  • Data: 2010-05-14 08:10:32
    Temat: Re: EBC HH vs TRW Lucas SV - 0:1
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-05-13 21:12:32 +0200, AZ <a...@g...com> said:

    > Ale do rzeczy - zamontowałem Lucasy i wrażenia są takie, że o ile EBC
    > hamowały porównywalnie do genuinów, może nie były tak precyzyjne to
    > Lucasy hamują jak oryginalne, nawet tak samo pieją :-) W deszczu nie
    > ma tego efektu czucia oporu na klamce od samego początku jej ruchu.
    > Ciekawe ile przejadą.

    Po zmianie tarcz w Sevence na Lucasy Żwirek założył mi klocki tej samej
    firmy (nie pamiętam już oznaczenia, siakieś lepsze) - jak głosi
    spiskowa teoria jedno do drugiego powinno niby być dobrane przez
    producenta twardością i tym podobne bla bla bla. Hamowanie - ok. Ale to
    co mnie do szału doprowadzało, to niemiłosierne piszczenie, zwłaszcza
    jak złapały odrobinę wilgoci. Nie pomogło czyszczenie, przeszlifowanie
    nierówności i tym podobne cuda. Po jakichś 12kkm miałem ich tak dość,
    że poszły w cholerę i założyłem Carbone Loraine, które hamują świetnie
    i nie piszczą (miałem wcześniej i zawsze byłem bardzo zadowolony).
    Jakież było moje zdziwienie, gdy po zdjęciu okazało się, że Lucasy po
    tym przebiegu nie doszły nawet do połowy zużycia, a zwykle klocki na
    przodzie mi starczają na jakieś 15-22 kkm.

    de Fresz