    From: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Dziury w jezdni.
    Date: Fri, 1 Feb 2013 20:41:53 +0100

    Wczoraj postanowiłem spełnić obywatelski obowiązek. Jadę slalomem między
    dziurami, patrzę patrol stoi. Zatrzymałem się, wysiadłem i zapytałem ich
    czy stojąc w tym miejscu widzą stan jezdni i czy raczyli zauważyć te
    przeogromne dziury i czy czują się zobowiązani powiadomić o stanie drogi
    zarządcę.
    Dzisiaj jadę rano i co widzę? Zarządca postawił znak ograniczający do 20kmh
    na początku i na końcu felernego odcinka. Oczywiście policja dzisiaj też tam
    stała. Ciekawe ile osób przez moją obywatelską postawę zapłaciło mandat za
    przekroczenie. Zastanawiam się też czy jest możliwe tak szybko ot tak sobie
    postawić znak drogowy. Wystarczyła zaledwie noc. Nie ma tu jakiejś
    procedury, nie trwa to?

    Marek