    From: " km" <b...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: E72,jakość wykonania
    Date: Sat, 28 Nov 2009 05:23:41 +0000 (UTC)

    Jestem po przejściach z e52.Telefon fatalnie wykonany,trzeszcząco-skrzypiący,
    niewygodne klawisze funkcyjne itd.
    Po trzech dniach próby przyzwyczajenia się,wróciłem z ulgą do poczciwej
    E51.Niestety muszę jednak powoli wymieniać telefon,wybór padł na E71 lub E72.
    Przywiązuję dużą wagę do jakości wykonania,tak już mam.
    E71 wiem że jest bezbłędne,jednakowoż specyfikacja E72 kusi,tylko pozostaje
    obawa czy nie powtórzy się sytuacja z E52-tym razem wolałbym się nie naciąć.
    Proszę o wrażenia z użytkowania następcy E71,głównie pod kątem wykończenia,
    spasowania itd.pzdr.