  • Data: 2010-06-21 10:09:16
    Temat: E72 konfiguracja
    Od: "CeSaR" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mam problem z konfiguracją maila na E72. Mogę korzystać z konfiguratora,
    klepać ustawienia kont mailowych w gmailu, onecie, innych a na koniec efekt
    jest zawsze ten sam - brak aktywnych kont e-mail....
    Instrukcja jest jak najbardziej lakoniczna, jak zresztą w każdym innym
    temacie.
    Czy jest gdzieś strona, gdzie ktoś wyłuszczył łopatologicznie jak
    konfigurować te i inne rzeczy w takich urządzeniach jak E71/72? Podobnie nie
    potrafię poradzić sobie z konfigurowaniem połączeń internetowych. Mam
    ustawione domowe WiFi i chciałbym, żeby właśnie z tego połączenia telefon
    korzystał w pierwszej kolejności. A tu i tak, z uporem maniaka, Nokia pakuje
    się w usługi blueconnectowe i inne erowe.
    Czy tak, jak powiedziałem, łopatologicznie, można gdzieś coś namierzyć? Będę
    wdzięczny...

    pozdrawiam