  • 1. Data: 2011-04-07 17:17:17
    Temat: Elektromechanik samochodowy w Rzeszowie lub okolicy
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    Witam,

    szukam elektromechanika w Rzeszowie lub okolicy, który potrafi założyć
    światła do jazdy dziennej w Punto (oczywiście z wygaszeniem świateł
    pozycyjnych - zgodnie z nowymi przepisami) , tak, aby potem nie było zwarć w
    instalacji i innych niespodzianek w postaci niezaizolowanych połączeń na
    okrętkę . Już raz to przerabiałem przy innej "okazji". Fachowiec twierdził,
    że tak się robi :-). Proszę o ewentualne polecenie warsztatu. Tych, którzy
    twierdzą, że Fiat to nie samochód proszę, aby nie wysilali swego intelektu.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-04-07 17:39:17
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > twierdził, że tak się robi :-). Proszę o ewentualne polecenie warsztatu.
    > Tych, którzy twierdzą, że Fiat to nie samochód proszę, aby nie wysilali

    W zasadzie to nie powinienem polecac, bo to dziala na moja szkode i to z
    dwoch powodow. Po pierwsze potem musze tak jak ostatnio czekac na jakis
    wolny termin poltora tygodnia, a po drugie do tego jeszcze pewnie dojdzie
    kolejny samochod w mojej okolicy z jakimis diodkami nadajacymi sie w
    zasadzie co najwyzej na choinke ;)
    A juz calkiem powaznie to jest to elektromechanik u ktorego serwisuje moje
    dwa samochody od jakichs 6 lat i jestem zadowolony. Robi generalnie
    wszystko, ale specjalizuje sie wlasnie w elektryce, montuje czujniki
    cofania, autoalarmy, robi przekladki anglikow itp.
    Telefon do niego to 606 37 96 78. Dzwonic najlepiej w godzinach
    popoludniowych tj. miedzy 16-ta a 20-ta.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 3. Data: 2011-04-07 17:54:50
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DJ" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Telefon do niego to 606 37 96 78. Dzwonic najlepiej w godzinach
    > popoludniowych tj. miedzy 16-ta a 20-ta.

    Dziękuję za pomoc - a tak na marginesie - nie gustuję w choinkach na - i w
    samochodzie.
    Zawsze akceptuję rzeczowe rady mechaników, myślę, że taki jest ten Mechanik.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-04-07 18:18:31
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Dziękuję za pomoc - a tak na marginesie - nie gustuję w choinkach na - i w
    > samochodzie.
    > Zawsze akceptuję rzeczowe rady mechaników, myślę, że taki jest ten
    > Mechanik.

    Zwykle klient przyjezdza z juz zakupionymi swiatlami i kaze montowac.
    Mechanik niewiele ma tu zwykle do gadania. Poza tym trudno tak od razu latwo
    ocenic swiatla i znac wszystko co jest produkowane. Pisze to wszystko
    dlatego, ze coraz wiecej widze samochodow z pseudo swiatlami dziennymi co
    totalnie wypacza ich sens stosowania. Sa montowane jakies mikroskopijne
    diodki ktorymi mozna by co najwyzej ozdobic choinke.

    Pozdrawiam

    DJ