eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmE72 udostępnienie internetu z telefonu po bluetooth na dowolny komputerE72 udostępnienie internetu z telefonu po bluetooth na dowolny komputer
  • Data: 2010-06-12 15:17:53
    Temat: E72 udostępnienie internetu z telefonu po bluetooth na dowolny komputer
    Od: "Tequila" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Czy ktoś sie orientuje czy istnieje aplikacja na Symbiana do Nokia E72
    umożliwiająca udostępnienie Internetu po bluetooth na np. laptop ?
    Próbowałem już w ten sposób ze włączałem bluetooth w telefonie, ustawiałem
    automatyczne potwierdzanie abym nie musiał cały czas klikać tak przy próbie
    połączenia z laptopa z telefonem i tam w laptopie jest wbudowany manager
    bluetooth i za każdym razem system (Windows 7 Ultimate 64) próbował bez
    powodzenia instalować sterowniki do Nokii.
    Nie chcę instalować oprogramowania Nokia Ovi Suite bo czasem korzystam z
    obcych laptopów.