  • Data: 2012-10-29 12:33:51
    Temat: Ech, trochę dziwnie ale może ktos naświetli
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam szanowne towarzystwo :)

    Mam taki dziwny problem, jest auto w polsce, ma półtora roku (Peugeot
    Partner 2011), jest w leasingu. Ktoś wie, jak wygląda sprawa jeśli chcę
    "sprzedać" leasing komuś?

    Sprawa jest trochę dziwna, ale czekam na odpowiedź od leasingu czy są w
    stanie wystawiać faktury na firmę z UE, ale nie z Polski :) Firmę w
    kraju chcemy zamknąć z czasem, na razie zawiesić. Problem jedynie z tym
    autem, chcielibyśmy je dalej użytkować, no ale jak nie będzie takiej
    mozliwości to trzeba sprzedać i na miejscu wziąć kolejne.

    Pozdrawiam i z góry dzięki za rady,
    Miłosz