  • 1. Data: 2009-11-05 19:54:05
    Temat: Dziwadło...
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Natknąłem się w trakcie szukania czegoś...
    http://www.1areacodescountrycodes.com/international-
    country-codes-city-calling-code-montserrat.htm
    Inny matrix? Pragnę zauważyć, że odległość, zmierzyłem w Google Earth,
    wynosi 4000 km (w linii prostej)... Tym bardziej mnie to zastanawia, czy
    ktoś sobie po prostu jajec nie robi...

    --
    D4
    Tu przerwał, lecz róg trzymał, wszystkim się zdawało,

  • 2. Data: 2009-11-05 20:36:58
    Temat: Re: Dziwadło...
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

> [...]
    >
    > Inny matrix? Pragnę zauważyć, że odległość, zmierzyłem w Google Earth,
    > wynosi 4000 km (w linii prostej)... Tym bardziej mnie to zastanawia, czy

    Kiedyś się mówiło, że papier jest cierpliwy. Teraz - serwery łykną wszystko?

    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2009-11-05 23:39:31
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...pXl> napisał w wiadomości
    country-codes-city-calling-code-montserrat.htm

    > Kiedyś się mówiło, że papier jest cierpliwy. Teraz - serwery łykną
    > wszystko?

    Ja natomiat coś tam z dawna w pamięci znajduję, że były w państwach
    afrykańskich tworzone połączenia skrośne (u nas zreszta też -
    Katowice-Ostrava kierunek 140, ciekawe, czy dziś po ACMM wykorzystywane
    są te łącza?, Zakopane-Poprad (Stary Smokowec, z sygnałem zgłoszenia o
    dźwięku zachrypniętej trąbki rowerowej, co tam mogło być?) kierunek 88,
    podobnież Zgorzelec-Goerlitz i Gubin-Guben) gdzie numeracja mogła być
    nietypowa, stąd wolałbym ustalić, czy przypadkiem tam czegoś skrośnego,
    lub jakimś VOiP-em nie zrobili. Bo u nas, to wiadomo, kilkanaście,
    kilkadziesiat km, a tam 4 kkm... Jako, że już spotykałem się z
    dziwactwami, co rzeczywiście istniały, to wolałbym to racjonalnie
    obalić... Trochę się domyślam, co to może być, ale nie chcę tu drażliwej
    polityki rozsiewać.

  • 4. Data: 2009-11-06 10:34:41
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

> [...]
    > podobnież Zgorzelec-Goerlitz i Gubin-Guben) gdzie numeracja mogła być
    > nietypowa, stąd wolałbym ustalić, czy przypadkiem tam czegoś skrośnego,

    Nic nie przebije dawnej Mokotów IV. Najbardziej badziewiasta Pentaconta w
    Warszawie z sygnałem SUSa jakby to była praca dyplomowa "multiwibrator
    asabilny".
    Trąbiło okropnie.
    I jeszcze zaliczało na sygnale wołania bardzo często na tej centrali.
    Kiedyś nawet jak mi zaliczyło z automatu gdy dzwoniłem pod numer nieobecnego
    abonenta to poświęciłem kartę i czas aby złośliwie patrzeć jak dzwoni podan
    wszlekie granice niedziałającej co oczywiste temporyzacji.
    Jeśli tam jednak był ktoś pod tym numerem a nie chciał odebrać i liczył na
    temporyzację to jego cierpliwość była wystawiona na ciężką próbę.
    vari

    ps A wogóle Mokotów miał nieszczęście do central.
    Inna - Mokotów III, niesławnej pamięci K-66 z numerami na 49 była znana
    telefonistkom w całej Polsce.
    Gdy ktoś zamawiał rozmowę do Warszawy z numerem na 49 to lojalnie otrzegały,
    że może być różnie.

  • 5. Data: 2009-11-06 11:35:02
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    Np. przy pierwszym napadzie na Irakijczyków BT po jakimś czasie triumfalnie ogłosiła
    jakiś numer kierunkowy do swoich jednostek jako
    "lokalny miedzymiastowy" czy podobnie.
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2009-11-06 23:52:53
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Sempiterna napisał:
> [...]
    >
    > Inny matrix? Pragnę zauważyć, że odległość, zmierzyłem w Google Earth,
    > wynosi 4000 km (w linii prostej)... Tym bardziej mnie to zastanawia, czy

    Z Montserrat (brytyjskiej wysepki karaibskiej) do Palestyny jest dalej.
    Te 4000 to do Maroka ;-)?

    W ogóle cały ten sajt to jest niezły odjazd :-).
    Np. tu
    http://www.1areacodescountrycodes.com/all-country-co
    de-numbers-countrycodes.htm

    1) Kierunkowe do oceanów i tajemniczego Australia Territory
    Atlantic Ocean country code 0
    Australia Territory country code 0
    Indian Ocean country code 0
    Pacific Ocean country code 0

    2) Kirgizja w 3 wcieleniach (w tym 2 +7)
    Kirighzia country code 7
    Kyrgyzstan country code 7
    Kyrgyz Republic 996

    3) Kraj Sachalin
    Sakhalin country code 7

    4) Wyspy św. Tomasza i Książęca, Tanzania, Antigua i Barbuda,
    Dominikana, St. Kitts i Nevis "podzielone" na 2 kraje (ale ze wspólnymi
    kierunkowymi)
    Principe 239
    Sao Tome country code 239
    Tanzania country code 255
    Zanzibar country code 255
    Antigua country code 268
    Barbuda 268
    East Timor 670
    Northern Marianas Islands (Saipan, Rota, & Tinian) country code 670
    Dominican Republic country code 809
    Palm Island country code 809 (co to za wyspa?)
    Nevis Island country code 869
    St. Kitts country code 869

    5) Jugosławia wiecznie żywa (niczym idea Lenina)
    Serbia 381
    Yugoslavia country code 381

    6) Brak Czarnogóry (i pewnie czegoś jeszcze ale nie chciało mi się szukać)

    7) "Wspólne" kierunkowe (wynikające z wymieszania "prawdziych" country
    codes z area codes z NANPy dla krajów innych niż USA/Kanada.

    Bahamas country code 242
    Congo country code 242
    Barbados country code 246
    Diego Garcia country code 246