  • 31. Data: 2011-08-11 07:45:53
    Temat: Re: Egzamin na PJ - czyli co warto wiedzieć, by jeździć bezpiecznie !
    Od: 'Tom N' <n...@0...dyndns.org.invalid>

    "Rafał \"SP\" Gil" w <news:j1v3p4$lu$1@node2.news.atman.pl>:

    > Ja jestem głupi czy jak ?

    Pytasz się jak głupi? ;>

    > http://imageshack.us/photo/my-images/13/babolx.jpg/
    > W tej sytuacji skręcanie w prawo jest dozwolone z pasa ruchu:

    > A 1
    > B 2
    > C 3

    > Moim zdaniem C , testy twierdzą, że B i C ;/

    "połączone symbole znaków P-8a, P-8b lub P-8c oznaczają zezwolenie na ruch w
    kierunkach wskazanych strzałkami kierunkowymi."

    --
    Tomasz Nycz

  • 32. Data: 2011-08-11 08:04:35
    Od: Javelin <s...@o...pl>

    Witam!

    W liście od "'Tom N'" datowanym 11 sierpnia 2011 (07:45:53) napisano:

    > "połączone symbole znaków P-8a, P-8b lub P-8c oznaczają zezwolenie na ruch w
    > kierunkach wskazanych strzałkami kierunkowymi."

    A co w sytuacji gdy ostatnia strzałka nie zezwala na skręt?
    Przypatrz się dokładnie fotografii

    --
    Javelin
    Kraków

  • 33. Data: 2011-08-11 08:18:55
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 10 Aug 2011 17:08:02 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Nowa kategoria. Znaczy się czas zalegalizować stan faktyczny ;)

    W sensie że co - pierdzikółko podpada pod kat.A?
    Toć pisałeś że to motorower ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 34. Data: 2011-08-11 08:28:40
    Od: 'Tom N' <n...@0...dyndns.org.invalid>

    Javelin w <news:1410636689.20110811080435@o2.pl>:

    > Witam!

    > W liście od "'Tom N'" datowanym 11 sierpnia 2011 (07:45:53) napisano:

    > A co w sytuacji gdy ostatnia strzałka nie zezwala na skręt?
    > Przypatrz się dokładnie fotografii

    A może dwóm?
    <http://imageshack.us/photo/my-images/856/z098099.jp
    g>

    ;-)

    P.S.
    To nie są pytania o błędy w malowaniu znaków P-x

    --
    Tomasz Nycz

  • 35. Data: 2011-08-11 08:40:37
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-11 08:28, 'Tom N' pisze:

    > A może dwóm?
    > <http://imageshack.us/photo/my-images/856/z098099.jp
    g>
    Czaaad.

    > ;-)
    >
    > P.S.
    > To nie są pytania o błędy w malowaniu znaków P-x

    To nie jest malowanie znaków tylko "fotoszopowanie" przez leniwego
    grafika. Znaki poziome na drugiej focie mają "domalowane" strzałki w
    bok, po dokładnym przyjrzeniu się zwyczajnie skopiowane z pasa obok.
    Grafik był na partaczem i nie chciało mu się "poprawić" wszystkich
    strzałek ("a może nikt nie zauważy") i oto efekt - spostrzegawczy
    człowiek zaznaczy błędną odpowiedź.

    --
    MZ

  • 36. Data: 2011-08-11 09:24:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 11 Aug 2011 01:21:08 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):
> [...]
    > B 2
    > C 3
    > Moim zdaniem C , testy twierdzą, że B i C ;/

    Pytanie dla slepych czy co ?
    Przeciez na pasie 2 jest wyrazna strzalka "prosto i w prawo"

    Chyba ze masz na mysli ostatnia, czwarta strzalke :-)

    J.

  • 37. Data: 2011-08-11 10:06:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Javelin,

    Thursday, August 11, 2011, 7:38:00 AM, you wrote:

    > A jeszcze konkretniej w opatrunek, do jednego worka i dopiero ten worek
    > do wody z lodem

    Jeszcze słuszniej - woda by narobiła niezłego bigosu :( Jedynie
    roztwór izotoniczny możnaby użyć ale kto to wozi ze sobą?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 38. Data: 2011-08-11 10:07:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rafał,

    Thursday, August 11, 2011, 1:21:08 AM, you wrote:

    [...]

> [...]
    > B 2
    > C 3
    > Moim zdaniem C , testy twierdzą, że B i C ;/

    Jaja sobie robisz?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 39. Data: 2011-08-11 10:08:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Javelin,

    Thursday, August 11, 2011, 8:04:35 AM, you wrote:

    > A co w sytuacji gdy ostatnia strzałka nie zezwala na skręt?
    > Przypatrz się dokładnie fotografii

    Ja na to, że to jakiś idiota malował.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 40. Data: 2011-08-11 10:12:09
    Od: Javelin <s...@o...pl>

    Witam!

    W liście od "RoMan Mandziejewicz" datowanym 11 sierpnia 2011 (10:06:21) napisano:

    > Jeszcze słuszniej - woda by narobiła niezłego bigosu :( Jedynie
    > roztwór izotoniczny możnaby użyć ale kto to wozi ze sobą?

    Jak chcesz to możesz kupić kilkaset buteleczek po 2ml soli fiziologinczej w
    najbliższej aptece :D opakowania zbiorczego 1 litr bez recepty nie
    sprzedają :D