  • 51. Data: 2023-05-15 20:34:40
    Temat: Re: Elektryki się palą?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.05.2023 o 19:02, nadir pisze:

    > Podaj wiek i przebieg przeciętnego elektryka oraz splinówki w Szwecji,
    > to pogadamy. Bo na podstawie wyciągniętych z dupy danych wychodzą potem
    > chooja warte wyniki, i już dziś można postawić tezę, że najmniej palne w
    > Szwecji są jednak samochody na wodór.

    I to jest argument! To mi się podoba;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 52. Data: 2023-05-15 23:58:21
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.05.2023 o 20:34, Shrek pisze:

    > I to jest argument! To mi się podoba;)

    Moja pierwsza odpowiedź w tym wątku... sugeruje :)

    Jacuś jeszcze nie ogarnął, że zrobili go w bambuko a on musiał uwierzyć :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 53. Data: 2023-05-16 05:44:07
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-05-2023 o 18:52, J.F pisze:

    > To jest akurat mocno niepewny dowód.

    Ale milion razy lepszy niż święte przekonanie WBREW jakimkolwiek
    dowodom, nieprawdaż?

  • 54. Data: 2023-05-16 06:37:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.05.2023 o 05:44, Cavallino pisze:

    > Ale milion razy lepszy niż święte przekonanie WBREW jakimkolwiek
    > dowodom, nieprawdaż?

    Nie powiedziałbym. Jak dane różnią się o rząd wielkości, to znaczy żę
    bardzo kiepski dowód (albo wszystkie inne są do dupy). Tym bardziej jak
    szefowa tej agencji jest politycznie zaangarzowana w organizacjia na
    rzecz likwidacji morotyzacji prywatnej:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 55. Data: 2023-05-16 09:29:28
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 16.05.2023 o 06:37, Shrek pisze:
    > zaangarzowana w organizacjia na
    > morotyzacji

    Jezu Chryste!
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 56. Data: 2023-05-16 09:44:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 May 2023 05:44:07 +0200, Cavallino wrote:

    > Ale milion razy lepszy niż święte przekonanie WBREW jakimkolwiek
    > dowodom, nieprawdaż?

    Palącego sie spalinowca nie widziałem. Wypalonego ... tez chyba nie.

    A palące sie elektryki tez tylko na filmie, ale biorąc pod uwagę ile
    ich jest ... cos tu jest nie tak ...

    J.

  • 57. Data: 2023-05-16 09:46:02
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 16.05.2023 o 09:44, J.F pisze:

    > Palącego sie spalinowca nie widziałem. Wypalonego ... tez chyba nie.
    >
    > A palące sie elektryki tez tylko na filmie, ale biorąc pod uwagę ile
    > ich jest ... cos tu jest nie tak ...

    To kwestia czasu i opału. Dobry elektryk pali się 3 dni więc ktoś zdąży
    film nakręcić :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 58. Data: 2023-05-16 09:46:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 May 2023 20:30:45 +0200, Shrek wrote:

    > Nie sądzę. Znaczy w przypadku elektryków dość prawdopodobne jest że
    > większość pożarów następuje przy ładowaniu (na przykłd w garazu;)).
    > Natomiast spalinki palą się głównie od rozszczelnienia układu paliwowego
    > i lania się paliwa na coś gorącego, ewentualnie upalania i pożaru układu
    > wydechowego i okolic.

    Albo zwyklego zwarcia i pozaru plastików.
    A w kolejnym etapie zapala sie paliwo, bo np spalil sie wężyk,
    albo plastikowy zbiornik, albo zbiornik podgrzał do wrzenia ...

    J.

  • 59. Data: 2023-05-16 09:49:40
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-05-2023 o 09:44, J.F pisze:

    > Palącego sie spalinowca nie widziałem. Wypalonego ... tez chyba nie.

    A ile razy klikałeś w film o takowych, albo ich szukałeś?
    Jakbyś to zrobił, to byś widział.

    > A palące sie elektryki tez tylko na filmie, ale biorąc pod uwagę ile
    > ich jest ... cos tu jest nie tak ...

    I jak myślisz, co jest nie tak?

    Odpowiedź jest prosta - to samo co robienie afery z nikomu
    niepotrzebnego zasięgu (de facto wystarcyz połowa dzisiejszych
    zasięgów), ceny (niższej od porównywalnych nowych ice) itp straszaków na
    jeleni......

    To coś się nazywa hejt - zjawisko nagminne wobec nowości.
    W tym przypadku dodatkowo wspomagany petrodolarami.

  • 60. Data: 2023-05-16 09:53:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 May 2023 18:06:06 -0000 (UTC), Jacek wrote:
    > Owszem, wrzucono. Należy się spodziewać że uwzględnienie w puli PHEV z BEV
    > pogorszyło statystykę dla BEV, bo hybrydy mają dwa powody by się palić a
    > BEV tylko jeden :) A poza tym, jaka różnica? I tu bateria i tu bateria.

    > A co, sądzisz że w Szwecji kilku facetów postanowiło popsuć statystykę dla
    > BEV i jeżdżą po kraju i podpalają ICE?

    Jezdzą i podpalaja samochody.
    Zobacz co wiki pokazuje
    https://en.wikipedia.org/wiki/Sweden
    [Stockholm Husby riots]

    W Paryzu podobnie "sytuacja wrociła do normy, teraz każdej nocy płonie
    już tylko kilka samochodów" :-)

    Czy oszczedzają przy tym elektryki? Watpie.
    Ale moze elektryki noce spędzają w garażach.

    > Bo Szwecja to taki dziwny kraj? Co tam na prąd działa to zwarcia dostaje
    > rzadziej?
    > Przyznaj że twoje wątpliwości są małej mocy.

    Szwecja to dziwny kraj. Socjalizm od 80 lat, Greta, ruch lewostronny
    - ale tu znormalnieli :-)

    J.