-
61. Data: 2013-08-21 18:47:45
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: Irokez <n...@w...pl>
W dniu 2013-08-20 12:13, J.F. pisze:
> Carfoura i Kauflanda musze pochwalic - faktycznie reklamacje
> zalatwiaja szybko. Ale chodzilo o swietlowki. Podejrzewam ze z
> tabletem byloby inaczej Tesco juz z glupia zapalniczka do gazu za 15
> zl wolalo sie 2 tyg bujac.
W Tesco nic nie reklamowałem ale i też jadę tam jak nie ma innego wyjścia.
Auchan - zero problemów z reklamacją czy też zwrotem czegoś, co nie
spełnia cech opisanych na pudełku (np kierownica do PC firmy Manta co to
miała mieć pedały analogowe, dostałem kasę i kupiłem Logitecha używanego
w idealnym stanie).
Biedronka też zero problemów z nawigacją, dostałem nową.
Rossmann kiedyś kupiłem DVD za 3 stówki, po prawie dwóch latach przed
końcem gwarancji jak się zaczęło sypać pani nawet nie dyskutowała tylko
od razu formularz zwrotu i kasa do ręki. Kupiłem wtedy w sklepie obok
DVD Panasonica które zdążyło stanieć z 1200zł na 555zł.
W jakimkolwiek sklepie nie kupiłbym to problemy jak cholera robią.
Akumulator Centry Futury jak zdechł po miesiącu to mi gość wciskał że go
zepsułem bo auto źle ładuje. 8 letni Bosch na szczęście o tym nie
wiedział i na nim bujałem się 2 miesiące puki nie dostałem nowego. Nigdy
więcej Centry.
I jak tu popierać mały handel, kiedy Polak Polakowi takie schody robi.
To ja wolę bezproblemową zagraniczną sieciówkę.
--
Irokez
-
62. Data: 2013-08-21 18:56:31
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"Trybun" kv2qu1$56j$...@u...news.interia.pl
> Ale teraz już wiesz że możesz dodać dowolna ilość APNów..
Liczbę. :)
Teraz już wiem, tuż po zakupie nie wiedziałem.
> a także usunąć te skonfigurowane fabrycznie, oczywiście tylko o czasu gdy nie
przywrócisz ustawień fabrycznych. Jednym słowem z
> APNami możesz robić dowolne operacje, ale jak chcesz mieć Aero2 to musisz APN z
nazwą Aero2 i apn-em "darmowy" ustawiony jako
> domyślny.
Nazwa może być dowolna. Co więcej -- sam się ustaw jako
domyślny, o ile będzie poprawnie ,,skonfigurowany''.
> Mam w Alcatelu przy każdym fabrycznie ustawionym APNie "Internet" w nazwie, jest
ich chyba z dziesięć - Orange, Ery, Astro itd.
> Ale to nie ma żadnego znaczenia, Areo2 muszę skonfigurować sam. Tobie radzę zrobić
to samo. Działa u mnie na tablecie, telefonie
> Alcatel i bez systemowym Samsungu Monte, to dlaczego miałoby nie zadziałać na
"Bestii"..
To działa juz od dawna. I nie trzeba niczego dodawać -- można
wywalić wpis 'internet'. Ace w tym miejscu ma 'internet+MMS'.
Aero2 pisze wyraźne -- nic nie ustalać poza wpisem w poletu 'APN'.
Przerobiłem sporo tabletów i smartfonów obsługujących Aero2.
> Chodzi o zdejmowaną klapkę od baterii?
Tak.
> Mój Alcatel ma ściąganą. Tak prawdę mówiąc to nie miałem jeszcze telefonu w którym
klapka byłaby zamocowana na stałe, także mój
> tablet ma zdejmowana klapkę od baterii i karty SIM.
Polecam obejrzenie Idola. Jednobryłowe tak zwane. Wstydliwe
do tego stopnia, że nic tam nie rozbierzesz. :)
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
63. Data: 2013-08-21 19:01:48
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"J.F." m1yco0ngey84.g322jdy4vk43$....@4...net
> Dnia Wed, 21 Aug 2013 17:58:06 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
>> Nawet Carrefour, znany z niechęci do przyjmowania zwrotów, przyjął
> Nie zauwazylem tej niecheci Carrefoura
Akurat Carrefour nie praktykuje zwrotów.
Piszę o zwracaniu tego, co nie jest nijak wadliwe.
Natomiast LeroyMerlin ponoć przyjmuje zwroty i po 100 latach. :)
-- Mogę użyć i zwrócić?
-- Tak. Przewody są na zewnętrz. Proszę nie zdejmować
folii, naładować akumulator i zwrocić ładowarkę. :)
Już ładowałem wielokrotnie a folia nie została naruszona.
Kiedyś tak ludzie kupowali telewizory, ale tylko na tydzień.
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
64. Data: 2013-08-21 19:18:17
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: Trybun <I...@j...pl>
W dniu 2013-08-21 18:56, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
>
> "Trybun" kv2qu1$56j$...@u...news.interia.pl
>
>> Ale teraz już wiesz że możesz dodać dowolna ilość APNów..
>
> Liczbę. :)
>
> Teraz już wiem, tuż po zakupie nie wiedziałem.
Ilość=liczba..
;-)
>
>> a także usunąć te skonfigurowane fabrycznie, oczywiście tylko o czasu
>> gdy nie przywrócisz ustawień fabrycznych. Jednym słowem z APNami
>> możesz robić dowolne operacje, ale jak chcesz mieć Aero2 to musisz
>> APN z nazwą Aero2 i apn-em "darmowy" ustawiony jako domyślny.
>
> Nazwa może być dowolna. Co więcej -- sam się ustaw jako
> domyślny, o ile będzie poprawnie ,,skonfigurowany''.
Żeby się nie myliło lepiej nazwać prawdziwym imieniem. Być może w
"Bestii" tak jest, ale w moim sprzęcie zawsze muszę dokonywać wyboru
ręcznie.
>
>
>> Mam w Alcatelu przy każdym fabrycznie ustawionym APNie "Internet" w
>> nazwie, jest ich chyba z dziesięć - Orange, Ery, Astro itd. Ale to
>> nie ma żadnego znaczenia, Areo2 muszę skonfigurować sam. Tobie radzę
>> zrobić to samo. Działa u mnie na tablecie, telefonie Alcatel i bez
>> systemowym Samsungu Monte, to dlaczego miałoby nie zadziałać na
>> "Bestii"..
>
> To działa juz od dawna. I nie trzeba niczego dodawać -- można
> wywalić wpis 'internet'. Ace w tym miejscu ma 'internet+MMS'.
Wpis "internet" nie ma nic wspólnego z MMSami. Spokojnie można go usunąć
i nie stracić możliwości operowania MMSami.
>
> Aero2 pisze wyraźne -- nic nie ustalać poza wpisem w poletu 'APN'.
>
>
>
> Przerobiłem sporo tabletów i smartfonów obsługujących Aero2.
No to ja już sam nie wiem na czym polega problem z którym zgłaszasz się
do sprzedawcy...
>
>
>
>
>> Chodzi o zdejmowaną klapkę od baterii?
>
> Tak.
>
>> Mój Alcatel ma ściąganą. Tak prawdę mówiąc to nie miałem jeszcze
>> telefonu w którym klapka byłaby zamocowana na stałe, także mój tablet
>> ma zdejmowana klapkę od baterii i karty SIM.
>
> Polecam obejrzenie Idola. Jednobryłowe tak zwane. Wstydliwe
> do tego stopnia, że nic tam nie rozbierzesz. :)
>
Raczej już nie wybiorę produktu firmy Alcatel (no chyba że jako pierwsza
wprowadzi system Ubuntu do swoich telefonów), ale myślę że telefony w
których nie ma dostępu do baterii muszą mieć jakiś zewnętrzny przycisk
umożliwiający restart urządzenia.
-
65. Data: 2013-08-22 00:42:39
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"Trybun" kv2sor$9mi$...@u...news.interia.pl
>>> Ale teraz już wiesz że możesz dodać dowolna ilość APNów..
>> Liczbę. :)
>> Teraz już wiem, tuż po zakupie nie wiedziałem.
> Ilość=liczba..
> ;-)
Proponuję słownik języka polskiego. :)
>> Nazwa może być dowolna. Co więcej -- sam się ustaw jako
>> domyślny, o ile będzie poprawnie ,,skonfigurowany''.
> Żeby się nie myliło lepiej nazwać prawdziwym imieniem. Być może w "Bestii" tak
jest, ale w moim sprzęcie zawsze muszę dokonywać
> wyboru ręcznie.
IMO należy tylko wpisać 'darmowy' i można nawet wpisać 'darmowy internet'. :)
Co do nazwy? Z czym ma się mylić? Aero2 i tak wybierze sobie to, co zawiera
w sobie słowo 'darmowy'.
>>> Mam w Alcatelu przy każdym fabrycznie ustawionym APNie "Internet" w nazwie, jest
ich chyba z dziesięć - Orange, Ery, Astro itd.
>>> Ale to nie ma żadnego znaczenia, Areo2 muszę skonfigurować sam. Tobie radzę
zrobić to samo. Działa u mnie na tablecie, telefonie
>>> Alcatel i bez systemowym Samsungu Monte, to dlaczego miałoby nie zadziałać na
"Bestii"..
Przy slocie1 mam tylko jeden wpis, przy slocie2 mam masę.
>> To działa juz od dawna. I nie trzeba niczego dodawać -- można
>> wywalić wpis 'internet'. Ace w tym miejscu ma 'internet+MMS'.
> Wpis "internet" nie ma nic wspólnego z MMSami. Spokojnie można go usunąć i nie
stracić możliwości operowania MMSami.
Być może -- nie używam MMSów. :)
>> Aero2 pisze wyraźne -- nic nie ustalać poza wpisem w poletu 'APN'.
>> Przerobiłem sporo tabletów i smartfonów obsługujących Aero2.
> No to ja już sam nie wiem na czym polega problem z którym zgłaszasz się do
sprzedawcy...
Więc i ja Ci nie wyjaśnię, :) gdyż wyjaśniłem dostatecznie dokładnie.
Po uruchomieniu telefonu uznałem, że wpis jest niepoprawny i zacząłem
go poprawiać. Nawet **chyba** na chwilę mignęła literka H przy słupkach
oznaczających zasięg -- a taka literka oznacza nawiązanie łączności.
Rzecz **chyba** (już nie pamiętam dokładnie, bo jednak dużo czasu
upłynęło) miała miejsce na zewnętrz, gdzie było bardzo jasno, gdyż
dzień był słoneczny. A dlatego wyszedłem na zewnątrz, gdyż uznałem,
że być może Monster ma słaby zasięg. Ponieważ uznałem, że mogę
niepotrzebnie namieszać, wolałem dodać nowy wpis i przywróciłem
to, co było oraz przeszedłem do wpisywania nowego APN.
I tu miałem pecha (kolejnego tego dnia -- pierwszym był zawieszenie
się (chyba pierwsze od ponad roku, czyli całego aktywnego życia tegoż
APka) APka WiFi, przez co smartfon nie łapał WiFi -- ten problem został
rozwiązany bezboleśnie, bo i laptopy nie łączyły się z APkiem) gdyż
naciskając >>nowy APN<< nacisnąłem >>Resetuj ustawienia<<. Skoro oczom
moim ukazało się przywracanie stanu fabrycznego, uznałem, że producent
nie zakłada w ogóle możliwości wpisania jakiegokolwiek innego wpisu
poza tym jednym.
Nie wpadłem na pomysł, że nie trafiłem palcem tam, gdzie chciałem,
gdyż w Ace ani razu nie chybiłem.
Nie dociekałem, gdzie tkwi błąd, gdyż zwykle uważam, że inni są
mądrzejsi ode mnie, i skoro producent nie daje możliwości wpisania
innego APN, to zapewne jest pewny tego, że telefon trafi w ręce
przygłupa :) z którym nie warto ,,dyskutować'' a wpis jest na
pewno dobry.
W nocy przed dniem odebrania smartfonu spałem krótko (może
ze 2 godziny) i raczej nie byłem wyspany, co zniechęcało do
nurtowania tematu. Co więcej -- nie znałem tego telefonu,
więc nie wiedziałem, czego po nim spodziewać się -- uszkodzenia
mechanicznego czy softowego, złego/słabego modułu 3G...
Sprawdziłem jedynie, że karta jest w slocie 3G, nie zaś w slocie 2G.
Wysłałem informacje do sprzedawcy i czekałem na podpowiedź, uważając,
że jeśli jest jakiś błąd w smartfonie, to sprzedawca mi o tym powie.
Mignięcia literki H nie byłem pewien -- było bardzo jasno, a smartfon
wcale nie jest niezwykle jasny.
Żal mi było czasu na dociekania -- smartfon warto było sprawdzić
także pod kątem poprawnego wskazywania pozycji, współpracowania
z WiFi, GSM itd... Nadto i Android 4 jest nieco inny od wersji
2, czyli tej, jaką mam w Ace, co zachęcało do zabawy. Zobaczyłem
z zadowoleniem, że wersja 4 ma wiele użytecznych drobiazgów sama
w sobie, podczas gdy 2 wersja domagała się instalowania dodatkowych
aplikacji.
Gdy chciałem Ci opowiedzieć o niemożliwości wpisania nowego APN,
sprawdziłem to raz jeszcze, zanim wysłałem post opisujący to na
grupę, i wówczas okazało się, że jednak można dopisać nowe APN.
Skoro była możliwość dopisania, moje wcześniejsze domysły (co
do tego,że producent jest pewny swego i uważa odbiorcę za przygłupa)
straciły na swej wartości. Dopisałem nowy APN i ujrzałem literkę H.
Skasowałem swoje ustawienia i wróciłem do fabrycznego wpisu,
z którego usunąłem słowo 'internet'.
Czy teraz już wszystko jest jasne?
>> Polecam obejrzenie Idola. Jednobryłowe tak zwane. Wstydliwe
>> do tego stopnia, że nic tam nie rozbierzesz. :)
> Raczej już nie wybiorę produktu firmy Alcatel (no chyba że jako pierwsza wprowadzi
system Ubuntu do swoich telefonów), ale myślę
> że telefony w których nie ma dostępu do baterii muszą mieć jakiś zewnętrzny
przycisk umożliwiający restart urządzenia.
Może i mają -- sprzedawczyni w EuroAGD powiedziała,
że w razie zawieszenia -- pozostaje serwis. :)
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
66. Data: 2013-08-22 00:59:21
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"Irokez" 5214ef34$0$1450$6...@n...neostrada.pl
> W Tesco nic nie reklamowałem ale i też jadę tam jak nie ma innego wyjścia.
Ja jadę tam (ze 2 razy do roku) tylko po to, aby przypomnieć sobie
o tym, że są tam fatalne parkingi a w sklepie nic nie ma takiego,
co mógłbym kupić.
> [..] Nigdy więcej Centry.
I ja nie lubię Centry. :)
> I jak tu popierać mały handel, kiedy Polak Polakowi takie
> schody robi. To ja wolę bezproblemową zagraniczną sieciówkę.
Ja chcę omijać wszystkie te miejsca, gdzie mnie nie lubią. :)
Galerie handlowe mają to do siebie, że można tam spokojnie
skorzystać z toalety. Jako małe dziecko jeździłem z rodzicami
po obozie socjalistycznym i przyzwyczaiłem się do tego, iż w polu
tak zwanym można umyć się nad rzeką czy jeziorem a w mieście są
do tego celu wyznaczone ;) hotele, kawiarnie i restauracje... :)
Lubię spuścić z siebie to, co należy okresowo spuszczać i lubię
wymyć twarz oraz ręce. Kiedyś myłem się w umywalkach od pasa
w górę :) i marzyłem o upadku PRLi, bo opowiadano mi o tym,
że w wolnym świecie na każdej stacji benzynowej można wziąć
prysznic -- i uważałem, że w Polsce tez tak będzie...
Ale niestety jest inaczej.
Prysznic jednak można wziąć wszędzie -- nawet tam, gdzie
nie ma niczego poza sklepem, bo akurat woda mineralna jest
sprzedawana. :) Coś o księżach? Jadąc na pielgrzymkę do
Częstochowy, miałem nadzieję na to, że będę się mył jak
człowiek. Gdy wracaliśmy, miałem dosyć omijania każdej
okazji do umycia się i obwieściłem, że na następnym
,,przystanku'' wezmę prysznic, czym zdumiałem księży
prowadzących tę pielgrzymkę. :) Słowa dotrzymałem, choć
księża celowo omijali parkingi z czynnymi prysznicami.
Kupiłem wodę mineralną, rozebrałem się w pobliskim
,,lesie'' (trochę rzadkim) i wykąpałem. :)
Lidl w ostateczności, choć rzadko. Tesco raczej nie. :)
Real, Carrefour i Auchan -- niemal systematycznie.
Kauflandu w Białymstoku nie ma, ale gdy gdzieś to
spotykam -- chętnie tam zaglądam.
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
67. Data: 2013-08-22 01:01:24
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: animka <a...@t...wp.pl>
W dniu 2013-08-21 14:09, Chris pisze:
> Trybun nabazgrał(a):
>
>> W dniu 2013-08-20 20:54, J.F. pisze:
>>>>> I tak pani dala formularz do wypelnienia, przyjela towar i wyplacila
>>>>> pieniadze od reki ?
>>>> Tak/Tak/Tak
>>>> Tak/Tak/Tak
>>> A to jestem pod wrazeniem.
>> A jednak, jakiś miesiąc temu zwróciłem wadliwą wiertarkę w Polo. Zwrot
>> gotówki przy kasie, bez żadnych wstrętów i zbędnych formalności.
>
> Koledze padła klawiatura Microsoftu, Tel do centrali co dalej ? poprosili o
> S/N i adres na jaki mają wysłać nową sztukę i na tym koniec. Tylko że to
> było w USA :)
>
> Znajomy (obywatelstwo Szwedzkie i Polskie) też miał fajnie z gwarancją auta,
> padło mu XC90 i Tel do ubezpieczyciela w Szwecji (pakiet obejmuje auto
> zastępcze na czas naprawy) że bierze auto zastępcze tylko jak ma to
> rozliczyć z nimi (fa ?) a odpowiedz była szybka .. proszę podać na @/tel
> sumę jaką pan wydał na wynajem i numer konta w celu przelania pieniędzy ...
> na tym koniec .. deklaracja słowna że wydało się xx tyś na wynajem auta a
> oni bez problemu zwracają ...
>
> Ale takie żeczy tylko w cywilizaji a nie krajach 3 świata :)
U nas to dziad nad dziady nas dobija.
--
animka
-
68. Data: 2013-08-22 01:04:28
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"Chris" kv2a7k$sid$...@n...news.atman.pl
> Jak dla mnie nie ma różnicy między sklepem a serwisem oprócz tego że sklep to
pośrednik i wydłuża tylko czas.
Sklep może od ręki zabrać uszkodzony towar i dać mi w zamian nowy.
Na to liczyłem -- ten sam kurier wziąłby ode mnie paczkę z uszkodzonym
smartfonem, który by przywiózł paczkę ze smartfonem nowym.
>> Poza tym ... o zauwazonej niezgodnosci nalezy poinformowac sprzedawce
>> w ciagu 14 dni. Sprzedawce, nie serwis :-)
Ja poinformowałem w ciągu paru godzin.
> Ten przepis to fikcja ...
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
69. Data: 2013-08-22 12:05:19
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Wed, 21 Aug 2013 18:47:45 +0200, Irokez napisał(a):
> W Tesco nic nie reklamowałem ale i też jadę tam jak nie ma innego wyjścia.
> Auchan - zero problemów z reklamacją czy też zwrotem czegoś, co nie
> spełnia cech opisanych na pudełku (np kierownica do PC firmy Manta co to
> miała mieć pedały analogowe, dostałem kasę i kupiłem Logitecha używanego
> w idealnym stanie).
Łaski nie robia - podrecznikowy wrecz przyklad niezgodnosci towaru z
umowa.
Dyskusja jest o tym czy w skomplikowanym przypadku sklep odda kase od
reki, czy odesle do serwisu.
No dobra, Tesco odeslalo tez nieskomplikowany przypadek.
> Rossmann kiedyś kupiłem DVD za 3 stówki, po prawie dwóch latach przed
> końcem gwarancji jak się zaczęło sypać pani nawet nie dyskutowała tylko
> od razu formularz zwrotu i kasa do ręki.
Dawno, niedawno ?
Bo od pewnego czasu to sprzedawcy twierdza ze odpowiadaja przez pol
roku. A potem to idz se pan naprawiac na gwarancji.
I troche racji w tym maja, tylko nie wiem jak szeroko ta moda panuje.
> W jakimkolwiek sklepie nie kupiłbym to problemy jak cholera robią.
> Akumulator Centry Futury jak zdechł po miesiącu to mi gość wciskał że go
> zepsułem bo auto źle ładuje. 8 letni Bosch na szczęście o tym nie
> wiedział i na nim bujałem się 2 miesiące puki nie dostałem nowego. Nigdy
> więcej Centry.
Ale ponoc Centra tak ma (i tez troche racji ma).
Nabyta w markecie zdaje sie tez.
J.
-
70. Data: 2013-08-22 14:31:46
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"J.F." p...@4...net
> Ustawe sam uwazam za bubla, tym niemniej pewne zapisy tam jednak sa.
Są. I nawet mają swoja nazwę -- są to zapisy modne.
"J.F." gvbcnopa99g6.flop2ghcpcl2$....@4...net
> Dawno, niedawno ?
> Bo od pewnego czasu to sprzedawcy twierdza ze odpowiadaja przez pol
> roku. A potem to idz se pan naprawiac na gwarancji.
> Zglaszasz reklamacje do sklepu, on reaguje i jesli nadal jest problem
> to masz znacznie lepsza pozycje. Bo jak naprawisliscie skoro nie
> naprawiliscie, czy tez jak nie stwierdzono, skoro nadal wystepuje.
> I mozesz poganiac i straszyc sadem, bo terminy minely :-)
Zwłaszcza ZETO można poganiać sądem, bo ZETO dobrze żyje z białostockimi
sądami -- znacznie lepiej niż ja, :) a w Białymstoku (być może także poza
Białymstokiem) sąd raczej jest niezawisły, czyli sadzi wg własnych upodobań
i sympatii dyktowanych wyższą koniecznością czy innym interesem sądu... ;)
> Nie uslyszysz "nie mielismy czasu sprawdzic, prosze poczekac
A dlaczego nie usłyszę? Przedziurawią mi uszy? ;)
Aż tak źle? ;)
> cierpliwie nastepny miesiac", ani "kurier zgubil paczke",
> zwrot pieniedzy tez prostszy.
> Nie bedzie w przyszlosci problemu ze "mysmy panu sprzedali inne
> urzadzenie, nie z takim numerem seryjnym", ani
> "juz 5 razy w serwisie? my nic nie wiemy".
Coś, co niedawno kupiłem na jednej stronie miejsce
na 20 napraw gwarancyjnych, a stron jest kilka. :)
Ale gwarancja to nie ustawa -- a ustawa jest modna, więc o czym my tu rozmawiamy...
;)
>> Jedynym wyjściem jest ,,samosąd'', czyli rezygnacja z kupowania w tych sklepach.
> Ale wczesniej zlozyc im jednak reklamacje, niech maja dodatkowa robote.
Odwieczny problem więźnia w więzieniu i pilnującego go strażnika - obaj tracą swój
czas.
Swego czasu, gdy (niemal codziennie) karmiłem czarne łabędzie (można je
było czasami nawet pogłaskać) w parku, przyszła mi do głowy opowieść
o tym, jak to codziennie pochodzę pod karty i tęsknym okiem spoglądam
na świat, który rozpościera się za nimi... Opowieść nudna, długa
i dopiero na samym końcu -- odchodzę, bo jak długo można opisywać ZOO? ;)
Diabli wiedzą, kto komu daje robotę -- ja sprzedawcy (reklamując towar)
czy sprzedawca mnie... Jedno jest pewne -- o wiele sympatyczniej bym
patrzył na smartfon, gdyby:
-- nie było tej żółtej plamki
-- smartfon ruszyłby z Aero2 bezproblemowo
-- dostałbym od razu bon wakacyjny
Gdy kupowałem Monstera -- były upały; teraz pada dszcz i raczej
lato skończyło sie w tej części świta na dobre. A ile tych lat
mamy na zbyciu? Jak dobrze pójdzie -- około osiemdziesięciu, ale
każde kolejne jest wzbogacone o kolejne choroby czy niedomagania. :)
Dlaczego hitlerowcy mordowali żydów? Bo żyli po to, aby niszczyć innych ludzi.
A dlaczego Electro.pl zabrał mi tyle czasu? IMO z tego samego powodu.
Akurat te wakacje spisane zostały na straty kilka miesięcy temu, więc strata
niewielka, ale właśnie tak mijają ludziom lata -- na bezsensownym kopaniu
się ze sprzedawcą, kupowaniu problemu domagającego się stałodobowej ;) opieki
i naprawianiu cudzych błędów.
Od tej pory nie zamierzam kupować u tych sprzedawców, którzy maja
choćby jedną (ale rzetelnie/rzeczowo opisaną) opinię negatywną. :)
Reszta w rękach Boga.
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....