  • Data: 2016-08-05 15:55:50
    Temat: Dziwne zachowanie rowerzystów
    Od: twistedme <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Spotkał się ktoś może z czymś takim? Miałem ostatnio 3x taką sytuację,
    jedną na wiosnę i 2x jakoś na dniach. Wszystko w tym samym miejscu.
    Najpierw był to dziadek na Wigry 3, więc zwaliłem na wiek :), a teraz
    jakieś młode chłopaki na oko 16-18 lat.

    http://pokazywarka.pl/zbogu2/

    Ulica z pierwszeństwem dość szeroka, fakt. Z prawej strony wyjeżdża
    rowerzysta bez patrzenia, bez zwalniania jedzie jak czerwona strzałka
    pokazuje. Trąbie, a rowerzyści patrzyli na mnie jak na debila jak ich
    mijałem. Rzeczywiście jechali przy samej krawędzi i jadąc normalnie nie
    było właściwie szans ich zahaczyć, no ale kurka... bez przesady.

    To jest jakiś lokalny wynalazek, czy nowa moda ogólnokrajowa?