    From: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Eee901, drobne przycięcia - system czy dysk?
    Date: Mon, 5 Jan 2009 01:45:22 +0100

    Witajcie.

    Od raptem paru dni stałem się posiadam eee901. O problemie który napiszę
    dowiedziałem się od kolegi, który również posiada 901 i również się z nim
    boryka.

    Otóż, komputerek jest zadziwiająco żwawy, przyznam że nawet mnie tym zdumiał,
    lecz raz na jakiś czas... kompletnie się zacina. No może nie kompletnie, bo
    myszka działa (można ruszać, ale nie klikać), trwa to parę sekund, po czym
    wszystko rusza z kopyta: jeśli w tym czasie coś pisałem to jest to już wpisane,
    jeśli klikałem to jest już kliknięte, jeśli jakieś okna miały zostać zamknięte,
    a inne otwarte to zostało to podczas tej przerwy dokonane. Nieważne czy system
    działa na baterii, czy na zasilaczu. System XP SP3, 2GB RAM, firewall Comodo, AV
    Avast!.
    Pytanie czy to wina tego "super" szybkiego dysku 8GB SSD (w końcu gro aplikacji
    znajduje się właśnie tam), czy to mój system?

    Apropos dysku - 4GB ma transfer ciągły stosunkowo małych plików 2-3MB wagi jest
    w graniach 5-6MB/s - ok, to tylko wbudowane SSD, dla mnie starczy, ale ten
    braciszek 8SSD m-PCI oscyluje wokół 1-1.5MB/s - w Total Commanderze - tylko ja
    tak mam?
    Czy wszystkie problemy znikną, gdy zakupię inny 64GB z definicji szybszy SSD?
    Mogę tak zrobić (załóżmy, że nie chcę kart SD) docelowo chcę używać tylko 64GB
    (4GB trzeba wyłączyć na czas instalacji systemu na drugim dysku, z tego co
    czytałem)?

    Pozdrawiam i TIA,

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327