  • 1. Data: 2024-09-01 09:17:15
    Temat: Elektryczna łapka i szerszeń
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    Elektryczną łapką załatwiłem szerszenia. Wpadł mi do pokoju i załatwiłem
    bestie. Jestem pod wrażeniem że szerszeń padł pod wpływem działania
    prądu z dwóch paluszków AA.

    Robert

  • 2. Data: 2024-09-01 09:34:46
    Temat: Re: Elektryczna łapka i szerszeń
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 1.09.2024 o 09:17, pytajacy pisze:
    > Elektryczną łapką załatwiłem szerszenia. Wpadł mi do pokoju i załatwiłem
    > bestie. Jestem pod wrażeniem że szerszeń padł pod wpływem działania
    > prądu z dwóch paluszków AA.

    Człowiekowi też krzywdę zrobisz, np paralizatorem, wystarczy skumulować
    tą energię w kondensatorze i szybko wyzwolić.

    --
    Janusz

  • 3. Data: 2024-09-01 11:33:42
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

> [...]
    > Elektryczną łapką załatwiłem szerszenia. Wpadł mi do pokoju i załatwiłem
    > bestie. Jestem pod wrażeniem że szerszeń padł pod wpływem działania

    Jesteś sadystą!
    Szerszenie nie są groźne i pewnie sam by chętnie wyleciał przy otwartym
    oknie.
    No, ale jeśli czujesz się spełniony, to gratuluję.

    --
    Wiesiaczek - dziś z DC
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

    Wiele informacji, które przekazują polskie i amerykańskie media oraz
    przedstawiciele władzy, prawdopodobnie nie jest prawdziwych. Takie
    doniesienia mogą być elementem wojny informacyjnej ze strony USA i
    Rzeczpospolitej Polskiej.

  • 4. Data: 2024-09-01 17:24:00
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 01.09.2024 o 11:33, Wiesiaczek pisze:

    > Szerszenie nie są groźne

    Jesteś jebnięty :)

    --
    Pixel(R)??

  • 5. Data: 2024-09-01 18:33:28
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 01.09.2024 o 09:17, pytajacy pisze:
    > Elektryczną łapką załatwiłem szerszenia. Wpadł mi do pokoju i załatwiłem
    > bestie. Jestem pod wrażeniem że szerszeń padł pod wpływem działania
    > prądu z dwóch paluszków AA.

    Na brzuch czy na plecy?

  • 6. Data: 2024-09-01 18:42:12
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    pytajacy <r...@p...fm> wrote:

    > Elektryczną łapką załatwiłem szerszenia. Wpadł mi do pokoju i załatwiłem
    > bestie. Jestem pod wrażeniem że szerszeń padł pod wpływem działania
    > prądu z dwóch paluszków AA.

    A weź aparat fotograficzny, otwórz, tam jest kondensator od lampy
    błyskowej. Weź śrubokręt, zrób zwarcie, tylko palcami nie dotykaj. Jak
    huknie to podskoczysz, a na śrubokręcie zostaną wżery. A niby tylko z
    dwóch paluszków zasilany...

    W paluszkach jest stosunkowo dużo energii, po prostu trzeba ją skumulować.

    --
    Na medycynie odbywaly się cwiczenia z mikroskopem. Studenci mieli
    obserwowac probki wlasnej sliny. Dowcipnisie podmienili jakiejs

  • 7. Data: 2024-09-01 19:13:31
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

> [...]
    > dwóch paluszków zasilany...
    >
    > W paluszkach jest stosunkowo dużo energii, po prostu trzeba ją skumulować.
    Nie wiedziałem że ta łapka jest taka mocna. Myślałem że to Chińskie
    badziewie za kilka zł do walki z owadami maksymalnie rozmiarów osy,
    których już kilka załatwiłem w tym roku. Jak zasadzałem się na tego
    szerszenia to bałem się że ten prąd go tylko rozjuszy, a szerszeń death...

  • 8. Data: 2024-09-01 19:24:38
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 1.09.2024 18:42, Arnold Ziffel wrote:

    > W paluszkach jest stosunkowo dużo energii, po prostu trzeba ją skumulować.

    Lekko licząc 2000mAh powiedzmy 1,2V daje 2.4Wh czyli 8 640J. To jest
    armata. Pocisk karabinu Mosin ma połowę z tego, żeby przebić głowę
    wystarczy 100J.
    Ciężko to sobie wyobrazić, ale np, mając kuszę z resora można ją napiąć
    energią z jednego paluszka... a taką kuszą można zabić słonia.

    --
    Mirek

  • 9. Data: 2024-09-01 21:58:39
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 1.09.2024 o 11:33, Wiesiaczek pisze:

    > Jesteś sadystą!
    > Szerszenie nie są groźne i pewnie sam by chętnie wyleciał przy otwartym
    > oknie.
    > No, ale jeśli czujesz się spełniony, to gratuluję.

    Miesiąc temu miałem okazję spotkać szerszenia, przyjrzyj mu się, czy
    wygląda, żeby chciał mnie użądlić?

    https://zapodaj.net/plik-pglm8JMlwT

  • 10. Data: 2024-09-01 23:24:33
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 01.09.2024 o 21:58, Wiesiaczek pisze:

    > Miesiąc temu miałem okazję spotkać szerszenia, przyjrzyj mu się, czy
    > wygląda, żeby chciał mnie użądlić?

    Szkoda, że cie nie ujebał w szyję :)

    > https://zapodaj.net/plik-pglm8JMlwT

    https://expressilustrowany.pl/lodzianin-zmarl-po-uza
    dleniu-przez-szerszenia-ubezpieczyciel-odmowil-wdowi
    e-wyplaty-odszkodowania-z-powodu-nieszczesliwego/ar/
    c1-18094995

    Mnie kiedyś szerszeń ujebał w kark. W ciągu 10 minut nie mogłem
    normalnie oddychać i puściłem strumień zimnej wody na kark...ktoś
    pobiegł po sąsiada, który miał szybkie auto a po 20 min dostałem
    zastrzyk, kiedy sąsiad zawiózł mnie na pogotowie...jeszcze 10 min i nie
    wiem czy bym przeżył. Miałem 20 lat wtedy. To był jeden szerszeń.

    U mnie na działce latają takie wielkości małego autobusu, praktycznie
    duże jak twój kciuk. Mam na nie pistolet/wiatrówkę i strącam im te łby,
    kiedy gdzieś usiądą. W tym roku z 10 szt ubiłem.
    --
    Pixel(R)??