  • 1. Data: 2012-12-23 11:29:46
    Temat: Dziwny pilot :)
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Cześć
    Dziś wykopałem z zakamarków takiego pilota:
    http://www.voila.pl/397/5fof2/?1
    Wymiary 40x85x5. Zasilanie jedno ogniwko CR2025. Może ktoś wie od czego
    on?
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2012-12-23 12:04:19
    Temat: Re: Dziwny pilot :)
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    Zdaje się, że do karty Video do PC.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar

  • 3. Data: 2012-12-23 12:08:36
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2012-12-23 11:29, Jacek Maciejewski wrote:
    > Dziś wykopałem z zakamarków takiego pilota:
    > http://www.voila.pl/397/5fof2/?1
    > Wymiary 40x85x5. Zasilanie jedno ogniwko CR2025. Może ktoś wie od czego
    > on?

    Wydaje mi się że z opisu klawiszy wynika że to pilot do ramki foto,
    miałem w łapach bardzo podobnego.