  • Data: 2011-08-21 23:00:43
    Temat: Dziwny objaw po podłączeniu monitora przez DVI, o co chodzi?
    Od: "jerzynka" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam dosyć nietypowy problem. Miałem ostatnio z 5 róznych monitorów.
    Wszystkie mimo że miały też złącze DVI podłączałem przez D-Sub.
    Od kilku tygodni mam monitor 26", w sumie nie miałem na co narzekać, ale
    podkusiło mnie i podłaczyłem przez
    złącze DVI. I tu niemiłe zaskoczenie. Obraz jest owszem minimalnie
    ostrzejszy, ale sfiksowała jedna rzecz.
    Mianowicie kolory a właściwie jeden kolor. Teraz szary, głównie w miejscu
    wypełnienia okolic "MENU" w okienkach
    jest bardziej szary niż zwykle, powiedziałbym że nawet dwa razy bardziej
    szary, a nawet lekko stalowy.
    Zmieniałem ustawienia nasycenia, gamma, jasnosci ale bez efektu. Wszystkie
    inne kolory są super, ostrość ok, a ten szary to koszmar.
    Czy jestem zmanierowany i przez cały czas używania analogowego kabla D-Sub
    moje odczucia względem kolorów były nieprawidłowe?