  • Data: 2009-10-13 11:50:17
    Temat: Dziwny problem z połączeniem sieciowym
    Od: Dplus <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Po dzisiejszym włączeniu komputera nie mogę się połączyć z routerem -
    jest nietypowe zachowanie - co chwila pojawia mi się pobieranie
    adresu
    sieciowego po czym komunikat "kabel sieciowy jest odłączony" - i tak
    co chwila przeskakuje z jednego na drugie.

    Płyta ASROCK A790GMH, karta zintgegrowana, realtek.

    Podłączałem router drugim kablem - to samo. Router do laptopa -
    działa. W logu zdarzeń przy okazji utracenia połączenia jest
    komunikat
    "System wykrył, że karta sieciowa Realtek...PCI-E Gigabit Ethernet
    NIC
    została podłączona do sieci i ma zainicjowane normalne działanie na
    karcie sieciowej."

    Czy karta sieciowa sobie padła? Nic niezwykłego z nią ostatnio nie
    robiłem :/
    Będę bardzo wdzięczny za pomoc...