eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyElektromobilnosc 2
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 18

  • 11. Data: 2020-06-19 14:51:11
    Temat: Re: Elektromobilnosc 2
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5eebce70$0$536$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2020-06-18 o 19:36, J.F. pisze:
    >>>> "Prezydent Andrzej Duda podpisał nowelizację ustawy, która
    >>>> umożliwi opracowanie nowego systemu do poboru opłat drogowych.
    >>>> Nowy system
    >
    >>> Ale doczytałeś, ze to dotyczy ciężarówek?
    >
    >> Nie ... bo tez i dopiero w komentarzach mozna wyczytac.

    >"Nowy system ma dotyczyć przejazdów po płatnych odcinkach dróg
    >(obecnie niespełna 4 tys. km) i pojazdów, które będą podlegały
    >obowiązkowi opłaty. Po opuszczeniu odcinka autostrady czy drogi
    >płatnej - dane pojazdu nie będą przetwarzane."

    >> Celowe niedomowienie i aktywa forma propagandy wyborczej ?
    >Naucz się czytać ze zrozumieniem.

    Ja na wiekszosci autostrad płacę, więc ?

    >> Ale, ale ... co oni zamierzaja zrobic z zagranicznymi ciezarowkami
    >> ?
    >Każą przeładowywać na granicy na polskie.

    Jest to jakis pomysl. Ciekawe co by Unia powiedziala :-)

    W sumie ... ciagnik przy naczepie sie szybko wymienia ...

    J.



  • 12. Data: 2020-06-19 14:52:57
    Temat: Re: Elektromobilnosc 2
    Od: K <n...@e...com>

    On 19/06/2020 12:36, Poldek wrote:
    >
    > A z czym masz problem?

    Wczoraj mnie plecy bolaly.


  • 13. Data: 2020-06-19 15:05:58
    Temat: Re: Elektromobilnosc 2
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-06-19 o 14:51, J.F. pisze:
    > Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:5eebce70$0$536$6...@n...neostrada.
    pl...
    > W dniu 2020-06-18 o 19:36, J.F. pisze:
    >>>>> "Prezydent Andrzej Duda podpisał nowelizację ustawy, która umożliwi
    >>>>> opracowanie nowego systemu do poboru opłat drogowych. Nowy system
    >>
    >>>> Ale doczytałeś, ze to dotyczy ciężarówek?
    >>
    >>> Nie ... bo tez i dopiero w komentarzach mozna wyczytac.
    >
    >> "Nowy system ma dotyczyć przejazdów po płatnych odcinkach dróg
    >> (obecnie niespełna 4 tys. km) i pojazdów, które będą podlegały
    >> obowiązkowi opłaty. Po opuszczeniu odcinka autostrady czy drogi
    >> płatnej - dane pojazdu nie będą przetwarzane."
    >
    >>> Celowe niedomowienie i aktywa forma propagandy wyborczej ?
    >> Naucz się czytać ze zrozumieniem.
    >
    > Ja na wiekszosci autostrad płacę, więc ?

    Ale na płatnych odcinkach dróg dopiero wtedy jak twój zestaw
    przekroczy 3,5 tony. I wtedy będziesz musiał zakupić tego
    "nowszego viatola" z opcją śledzenia.

    >>> Ale, ale ... co oni zamierzaja zrobic z zagranicznymi ciezarowkami ?
    >> Każą przeładowywać na granicy na polskie.
    >
    > Jest to jakis pomysl. Ciekawe co by Unia powiedziala :-)
    >
    > W sumie ... ciagnik przy naczepie sie szybko wymienia ...

    No widzisz.


    Pozdrawiam


  • 14. Data: 2020-06-19 16:03:55
    Temat: Re: Elektromobilnosc 2
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5eecb8c0$0$538$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2020-06-19 o 14:51, J.F. pisze:
    > Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości grup
    >>>>> Ale doczytałeś, ze to dotyczy ciężarówek?
    >>>> Nie ... bo tez i dopiero w komentarzach mozna wyczytac.
    >
    >>>> "Nowy system ma dotyczyć przejazdów po płatnych odcinkach dróg
    >>>> (obecnie niespełna 4 tys. km) i pojazdów, które będą podlegały
    >>>> obowiązkowi opłaty. Po opuszczeniu odcinka autostrady czy drogi
    >>>> płatnej - dane pojazdu nie będą przetwarzane."
    >
    >>> Naucz się czytać ze zrozumieniem.
    >
    >> Ja na wiekszosci autostrad płacę, więc ?

    >Ale na płatnych odcinkach dróg dopiero wtedy jak twój zestaw

    znane mi platne odcinki to tylko autostrady ... bo ja nie jestem
    tirmanem :-)

    Ale ... bo to wiadomo, jakie platne odcinki wprowadza w przyszlosci ?

    W sumie, to jest tam "i pojazdów, które będą podlegały obowiązkowi
    opłaty".
    Ale ... skad wiadomo, ze moj nie bedzie ?

    >przekroczy 3,5 tony.

    to juz zniesli winietki ?

    J.


  • 15. Data: 2020-06-19 16:15:34
    Temat: Re: Elektromobilnosc 2
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-06-19 o 14:52, K pisze:
    > On 19/06/2020 12:36, Poldek wrote:
    >>
    >> A z czym masz problem?
    >
    > Wczoraj mnie plecy bolaly.

    Są fotele z masażem i nawet dobrze robią.


  • 16. Data: 2020-06-19 16:16:15
    Temat: Re: Elektromobilnosc 2
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2020-06-19 o 10:31, Cavallino pisze:
    > Np. dla pisiora głównym problemem jest to, ze dziennikarz czegoś nie
    > dopisał, a nie to że w ogóle taki kretyński pomysł w durnym łbie inne
    > pisiora powstał i jeszcze próbuje się go wcielić w życie !!!!

    A nie jest to przypadkiem ZAMIAST obecnego systemu, którego koszty sa
    gigantyczne, a zyski trafiają do operatora - zagranicznej firmy?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa
    --
    "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
    -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
    ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
    moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com


  • 17. Data: 2020-06-19 16:16:37
    Temat: Re: Elektromobilnosc 2
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-06-19 o 16:03, J.F. pisze:

    >>>>>> Ale doczytałeś, ze to dotyczy ciężarówek?
    >>>>> Nie ... bo tez i dopiero w komentarzach mozna wyczytac.
    >>
    >>>>> "Nowy system ma dotyczyć przejazdów po płatnych odcinkach dróg
    >>>>> (obecnie niespełna 4 tys. km) i pojazdów, które będą podlegały
    >>>>> obowiązkowi opłaty. Po opuszczeniu odcinka autostrady czy drogi
    >>>>> płatnej - dane pojazdu nie będą przetwarzane."
    >>
    >>>> Naucz się czytać ze zrozumieniem.
    >>
    >>> Ja na wiekszosci autostrad płacę, więc ?
    >
    >> Ale na płatnych odcinkach dróg dopiero wtedy jak twój zestaw
    >
    > znane mi platne odcinki to tylko autostrady ... bo ja nie jestem
    > tirmanem :-)

    Bo nie masz zestawu ważącego powyżej 3,5 tony.

    > Ale ... bo to wiadomo, jakie platne odcinki wprowadza w przyszlosci ?
    >
    > W sumie, to jest tam "i pojazdów, które będą podlegały obowiązkowi opłaty".
    > Ale ... skad wiadomo, ze moj nie bedzie ?

    Czytaj przepisy zamiast pisać na grupach.

    >> przekroczy 3,5 tony.
    >
    > to juz zniesli winietki ?

    Naiwny.


    Pozdrawiam


  • 18. Data: 2020-06-19 17:18:37
    Temat: Re: Elektromobilnosc 2
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-06-2020 o 16:16, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > W dniu 2020-06-19 o 10:31, Cavallino pisze:
    >> Np. dla pisiora głównym problemem jest to, ze dziennikarz czegoś nie
    >> dopisał, a nie to że w ogóle taki kretyński pomysł w durnym łbie inne
    >> pisiora powstał i jeszcze próbuje się go wcielić w życie !!!!
    >
    > A nie jest to przypadkiem ZAMIAST obecnego systemu, którego koszty sa
    > gigantyczne, a zyski trafiają do operatora - zagranicznej firmy?

    Ten system jest już własnością canard.
    Tyle że płacą za jego obsługę dotychczasowemu operatorowi, bo sami nie
    potrafią go ogarnąć.
    I zapewne płacą dużo.

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: