  • Data: 2009-06-06 09:11:19
    Temat: ERA 29gr za godzine - wyjasnijcie
    Od: "Strachu S." <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stary już jestem i niegramotny, proszę wyjaśnijcie mi promocję ERA gdzie
    jest 29 groszy za godzinę rozmowy:

    To jest prepaid TAK-TAK, prawda? czy trzeba umowę abonamentową podpisać?
    Czyli kupuję starter, pewnie po uruchomieniu go muszę jakiś kod wysłać.
    Co dalej, czy od tej 'aktywacji' mogę dzwonić do kobiety/żony/kochanki przez
    godzinę i płacę 29 groszy?
    Czy są jakieś opłaty dodatkowe, jakiś quasi-abonament, np. ERA zmusza do
    jakieś opłaty miesięcznej za tą usługę?
    Czy te 29gr to mam tylko na jeden numer, czy do kilku/wszystkich?

    Wszelkie uwagi, przemyślenia mile widziane, dziękuję

    Strachu S.