  • 41. Data: 2020-05-15 16:33:06
    Temat: Re: ELEKTRYKI to przyszłość
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-05-15 o 16:20, Myjk pisze:
    > Może dla tępaków twojego kroju.

    Za dużo bluzgania a za mało argumentów pasujących do realiów a nie
    laboratoryjnych wyników.

    Czym jeździsz po mieście?

    Kiedy będziesz jeździł tym upragnionym elektrykiem? Za ile lat?

  • 42. Data: 2020-05-15 16:52:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >O widzisz. Zauważyłeś w końcu z czego się bierze smog. ;-)
    >z klocków, opon, unoszenia tego co już leży na jezdni.
    >BRAWO. A z rury mały procent.

    >To znaczy że tylko ograniczenie poruszania się wszystkich pojazdów
    >może przynieść jakiś efekt. Elektryków też.

    Elektryk moze klockow nie uzywac.

    A unoszenie ... bedzie sie ulice sprzatac, to bedzie malo do
    unoszenia.

    U nas w ogole jakies zapylone srodkowisko, co widac dobrze na
    samochodzie wlasnie :-)

    I co - to jest pyl z opon i hamulcow, czy pyl uniesiony z pól,
    a moze cementowni, kopalni i fabryk ?

    Czy moze glina naniesiona na drogi glowne z jakis polnych, ktorych nie
    chce sie wladzy wyasfaltowac przez 10 lat ...

    J.

  • 43. Data: 2020-05-15 18:28:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 15 May 2020 16:33:06 +0200, z

    > Za dużo bluzgania a za mało argumentów pasujących
    > do realiów a nie laboratoryjnych wyników.

    Realia są takie, że jesteś ograniczonym trolem,
    mylisz skutki z przyczynami, ignorancie.

    > Czym jeździsz po mieście?

    Od święta jeżdżę do miasta.

    > Kiedy będziesz jeździł tym upragnionym elektrykiem? Za ile lat?

    Już jeżdżę na prądzie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 44. Data: 2020-05-15 18:55:49
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-05-2020 o 16:52, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Czy moze glina naniesiona na drogi glowne z jakis polnych, ktorych nie
    > chce sie wladzy wyasfaltowac przez 10 lat ...

    Dokładnie to, tyle że nie 10, a 50 raczej....

  • 45. Data: 2020-05-15 20:00:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Jak to nie.
    >
    > W tok fm rano usłyszałem od specjalisty że dzięki spodkowi tlenku
    > azotu mniej ludzi umiera.
    > Nie dlatego że jest mniej wypadków czy innych przyczyn tylko WŁAŚNIE
    > ONX.

    Dziwna była ta audycja...
    Były podane jakies ogólne liczby tych zgonów?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

  • 46. Data: 2020-05-15 23:03:06
    Od: z <...@...pl>

    Oczywiście że głównym składnikiem smogu jest niska emisja z kominów.

    Hamowania elektrykiem bym nie demonizował.;-)

  • 47. Data: 2020-05-15 23:05:28
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-05-15 o 18:28, Myjk pisze:
    > Już jeżdżę na prądzie.

    Sprecyzuj ile Cię to kosztowało

  • 48. Data: 2020-05-18 08:56:36
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 15 May 2020 23:05:28 +0200, z

    > Sprecyzuj ile Cię to kosztowało

    Kosztowało mnie to tyle, że zamiast lepszej klasy samochodu spalinowego
    kupiłem samochód niższej klasy, który i tak przez to że jest na prąd jest
    ostatecznie znacznie bardziej komfortowy -- bo ma moduły komfortu (grzanie
    i chłodzenie postojowe) jest w nim ciszej podczas jazdy, jeździ za grosze,
    odzyskuje energię podczas hamowania i nie dymi takim ignorantom jak ty w
    nos jadąc po ulicy. Ile razy ci to jeszcze trzeba będzie tłumoczyć, tępaku?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 49. Data: 2020-05-18 10:00:31

    To żebyśmy mieli obraz sytuacji tępaku powiedz ile to było twoich pensji
    i ilu znasz takich szczęśliwców. Tępaku ;-)

  • 50. Data: 2020-05-18 10:02:12

    W dniu 2020-05-18 o 08:56, Myjk pisze:
    > i nie dymi takim ignorantom jak ty w
    > nos jadąc po ulicy.