  • Data: 2009-04-12 08:13:31
    Temat: Dziwny problem z "netstat"
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziwny problem mi się pojawił z poleceniem netstat:
    komputer z XP, odpalona przeglądarka, GG, czytnik grup dyskusyjnych.
    Uruchamiam okno konsoli, wpisuję polecenie netstat i... i nic. Nie są
    pokazywane ŻADNE aktywne połączenia. To samo netstat -a i netstat -n. Wynik
    działania tych komend wygląda tak:

    C:\Documents and Settings\Jarek>netstat

    Aktywne połączenia

    Protokół Adres lokalny Obcy adres Stan

    C:\Documents and Settings\Jarek>

    Jedyne, co odbiega od tej reguły, to netstat -b, jedynie to polecenie
    pokazuje aktywne połączenia. Ktoś mi może powiedzieć, co jest grane?

    J.