdy w swoim
    ice.....
    Ciekawe czy zaczną odpinać pasy?

  • 45. Data: 2024-09-03 08:25:36
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-09-2024 o 14:46, J.F pisze:

    > Dobra, ale gdzie te spalone spaliniaki?
    > Jakies linki?

    38 stron już.
    https://forum.elektrowoz.pl/threads/pozary-samochodo
    w-spalinowych.6420/page-38

  • 46. Data: 2024-09-03 09:16:21
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 01.09.2024 o 23:14, Pixel(R)?? pisze:

    > Czy grupowicz, który pisze, że olej napędowy zapali się od iskry przy
    > temperaturze 30C, jest głupi?

    Nie, Ty jesteś głupi -)

  • 47. Data: 2024-09-03 09:23:30
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 02.09.2024 o 15:43, nadir pisze:

    > Nie, ty napisałeś. Co wystękało AI i w co wierzysz to już nie moja brocha.

    Ty mi nie wmawiaj, że ja wierzę AI. Zapytałem, odpowiedziała i tyle.
    Niczego od siebie nie pisałem.

  • 48. Data: 2024-09-03 10:42:21
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 30.08.2024 o 12:46, io pisze:
    > Codziennie pali się mnóstwo smrodów o których nikt tylko już nie pisze.

    Mamy nową jakość. JEDNOOSOBOWE nawet się palą.

    Ale ty jesteś BEZPIECZNY. Nie masz drzwi i możesz szybko SPIERDOLIĆ ;-)

  • 49. Data: 2024-09-03 10:43:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 3 Sep 2024 08:25:36 +0200, Cavallino wrote:

    > 38 stron już.
    > https://forum.elektrowoz.pl/threads/pozary-samochodo
    w-spalinowych.6420/page-38

    Ale w czasie, o którym Myjk pisze, czyli ostatnich parę dni w Polsce.

    J.

  • 50. Data: 2024-09-03 11:59:56

    Tue, 3 Sep 2024 09:23:30 +0200, w <vb6dhv$hvh$1@news.chmurka.net>, io
    <i...@o...pl.invalid> napisał(-a):

    > Ty mi nie wmawiaj, że ja wierzę AI. Zapytałem, odpowiedziała i tyle.
    > Niczego od siebie nie pisałem.

    Wklejanie pierdół nie jest oznaką mądrości.