  • Data: 2009-11-22 12:00:41
    Temat: E51 przestał prezentować dane kontaktu przychodzącego
    Od: " km" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wszystko było fajnie telefon pokazywał nazwę z książki,nawet foto i gadał
    ludzkim głosem kto dzwoni,nagle przestał.
    Nie mam zdublowanych kontaktów w karcie pamięci i SIM,pokazuje tylko numer.
    Zbiegło się to z upgradem softu,ale nie zwróciłem uwagi czy dokładnie
    po aktualizacji się to stało.
    Dziękuję za pomoc,bardzo uciązliwa sprawa.