  • 1. Data: 2009-05-24 13:28:10
    Temat: Dziwna rzecz
    Od: "Jacek Tusuński" <s...@g...pl>

    W czwartek jechałem do brata samochodem
    wyjechaliśmy z mojego miasta potem wioska ,miasto wioska i następna wioska i
    dojechaliśmy
    wszystko ok
    następnie wracaliśmy tą samą drogą i tu zaczeły się jaja
    w połowie drogi mój telefon sieć orange zaciął cię nie łączy z żadnym numerem
    twierdząc że numer jest zajęty albo brak zasięgu
    dojechaliśmy do domu to samo
    obszedłem dom i to samo
    następnie telefon wyłąnczyłem i wląnczyłem ponownie i wszystko wróciło do normy
    Pierwszy raz to mi sie przydarzyło
    przedtem jak jeździłem do Krakowa takich numerów nie było
    Ale numer

  • 2. Data: 2009-05-24 13:47:25
    Temat: Re: Dziwna rzecz
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 24 May 2009 13:28:10 +0000, Jacek Tusuński napisał(a):

    > przedtem jak jeździłem do Krakowa takich numerów nie było Ale numer

    Wniosek jest prosty: nie jeździć nigdzie, a jeśli już to tylko do Krakowa.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 3. Data: 2009-05-24 13:49:04
    Od: Piotr M <n...@n...pl>

    Jacek Tusuński pisze:

    > Pierwszy raz to mi sie przydarzyło
    > przedtem jak jeździłem do Krakowa takich numerów nie było
    > Ale numer

    Ale ta Oranżada to figlarna czasami, takie figielki i to przed Krakowem,
    z wioski do miasta, z miasta do wioski, no no, oj figlarna, ale numer ;)

    --
    pzdr, Piotr M

  • 4. Data: 2009-05-24 13:50:04
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Jacek Tusuński" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > do normy
    > Pierwszy raz to mi sie przydarzyło
    > przedtem jak jeździłem do Krakowa takich numerów nie było

    Słuzby myślały, ze jedziesz przygotowywać manifestację pod Wawelem. Sa już
    widocznie przygotowani na 4 czerwca. :):):)

    wiatrak

  • 5. Data: 2009-05-24 15:43:08
    Od: "Wiesiaczek" <c...@v...pl>

    Użytkownik "Jacek Tusuński" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    [...]
> [...]
    > dojechaliśmy do domu to samo
    > obszedłem dom i to samo
    > następnie telefon wyłąnczyłem i wląnczyłem ponownie i wszystko wróciło

    Trzeba było wyłączyć i włączyć.

    --
    Pozdrawiam - Wiesiaczek

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

  • 6. Data: 2009-05-24 16:09:59
    Od: Jan Wielebiński <j...@o...gmail>

> [...]
    > do normy
    > Pierwszy raz to mi sie przydarzyło
    > przedtem jak jeździłem do Krakowa takich numerów nie było

    Taki szpecjalista od lat i nie wie, ze telefon, jak każdy system
    mikroprocesorowy, czasami się zawiesza i trzeba go zresetować pozbawiając
    zasilania?

  • 7. Data: 2009-05-24 20:24:02
    Od: "Kamtzu" <k...@U...tlen.pl>

    Użytkownik "Jacek Tusuński" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > obszedłem dom i to samo

    Ae obszedles zgodnie z ruchem wskazówek zegara czy odwrotnie? B jak zgodnie
    to nic dziwnego,ze nic nie dalo...

    ale numer

  • 8. Data: 2009-05-24 22:16:00
    Temat: Panowie czekam na konkrętną odpowiedź
    Od: "Jacek Tusuński" <s...@g...pl>

    Pierwszy raz to mi się stało
    przypuszczam ze nadajniki się coś tam coś tam
    wprowadziły błędną informacje no zablokował się sytem
    telefon działał więc coś na łączach się stało
    czekam nadal na konkrety a nie bajki

    73 de SP9TCU

  • 9. Data: 2009-05-24 23:03:30
    Temat: Re: Panowie czekam na konkrętną odpowiedź
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Jacek Tusuński pisze:
    > Pierwszy raz to mi się stało
    > przypuszczam ze nadajniki się coś tam coś tam
    > wprowadziły błędną informacje no zablokował się sytem
    > telefon działał więc coś na łączach się stało
    > czekam nadal na konkrety a nie bajki

    Konkretnie to kup sobie slownik ortograficzny bo oczy bola.
    Poza tym zainteresuj sie czyms takim jak znaki przestankowe.
    Nie stosujesz i "cos tam cos tam" ci wychodzi.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 10. Data: 2009-05-25 04:46:17
    Od: "Max" <a...@q...com.pl>

    Użytkownik "Jan Wielebiński" <j...@o...gmail> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Taki szpecjalista od lat i nie wie, ze telefon, jak każdy system
    > mikroprocesorowy, czasami się zawiesza i trzeba go zresetować pozbawiając

    Jacek-Digital poprostu nie wie ze jadac do Krakowa droga
    miasto-wioska-miasto-wioska tak sie poprostu dzieje :):):):)