  • Data: 2010-06-24 14:11:29
    Temat: Re: E72 konfiguracja
    Od: "Pan Łoś" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mam problem z konfiguracją maila na E72. Mogę korzystać z konfiguratora,
    > klepać ustawienia kont mailowych w gmailu, onecie, innych a na koniec
    > efekt jest zawsze ten sam - brak aktywnych kont e-mail....
    > Instrukcja jest jak najbardziej lakoniczna, jak zresztą w każdym innym
    > temacie.

    Do maila jeszcze się nie zabierałem, ale masz rację, instrukcja obsługi jest
    kretyńska. Po załadowaniu punktów dostępu z Plusa, ciągle wybiera mi
    domyślnie INTERNET_GPRS zamiast WIFI, które mu podałem jako "priorytet 1".
    Jak wchodzę do opcji internetowych ponownie, na priorytecie 1 jest znów
    Plus. Dramat!