  • 31. Data: 2015-03-24 23:31:35
    Temat: Re: Dziwny problem z termoparą K i max31950K
    Od: 2m <m...@g...com>

    >Maxim odpisał, żeby
    > dodać kondensatory filtrujące na t- t+ powinno to pomóc.
    > --
    > Marek

    Z ciekawości.. czy kondensatory rozwiązały problem? Jak wypada porównanie z
    oryginałem?
    2m

  • 32. Data: 2015-03-25 20:47:33
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 24 Mar 2015 15:31:35 -0700 (PDT), 2m
    <m...@g...com> wrote:
    > Z ciekawości.. czy kondensatory rozwiązały problem? Jak wypada poró=
    > wnanie z oryginałem?

    Tak, rozwiązały. Teraz już działa w niskich (różnicach) temp.
    prawidłowo. Różnica we wskazaniach z oryginałem jest max 1°.

    --
    Marek

  • 33. Data: 2015-03-26 20:26:00
    Od: "J.D." <f...@c...ua>

    W dniu 2015-03-22 o 11:16, Marek pisze:

    > Skoro mam miniaturowy gotowy układ cyfrowy z kompensacją to chcę go
    > umiešcic bezposrednio w kopułce termopary. Stąd chyba nie ma potrzeby
    > użycia tych specjalnych kabli skoro układ już będzie kompensował będąc w
    > tej samej temp.
    Widzę że problem rozwiązałeś, ale czy nie prościej było wpakować w
    głowicę termopary gotowy, fabryczny transmiter na 4-20mA/RS485/etc.. i
    dalej przesyłać przetworzony sygnał po miedzi?

    pozdrawiam

  • 34. Data: 2015-03-26 23:24:51
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 26 Mar 2015 20:26:00 +0100, "J.D." <f...@c...ua>
    wrote:
    > Widzę że problem rozwiązałeś, ale czy nie prościej było wpakować w
    > głowicę termopary gotowy, fabryczny transmiter na
    4-20mA/RS485/etc.. i
    > dalej przesyłać przetworzony sygnał po miedzi?

    A czyż 1wire nie jest właśnie "przesyłaniem przetworzonego sygnału po
    miedzi"?

    --
    Marek