  • 11. Data: 2009-08-26 13:39:56
    Temat: Re: Dziwne zachowanie różnicówki
    Od: wchpikus <w...@w...pl>

    Witam!

    > Przecież mi wywala róznicówkę... :)

    Roznicowka nie sklada sie tylko z zabezpieczenia roznicowego, ale tez
    przeciazeniowego, stad oznaczenie np:

    http://www.luven.pl/aparatura-modulowa-wylaczniki-ro
    znicowopradowe-p300,-p312-wylacznik-roznicowonadprad
    owy-p-312-b-10a30ma-a-o_l_100_710.html

    P 312 B 10A/30MA A

    POzdrawiam

  • 12. Data: 2009-08-26 13:44:50
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 26 Aug 2009 15:39:56 +0200, wchpikus napisał(a):

> [...]
    > przeciazeniowego, stad oznaczenie np:
    >
    > http://www.luven.pl/aparatura-modulowa-wylaczniki-ro
    znicowopradowe-p300,-p312-wylacznik-roznicowonadprad

    Moja jest wyłącznie różnicowa. Jest co prawda podany prąd, ale jest to po
    prostu prąd maksymalny jaki ona wytrzymuje konstrukcyjbie (cieplnie).
    --
    Jacek

  • 13. Data: 2009-08-26 14:04:50
    Od: wchpikus <w...@w...pl>

    Witam!
    Czyli masz RCCB tak?
    Podaj jakie to zabezpieczenie.

  • 14. Data: 2009-08-26 14:20:55
    Od: wchpikus <w...@w...pl>

    WItam!
    > Och, pomyśl. Idą do maszyny dwa przewody... No to jak coś od jednego
    > wypłynie to do drugiego musi wpłynąć, nie? Wszystko jedno czy przez silnik
    > czy przez jakiś upływ...

    Dokladnie.
    Albo zabezpieczenie jest uszkodzone (zdarza sie), albo gdzies jest
    uplywnosc.
    Jesli chcesz dokladnbie sprawdzic, warto pomierzyc.
    Jesli nie,wymien na inna.
    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2009-08-26 14:44:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:12sw08i8ugh6r$.1c7pwaapazena.dlg@40tude.net...
> [...]
    > jednego
    > wypłynie to do drugiego musi wpłynąć, nie? Wszystko jedno czy

    Ok, przyzwyczajony jestem ze ida jednak trzy kable.

    Chyba ze .. drobny uplyw naprawde jednak nastapil, ale nie do
    plastikowej obudowy tylko do wrzeciona i przez tarcze do cietego
    elementu.
    Co tniesz i czy jest dobrze uziemione ? :-)

    J.

  • 16. Data: 2009-08-26 15:32:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 26 Aug 2009 16:44:11 +0200, J.F. napisał(a):

    > Co tniesz i czy jest dobrze uziemione ? :-)

    Niestety. Wywala w chwili załączenia. Zresztą odkurzacz też :)
    --
    Jacek

  • 17. Data: 2009-08-26 15:41:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:xixtob9fjj3c.1942926pj365g$.dlg@40tude.net...

    > Niestety. Wywala w chwili załączenia. Zresztą odkurzacz też :)

    A te inne wiertarki nadal dzialaja czy juz nie ?

    Moze cos sie w instalacji porobilo i teraz kazdy 1-fazowy odbiornik
    wywala ?

    J.

  • 18. Data: 2009-08-26 15:51:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Wednesday, August 26, 2009, 5:41:01 PM, you wrote:

    > A te inne wiertarki nadal dzialaja czy juz nie ?
    > Moze cos sie w instalacji porobilo i teraz kazdy 1-fazowy odbiornik
    > wywala ?

    Wystarczy zwarcie PE z N za różnicówką, żeby włączenie jakiegokolwiek
    znaczącego obciążenia wyłączało różnicówkę.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 19. Data: 2009-08-26 16:19:36
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 26 Aug 2009 17:51:21 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Wystarczy zwarcie PE z N za różnicówką, żeby włączenie jakiegokolwiek
    > znaczącego obciążenia wyłączało różnicówkę.

    Powinno to zwarcie (punkt rozdziału PE i N) być przed róznicówką?
    --
    Jacek

  • 20. Data: 2009-08-26 16:31:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jacek,

    Wednesday, August 26, 2009, 6:19:36 PM, you wrote:

    > Powinno to zwarcie (punkt rozdziału PE i N) być przed róznicówką?

    Oczywiście.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl