eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmElectro.pl i reklamacja Monstera
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 104

  • 61. Data: 2013-08-21 18:47:45
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-08-20 12:13, J.F. pisze:
    > Carfoura i Kauflanda musze pochwalic - faktycznie reklamacje
    > zalatwiaja szybko. Ale chodzilo o swietlowki. Podejrzewam ze z
    > tabletem byloby inaczej Tesco juz z glupia zapalniczka do gazu za 15
    > zl wolalo sie 2 tyg bujac.

    W Tesco nic nie reklamowałem ale i też jadę tam jak nie ma innego wyjścia.
    Auchan - zero problemów z reklamacją czy też zwrotem czegoś, co nie
    spełnia cech opisanych na pudełku (np kierownica do PC firmy Manta co to
    miała mieć pedały analogowe, dostałem kasę i kupiłem Logitecha używanego
    w idealnym stanie).
    Biedronka też zero problemów z nawigacją, dostałem nową.
    Rossmann kiedyś kupiłem DVD za 3 stówki, po prawie dwóch latach przed
    końcem gwarancji jak się zaczęło sypać pani nawet nie dyskutowała tylko
    od razu formularz zwrotu i kasa do ręki. Kupiłem wtedy w sklepie obok
    DVD Panasonica które zdążyło stanieć z 1200zł na 555zł.

    W jakimkolwiek sklepie nie kupiłbym to problemy jak cholera robią.
    Akumulator Centry Futury jak zdechł po miesiącu to mi gość wciskał że go
    zepsułem bo auto źle ładuje. 8 letni Bosch na szczęście o tym nie
    wiedział i na nim bujałem się 2 miesiące puki nie dostałem nowego. Nigdy
    więcej Centry.

    I jak tu popierać mały handel, kiedy Polak Polakowi takie schody robi.
    To ja wolę bezproblemową zagraniczną sieciówkę.

    --
    Irokez


  • 62. Data: 2013-08-21 18:56:31
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Trybun" kv2qu1$56j$...@u...news.interia.pl

    > Ale teraz już wiesz że możesz dodać dowolna ilość APNów..

    Liczbę. :)

    Teraz już wiem, tuż po zakupie nie wiedziałem.

    > a także usunąć te skonfigurowane fabrycznie, oczywiście tylko o czasu gdy nie
    przywrócisz ustawień fabrycznych. Jednym słowem z
    > APNami możesz robić dowolne operacje, ale jak chcesz mieć Aero2 to musisz APN z
    nazwą Aero2 i apn-em "darmowy" ustawiony jako
    > domyślny.

    Nazwa może być dowolna. Co więcej -- sam się ustaw jako
    domyślny, o ile będzie poprawnie ,,skonfigurowany''.


    > Mam w Alcatelu przy każdym fabrycznie ustawionym APNie "Internet" w nazwie, jest
    ich chyba z dziesięć - Orange, Ery, Astro itd.
    > Ale to nie ma żadnego znaczenia, Areo2 muszę skonfigurować sam. Tobie radzę zrobić
    to samo. Działa u mnie na tablecie, telefonie
    > Alcatel i bez systemowym Samsungu Monte, to dlaczego miałoby nie zadziałać na
    "Bestii"..

    To działa juz od dawna. I nie trzeba niczego dodawać -- można
    wywalić wpis 'internet'. Ace w tym miejscu ma 'internet+MMS'.

    Aero2 pisze wyraźne -- nic nie ustalać poza wpisem w poletu 'APN'.



    Przerobiłem sporo tabletów i smartfonów obsługujących Aero2.




    > Chodzi o zdejmowaną klapkę od baterii?

    Tak.

    > Mój Alcatel ma ściąganą. Tak prawdę mówiąc to nie miałem jeszcze telefonu w którym
    klapka byłaby zamocowana na stałe, także mój
    > tablet ma zdejmowana klapkę od baterii i karty SIM.

    Polecam obejrzenie Idola. Jednobryłowe tak zwane. Wstydliwe
    do tego stopnia, że nic tam nie rozbierzesz. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 63. Data: 2013-08-21 19:01:48
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "J.F." m1yco0ngey84.g322jdy4vk43$....@4...net

    > Dnia Wed, 21 Aug 2013 17:58:06 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    >> Nawet Carrefour, znany z niechęci do przyjmowania zwrotów, przyjął

    > Nie zauwazylem tej niecheci Carrefoura

    Akurat Carrefour nie praktykuje zwrotów.
    Piszę o zwracaniu tego, co nie jest nijak wadliwe.
    Natomiast LeroyMerlin ponoć przyjmuje zwroty i po 100 latach. :)

    -- Mogę użyć i zwrócić?
    -- Tak. Przewody są na zewnętrz. Proszę nie zdejmować
    folii, naładować akumulator i zwrocić ładowarkę. :)

    Już ładowałem wielokrotnie a folia nie została naruszona.


    Kiedyś tak ludzie kupowali telewizory, ale tylko na tydzień.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 64. Data: 2013-08-21 19:18:17
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-08-21 18:56, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    >
    > "Trybun" kv2qu1$56j$...@u...news.interia.pl
    >
    >> Ale teraz już wiesz że możesz dodać dowolna ilość APNów..
    >
    > Liczbę. :)
    >
    > Teraz już wiem, tuż po zakupie nie wiedziałem.

    Ilość=liczba..
    ;-)
    >
    >> a także usunąć te skonfigurowane fabrycznie, oczywiście tylko o czasu
    >> gdy nie przywrócisz ustawień fabrycznych. Jednym słowem z APNami
    >> możesz robić dowolne operacje, ale jak chcesz mieć Aero2 to musisz
    >> APN z nazwą Aero2 i apn-em "darmowy" ustawiony jako domyślny.
    >
    > Nazwa może być dowolna. Co więcej -- sam się ustaw jako
    > domyślny, o ile będzie poprawnie ,,skonfigurowany''.

    Żeby się nie myliło lepiej nazwać prawdziwym imieniem. Być może w
    "Bestii" tak jest, ale w moim sprzęcie zawsze muszę dokonywać wyboru
    ręcznie.

    >
    >
    >> Mam w Alcatelu przy każdym fabrycznie ustawionym APNie "Internet" w
    >> nazwie, jest ich chyba z dziesięć - Orange, Ery, Astro itd. Ale to
    >> nie ma żadnego znaczenia, Areo2 muszę skonfigurować sam. Tobie radzę
    >> zrobić to samo. Działa u mnie na tablecie, telefonie Alcatel i bez
    >> systemowym Samsungu Monte, to dlaczego miałoby nie zadziałać na
    >> "Bestii"..
    >
    > To działa juz od dawna. I nie trzeba niczego dodawać -- można
    > wywalić wpis 'internet'. Ace w tym miejscu ma 'internet+MMS'.

    Wpis "internet" nie ma nic wspólnego z MMSami. Spokojnie można go usunąć
    i nie stracić możliwości operowania MMSami.

    >
    > Aero2 pisze wyraźne -- nic nie ustalać poza wpisem w poletu 'APN'.
    >
    >
    >
    > Przerobiłem sporo tabletów i smartfonów obsługujących Aero2.

    No to ja już sam nie wiem na czym polega problem z którym zgłaszasz się
    do sprzedawcy...

    >
    >
    >
    >
    >> Chodzi o zdejmowaną klapkę od baterii?
    >
    > Tak.
    >
    >> Mój Alcatel ma ściąganą. Tak prawdę mówiąc to nie miałem jeszcze
    >> telefonu w którym klapka byłaby zamocowana na stałe, także mój tablet
    >> ma zdejmowana klapkę od baterii i karty SIM.
    >
    > Polecam obejrzenie Idola. Jednobryłowe tak zwane. Wstydliwe
    > do tego stopnia, że nic tam nie rozbierzesz. :)
    >

    Raczej już nie wybiorę produktu firmy Alcatel (no chyba że jako pierwsza
    wprowadzi system Ubuntu do swoich telefonów), ale myślę że telefony w
    których nie ma dostępu do baterii muszą mieć jakiś zewnętrzny przycisk
    umożliwiający restart urządzenia.


  • 65. Data: 2013-08-22 00:42:39
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Trybun" kv2sor$9mi$...@u...news.interia.pl

    >>> Ale teraz już wiesz że możesz dodać dowolna ilość APNów..

    >> Liczbę. :)

    >> Teraz już wiem, tuż po zakupie nie wiedziałem.

    > Ilość=liczba..
    > ;-)

    Proponuję słownik języka polskiego. :)


    >> Nazwa może być dowolna. Co więcej -- sam się ustaw jako
    >> domyślny, o ile będzie poprawnie ,,skonfigurowany''.

    > Żeby się nie myliło lepiej nazwać prawdziwym imieniem. Być może w "Bestii" tak
    jest, ale w moim sprzęcie zawsze muszę dokonywać
    > wyboru ręcznie.

    IMO należy tylko wpisać 'darmowy' i można nawet wpisać 'darmowy internet'. :)
    Co do nazwy? Z czym ma się mylić? Aero2 i tak wybierze sobie to, co zawiera
    w sobie słowo 'darmowy'.

    >>> Mam w Alcatelu przy każdym fabrycznie ustawionym APNie "Internet" w nazwie, jest
    ich chyba z dziesięć - Orange, Ery, Astro itd.
    >>> Ale to nie ma żadnego znaczenia, Areo2 muszę skonfigurować sam. Tobie radzę
    zrobić to samo. Działa u mnie na tablecie, telefonie
    >>> Alcatel i bez systemowym Samsungu Monte, to dlaczego miałoby nie zadziałać na
    "Bestii"..

    Przy slocie1 mam tylko jeden wpis, przy slocie2 mam masę.

    >> To działa juz od dawna. I nie trzeba niczego dodawać -- można
    >> wywalić wpis 'internet'. Ace w tym miejscu ma 'internet+MMS'.

    > Wpis "internet" nie ma nic wspólnego z MMSami. Spokojnie można go usunąć i nie
    stracić możliwości operowania MMSami.

    Być może -- nie używam MMSów. :)

    >> Aero2 pisze wyraźne -- nic nie ustalać poza wpisem w poletu 'APN'.

    >> Przerobiłem sporo tabletów i smartfonów obsługujących Aero2.

    > No to ja już sam nie wiem na czym polega problem z którym zgłaszasz się do
    sprzedawcy...


    Więc i ja Ci nie wyjaśnię, :) gdyż wyjaśniłem dostatecznie dokładnie.
    Po uruchomieniu telefonu uznałem, że wpis jest niepoprawny i zacząłem
    go poprawiać. Nawet **chyba** na chwilę mignęła literka H przy słupkach
    oznaczających zasięg -- a taka literka oznacza nawiązanie łączności.
    Rzecz **chyba** (już nie pamiętam dokładnie, bo jednak dużo czasu
    upłynęło) miała miejsce na zewnętrz, gdzie było bardzo jasno, gdyż
    dzień był słoneczny. A dlatego wyszedłem na zewnątrz, gdyż uznałem,
    że być może Monster ma słaby zasięg. Ponieważ uznałem, że mogę
    niepotrzebnie namieszać, wolałem dodać nowy wpis i przywróciłem
    to, co było oraz przeszedłem do wpisywania nowego APN.

    I tu miałem pecha (kolejnego tego dnia -- pierwszym był zawieszenie
    się (chyba pierwsze od ponad roku, czyli całego aktywnego życia tegoż
    APka) APka WiFi, przez co smartfon nie łapał WiFi -- ten problem został
    rozwiązany bezboleśnie, bo i laptopy nie łączyły się z APkiem) gdyż
    naciskając >>nowy APN<< nacisnąłem >>Resetuj ustawienia<<. Skoro oczom
    moim ukazało się przywracanie stanu fabrycznego, uznałem, że producent
    nie zakłada w ogóle możliwości wpisania jakiegokolwiek innego wpisu
    poza tym jednym.

    Nie wpadłem na pomysł, że nie trafiłem palcem tam, gdzie chciałem,
    gdyż w Ace ani razu nie chybiłem.

    Nie dociekałem, gdzie tkwi błąd, gdyż zwykle uważam, że inni są
    mądrzejsi ode mnie, i skoro producent nie daje możliwości wpisania
    innego APN, to zapewne jest pewny tego, że telefon trafi w ręce
    przygłupa :) z którym nie warto ,,dyskutować'' a wpis jest na
    pewno dobry.


    W nocy przed dniem odebrania smartfonu spałem krótko (może
    ze 2 godziny) i raczej nie byłem wyspany, co zniechęcało do
    nurtowania tematu. Co więcej -- nie znałem tego telefonu,
    więc nie wiedziałem, czego po nim spodziewać się -- uszkodzenia
    mechanicznego czy softowego, złego/słabego modułu 3G...
    Sprawdziłem jedynie, że karta jest w slocie 3G, nie zaś w slocie 2G.


    Wysłałem informacje do sprzedawcy i czekałem na podpowiedź, uważając,
    że jeśli jest jakiś błąd w smartfonie, to sprzedawca mi o tym powie.
    Mignięcia literki H nie byłem pewien -- było bardzo jasno, a smartfon
    wcale nie jest niezwykle jasny.


    Żal mi było czasu na dociekania -- smartfon warto było sprawdzić
    także pod kątem poprawnego wskazywania pozycji, współpracowania
    z WiFi, GSM itd... Nadto i Android 4 jest nieco inny od wersji
    2, czyli tej, jaką mam w Ace, co zachęcało do zabawy. Zobaczyłem
    z zadowoleniem, że wersja 4 ma wiele użytecznych drobiazgów sama
    w sobie, podczas gdy 2 wersja domagała się instalowania dodatkowych
    aplikacji.




    Gdy chciałem Ci opowiedzieć o niemożliwości wpisania nowego APN,
    sprawdziłem to raz jeszcze, zanim wysłałem post opisujący to na
    grupę, i wówczas okazało się, że jednak można dopisać nowe APN.
    Skoro była możliwość dopisania, moje wcześniejsze domysły (co
    do tego,że producent jest pewny swego i uważa odbiorcę za przygłupa)
    straciły na swej wartości. Dopisałem nowy APN i ujrzałem literkę H.
    Skasowałem swoje ustawienia i wróciłem do fabrycznego wpisu,
    z którego usunąłem słowo 'internet'.



    Czy teraz już wszystko jest jasne?





    >> Polecam obejrzenie Idola. Jednobryłowe tak zwane. Wstydliwe
    >> do tego stopnia, że nic tam nie rozbierzesz. :)

    > Raczej już nie wybiorę produktu firmy Alcatel (no chyba że jako pierwsza wprowadzi
    system Ubuntu do swoich telefonów), ale myślę
    > że telefony w których nie ma dostępu do baterii muszą mieć jakiś zewnętrzny
    przycisk umożliwiający restart urządzenia.

    Może i mają -- sprzedawczyni w EuroAGD powiedziała,
    że w razie zawieszenia -- pozostaje serwis. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 66. Data: 2013-08-22 00:59:21
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Irokez" 5214ef34$0$1450$6...@n...neostrada.pl

    > W Tesco nic nie reklamowałem ale i też jadę tam jak nie ma innego wyjścia.

    Ja jadę tam (ze 2 razy do roku) tylko po to, aby przypomnieć sobie
    o tym, że są tam fatalne parkingi a w sklepie nic nie ma takiego,
    co mógłbym kupić.


    > [..] Nigdy więcej Centry.

    I ja nie lubię Centry. :)


    > I jak tu popierać mały handel, kiedy Polak Polakowi takie
    > schody robi. To ja wolę bezproblemową zagraniczną sieciówkę.

    Ja chcę omijać wszystkie te miejsca, gdzie mnie nie lubią. :)
    Galerie handlowe mają to do siebie, że można tam spokojnie
    skorzystać z toalety. Jako małe dziecko jeździłem z rodzicami
    po obozie socjalistycznym i przyzwyczaiłem się do tego, iż w polu
    tak zwanym można umyć się nad rzeką czy jeziorem a w mieście są
    do tego celu wyznaczone ;) hotele, kawiarnie i restauracje... :)

    Lubię spuścić z siebie to, co należy okresowo spuszczać i lubię
    wymyć twarz oraz ręce. Kiedyś myłem się w umywalkach od pasa
    w górę :) i marzyłem o upadku PRLi, bo opowiadano mi o tym,
    że w wolnym świecie na każdej stacji benzynowej można wziąć
    prysznic -- i uważałem, że w Polsce tez tak będzie...

    Ale niestety jest inaczej.
    Prysznic jednak można wziąć wszędzie -- nawet tam, gdzie
    nie ma niczego poza sklepem, bo akurat woda mineralna jest
    sprzedawana. :) Coś o księżach? Jadąc na pielgrzymkę do
    Częstochowy, miałem nadzieję na to, że będę się mył jak
    człowiek. Gdy wracaliśmy, miałem dosyć omijania każdej
    okazji do umycia się i obwieściłem, że na następnym
    ,,przystanku'' wezmę prysznic, czym zdumiałem księży
    prowadzących tę pielgrzymkę. :) Słowa dotrzymałem, choć
    księża celowo omijali parkingi z czynnymi prysznicami.
    Kupiłem wodę mineralną, rozebrałem się w pobliskim
    ,,lesie'' (trochę rzadkim) i wykąpałem. :)


    Lidl w ostateczności, choć rzadko. Tesco raczej nie. :)
    Real, Carrefour i Auchan -- niemal systematycznie.
    Kauflandu w Białymstoku nie ma, ale gdy gdzieś to
    spotykam -- chętnie tam zaglądam.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 67. Data: 2013-08-22 01:01:24
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-21 14:09, Chris pisze:
    > Trybun nabazgrał(a):
    >
    >> W dniu 2013-08-20 20:54, J.F. pisze:
    >>>>> I tak pani dala formularz do wypelnienia, przyjela towar i wyplacila
    >>>>> pieniadze od reki ?
    >>>> Tak/Tak/Tak
    >>>> Tak/Tak/Tak
    >>> A to jestem pod wrazeniem.
    >> A jednak, jakiś miesiąc temu zwróciłem wadliwą wiertarkę w Polo. Zwrot
    >> gotówki przy kasie, bez żadnych wstrętów i zbędnych formalności.
    >
    > Koledze padła klawiatura Microsoftu, Tel do centrali co dalej ? poprosili o
    > S/N i adres na jaki mają wysłać nową sztukę i na tym koniec. Tylko że to
    > było w USA :)
    >
    > Znajomy (obywatelstwo Szwedzkie i Polskie) też miał fajnie z gwarancją auta,
    > padło mu XC90 i Tel do ubezpieczyciela w Szwecji (pakiet obejmuje auto
    > zastępcze na czas naprawy) że bierze auto zastępcze tylko jak ma to
    > rozliczyć z nimi (fa ?) a odpowiedz była szybka .. proszę podać na @/tel
    > sumę jaką pan wydał na wynajem i numer konta w celu przelania pieniędzy ...
    > na tym koniec .. deklaracja słowna że wydało się xx tyś na wynajem auta a
    > oni bez problemu zwracają ...
    >
    > Ale takie żeczy tylko w cywilizaji a nie krajach 3 świata :)

    U nas to dziad nad dziady nas dobija.



    --
    animka


  • 68. Data: 2013-08-22 01:04:28
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Chris" kv2a7k$sid$...@n...news.atman.pl

    > Jak dla mnie nie ma różnicy między sklepem a serwisem oprócz tego że sklep to
    pośrednik i wydłuża tylko czas.

    Sklep może od ręki zabrać uszkodzony towar i dać mi w zamian nowy.
    Na to liczyłem -- ten sam kurier wziąłby ode mnie paczkę z uszkodzonym
    smartfonem, który by przywiózł paczkę ze smartfonem nowym.


    >> Poza tym ... o zauwazonej niezgodnosci nalezy poinformowac sprzedawce
    >> w ciagu 14 dni. Sprzedawce, nie serwis :-)

    Ja poinformowałem w ciągu paru godzin.

    > Ten przepis to fikcja ...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 69. Data: 2013-08-22 12:05:19
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Aug 2013 18:47:45 +0200, Irokez napisał(a):
    > W Tesco nic nie reklamowałem ale i też jadę tam jak nie ma innego wyjścia.
    > Auchan - zero problemów z reklamacją czy też zwrotem czegoś, co nie
    > spełnia cech opisanych na pudełku (np kierownica do PC firmy Manta co to
    > miała mieć pedały analogowe, dostałem kasę i kupiłem Logitecha używanego
    > w idealnym stanie).

    Łaski nie robia - podrecznikowy wrecz przyklad niezgodnosci towaru z
    umowa.
    Dyskusja jest o tym czy w skomplikowanym przypadku sklep odda kase od
    reki, czy odesle do serwisu.
    No dobra, Tesco odeslalo tez nieskomplikowany przypadek.

    > Rossmann kiedyś kupiłem DVD za 3 stówki, po prawie dwóch latach przed
    > końcem gwarancji jak się zaczęło sypać pani nawet nie dyskutowała tylko
    > od razu formularz zwrotu i kasa do ręki.

    Dawno, niedawno ?
    Bo od pewnego czasu to sprzedawcy twierdza ze odpowiadaja przez pol
    roku. A potem to idz se pan naprawiac na gwarancji.

    I troche racji w tym maja, tylko nie wiem jak szeroko ta moda panuje.

    > W jakimkolwiek sklepie nie kupiłbym to problemy jak cholera robią.
    > Akumulator Centry Futury jak zdechł po miesiącu to mi gość wciskał że go
    > zepsułem bo auto źle ładuje. 8 letni Bosch na szczęście o tym nie
    > wiedział i na nim bujałem się 2 miesiące puki nie dostałem nowego. Nigdy
    > więcej Centry.

    Ale ponoc Centra tak ma (i tez troche racji ma).

    Nabyta w markecie zdaje sie tez.

    J.


  • 70. Data: 2013-08-22 14:31:46
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "J.F." p...@4...net

    > Ustawe sam uwazam za bubla, tym niemniej pewne zapisy tam jednak sa.

    Są. I nawet mają swoja nazwę -- są to zapisy modne.


    "J.F." gvbcnopa99g6.flop2ghcpcl2$....@4...net

    > Dawno, niedawno ?
    > Bo od pewnego czasu to sprzedawcy twierdza ze odpowiadaja przez pol
    > roku. A potem to idz se pan naprawiac na gwarancji.



    > Zglaszasz reklamacje do sklepu, on reaguje i jesli nadal jest problem
    > to masz znacznie lepsza pozycje. Bo jak naprawisliscie skoro nie
    > naprawiliscie, czy tez jak nie stwierdzono, skoro nadal wystepuje.
    > I mozesz poganiac i straszyc sadem, bo terminy minely :-)

    Zwłaszcza ZETO można poganiać sądem, bo ZETO dobrze żyje z białostockimi
    sądami -- znacznie lepiej niż ja, :) a w Białymstoku (być może także poza
    Białymstokiem) sąd raczej jest niezawisły, czyli sadzi wg własnych upodobań
    i sympatii dyktowanych wyższą koniecznością czy innym interesem sądu... ;)

    > Nie uslyszysz "nie mielismy czasu sprawdzic, prosze poczekac

    A dlaczego nie usłyszę? Przedziurawią mi uszy? ;)
    Aż tak źle? ;)

    > cierpliwie nastepny miesiac", ani "kurier zgubil paczke",
    > zwrot pieniedzy tez prostszy.
    > Nie bedzie w przyszlosci problemu ze "mysmy panu sprzedali inne
    > urzadzenie, nie z takim numerem seryjnym", ani
    > "juz 5 razy w serwisie? my nic nie wiemy".

    Coś, co niedawno kupiłem na jednej stronie miejsce
    na 20 napraw gwarancyjnych, a stron jest kilka. :)

    Ale gwarancja to nie ustawa -- a ustawa jest modna, więc o czym my tu rozmawiamy...
    ;)

    >> Jedynym wyjściem jest ,,samosąd'', czyli rezygnacja z kupowania w tych sklepach.

    > Ale wczesniej zlozyc im jednak reklamacje, niech maja dodatkowa robote.

    Odwieczny problem więźnia w więzieniu i pilnującego go strażnika - obaj tracą swój
    czas.

    Swego czasu, gdy (niemal codziennie) karmiłem czarne łabędzie (można je
    było czasami nawet pogłaskać) w parku, przyszła mi do głowy opowieść
    o tym, jak to codziennie pochodzę pod karty i tęsknym okiem spoglądam
    na świat, który rozpościera się za nimi... Opowieść nudna, długa
    i dopiero na samym końcu -- odchodzę, bo jak długo można opisywać ZOO? ;)

    Diabli wiedzą, kto komu daje robotę -- ja sprzedawcy (reklamując towar)
    czy sprzedawca mnie... Jedno jest pewne -- o wiele sympatyczniej bym
    patrzył na smartfon, gdyby:

    -- nie było tej żółtej plamki
    -- smartfon ruszyłby z Aero2 bezproblemowo
    -- dostałbym od razu bon wakacyjny

    Gdy kupowałem Monstera -- były upały; teraz pada dszcz i raczej
    lato skończyło sie w tej części świta na dobre. A ile tych lat
    mamy na zbyciu? Jak dobrze pójdzie -- około osiemdziesięciu, ale
    każde kolejne jest wzbogacone o kolejne choroby czy niedomagania. :)


    Dlaczego hitlerowcy mordowali żydów? Bo żyli po to, aby niszczyć innych ludzi.
    A dlaczego Electro.pl zabrał mi tyle czasu? IMO z tego samego powodu.


    Akurat te wakacje spisane zostały na straty kilka miesięcy temu, więc strata
    niewielka, ale właśnie tak mijają ludziom lata -- na bezsensownym kopaniu
    się ze sprzedawcą, kupowaniu problemu domagającego się stałodobowej ;) opieki
    i naprawianiu cudzych błędów.


    Od tej pory nie zamierzam kupować u tych sprzedawców, którzy maja
    choćby jedną (ale rzetelnie/rzeczowo opisaną) opinię negatywną. :)

    Reszta w rękach Boga.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

strony : 1 ... 6 . [ 7 ] . 8 ... 11


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: