  • 11. Data: 2012-02-06 17:11:07
    Temat: Re: Dziwny problem z elektryką/żarówkami H4
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Wmak napisał(a):
    > Jeśli nie odróżniasz napięcia od prądu to nie moja wina tylko może twojego
    nauczyciela fizyki....
    Prądu czy prądu ładowania.
    Ja pierdole zawsze się znajdzie jakiś cwaniacek yntelygent który musi coś mądrego
    napisać jak by nie
    zajarzył o co chodzi i udawał że chodził na wszystkie lekcje fizyki.

    "Dlatego takie ładowarki mają tak dobrane wartości prądu ładowania..."
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Ładowarka_akumulatorów
    Oprotestuj wpis/y i zdrówka życzę.
    http://www.google.pl/search?client=opera&rls=pl&q=pr
    %C4%85d+%C5%82adowania&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=ut
    f-8&channel=suggest
    --
    Krzysiek

  • 12. Data: 2012-02-06 17:13:21
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    AZ napisał(a):
    > Napięcie to innymi słowy prąd? Gratuluję.
    Nastepny LOLO LOL
    --
    Krzysiek

  • 13. Data: 2012-02-06 17:47:50
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-06 15:31, Robert_J pisze:

    > Nawet takie napięcie nie powinno nagle spalić obu żarówek.

    Spokojna głowa - pójdzie większy prąd, większa moc, szybciutko
    się żarówka spali.

  • 14. Data: 2012-02-06 17:52:02
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Krzysztof 45

    > Nastepny LOLO LOL

    Uwaga! Rzucam banana! Chwytaj!

  • 15. Data: 2012-02-06 19:13:06
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    Krzysztof 45 <m...@v...pl> napisał(a):

> [...]
    > http://www.google.pl/search?
    client=opera&rls=pl&q=pr%C4%85d+%C5%82adowania&sour
    > ceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&channel=suggest

    Krótko:
    Jeśli ktoś nie odróżnia pojęć "prąd" i "napięcie" i nie wie, jaka jest różnica
    w ładowaniu akumulatora z zewnętrznego prostownika i z alternatora w pojeździe
    to nie powinien udzielać porad na motoryzacyjnym forum bo może z tego być
    więcej szkód niż pożytku.

    (dotyczy także autorów niektórych wypocin z tego drugiego w/w linku.)

  • 16. Data: 2012-02-06 19:30:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/06/2012 05:11 PM, Krzysztof 45 wrote:
    > Prądu czy prądu ładowania.

    Prąd ładowania to nadal co innego niż napięcie.
> [...]
    > Oprotestuj wpis/y i zdrówka życzę.
    > http://www.google.pl/search?client=opera&rls=pl&q=pr
    %C4%85d+%C5%82adowania&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=ut

    No i nadal nie wiesz czym się różni prąd od napięcia.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2012-02-06 19:33:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/06/2012 05:13 PM, Krzysztof 45 wrote:
    > Nastepny LOLO LOL

    Tak ciężko uderzyć się w pierś i przyznać do błędu?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2012-02-06 19:33:49
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Wmak napisał(a):
> [...]
    > to nie powinien udzielać porad na motoryzacyjnym forum bo może z tego być
    Wszyscy wiedza o co chodzi, wiec po co te wypociny?
    A w wątku o laczkach na lato wywalisz regułkę wskazującą na opony? Samochodowe
    oczywiście nie mózgowe.
    --
    Krzysiek

  • 19. Data: 2012-02-06 20:04:49
    Od: " " <w...@g...pl>

    AZ <a...@g...com> napisał(a):

    > Tak ciężko uderzyć się w pierś i przyznać do błędu?

    Nie przejmuj się - najpierw musiałby zrozumieć.
    Nawet elektrycy samochodowi mylą te pojęcia.
    Dawno temu brat pojechał w Polskę fiatem 125P i po drodze zajrzał do jakiegoś
    serwisu z drobnymi (już nie pamiętam jakimi) problemami

  • 20. Data: 2012-02-06 20:05:53
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-06 19:13, Wmak pisze:

> [...]
    > więcej szkód niż pożytku.
    >
    > (dotyczy także autorów niektórych wypocin z tego drugiego w/w linku.)

    Nie on pierwszy, nie ostatni.