  • 61. Data: 2024-07-19 03:30:29
    Temat: Re: Dzień bez ICE
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > Kabrio nie każdy ma, ale po ulicach ludzie chodzą i nie wymyślają, że
    > klimy brak.

    Bo co mają powiedzieć? Funkcjonują jakoś. Młodzi i sprawni pocą się jak
    świnia, starzy mdleją albo dostają udarów cieplnych, ale klimy na dworze
    przecież nie zainstalujesz.

    > No jak niewielka? Normalna miejska. Mniej niż 50/h się raczej nie jedzie
    > chyba, że w korku, więc co najwyżej godzina. Ale godzina to max a krzywą
    > częstości różnych dystansów jaką masz? To nawet nie będzie pół godziny!

    Każdy ma inną, bo każdy jeździ gdzie indziej.

    > A silnik twojego smroda nie hałasuje czasem bardziej?

    Nie hałasuje. A odkąd zmieniłem poduszki to w ogóle ledwo mruczy.

    > Ja pisałem o szumie powietrza. Jechałeś kiedyś kabrio 200/h z otwartym
    > dachem?

    Motorem jechałem, w koszmarnym upale. Był wiatr ale nadal było za gorąco.
    Fakt że ubrany trochę lepiej niż ubieram się do samochodu.

    --
    W ciemnościach podczas seansu filmowego słychać podniesiony głos kobiety:
    - Niech pan natychmiast zabiera swoje ręce!

  • 62. Data: 2024-07-19 03:33:54
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Wiatrak w domu pomaga, ale z klimą nawet nie porównuj.

    Mam w domu jedno i drugie. Wiatrak do klimy się nie umywa. A klima nie
    jest jakaś bardzo mocna. Ale pokój jest w stanie schłodzić do
    wystarczającej temperatury, żebym czuł się w te upały komfortowo. Potem
    wychodzę na resztę mieszkania i dopiero uderza mnie gorąco.

    > Twizy w korkach może 2h jechac. I stać. i nie ma nawet wiatraczka :-P

    Tam serio nawet nie ma nawiewu? :D

    > 4h - no też wytrzymam, jak muszę. Ale potem organizm się zimnego piwa
    > dopomina.

    A to w sumie ciekawe. Mi alkohol w upale wyjątkowo nie wchodzi. Źle się
    potem czuję.

    > Z otwartymi szybami silnik mi halasuje znacznie bardziej.

    Mi raczej opony.

    --
    Przychodzi kogut do kurnika... Patrzy... Nie ma ani jednej kury.
    Idzie do restauracji... Patrzy... Kury kręcą się na rożnie.

  • 63. Data: 2024-07-19 06:31:11
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 18-07-2024 o 15:58, J.F pisze:

    > Oczywiscie, ze będzie chlodniej, z klimą.
    > Nie po to kupowalismy auta z klimami, żeby ich nie używać.

    > A jaka temperatura na zewnątrz jest?
    > 25C, 30C, 35C, 40C, 45C ?
    >
    > Bo biały czlowiek się czuje komfortowo w 25.

    A to już zależy od preferencji.
    Ja 25 to może i tak, ale w słońcu.

  • 64. Data: 2024-07-19 11:05:07
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Ja komórkę ładuję indukcyjnie.

    I co Ci to daje w porównaniu z kabelkiem z wtyczką magnetyczną?

  • 65. Data: 2024-07-19 11:11:02
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Tam serio nawet nie ma nawiewu? :D

    Po co w samochodzie z nadwoziem otwartym nawiew?

  • 66. Data: 2024-07-19 11:15:45
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Potrzeba, bo latem przez okna wdziera się żar piekielny.

    Normalne powietrze.

  • 67. Data: 2024-07-19 11:17:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 19 Jul 2024 01:33:54 -0000 (UTC), Arnold Ziffel wrote:

> [...]
    >
    > Tam serio nawet nie ma nawiewu? :D

    > A to w sumie ciekawe. Mi alkohol w upale wyjątkowo nie wchodzi. Źle się

    Piwo nie alkohol :-)

    > Mi raczej opony.

    Na parkingu. Wnętrze Vectra ma dość dobrze wytłumione, i silnik
    (zużyty już mocno) jest znacznie głośniejszy na zewnątrz niz wewnątrz.
    Ale jak okna otworzysz, to halas wnika.

    Ale to jest nic w porównaniu z szumem powietrza wpadającego przez okna
    przy szybkiej jeździe.

    J.

  • 68. Data: 2024-07-19 11:17:51
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Ale ja wiem kiedy jest mi chłodniej a kiedy cieplej.
    >
    > Wchodzę do nagrzanego samochodu, otwieram szyby albo nawet drzwi, żeby to
    > gorące powietrze wydmuchać, a potem wsiadam i włączam klimę (zamykając
    > najpierw szyby albo drzwi). Bo jak wyłączę klimę i otworzę na oścież szyby
    > to nadal będzie mi za gorąco.

    Jak się przyzwyczaiłeś do życia w lodówce to tak będzie. Ja normalnie żyję.

    > To czym się to Twizy różni od mojego samochodu z otwartymi obiema szybami?

    Nie mam pojęcia. Nie wiem nawet jaka marka. Pewnie prawie wszystkim.

  • 69. Data: 2024-07-19 11:20:17
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Ja też. Mój pierwszy samochód nie miał klimy i w sumie nie była potrzebna.
    > Teraz nie wyobrażam sobie mieć samochodu bez klimy. No to mamy dwie opcje,
    > albo ja się zrobiłem stary i wygodny, albo coś się jednak z tym klimatem
    > stało.
    >
    > I nie mówię o konkretnych, pojedynczych, gorących dniach, tylko o ogólnej
    > tendencji.
    >
    > Oglądałem sobie ostatnio filmy nagrywane zimą 2008 r. i uświadomiłem
    > sobie, jak dawno nie widziałem takiej zimy. Jasne, bywa zimno, ale nie aż
    > tak jak bywało nawet te 15-16 lat temu.

    U mnie nic wielkiego nie zmieniło się :-) Bywały różne zimy, teraz też
    bywają. A było o lecie. Lata też nie zmieniły się :-)

  • 70. Data: 2024-07-19 11:28:30
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Bo co mają powiedzieć? Funkcjonują jakoś. Młodzi i sprawni pocą się jak
    > świnia, starzy mdleją albo dostają udarów cieplnych, ale klimy na dworze
    > przecież nie zainstalujesz.

    Jedź sobie nad morze na plażę i sprawdź jak naprawdę jest.

    > Każdy ma inną, bo każdy jeździ gdzie indziej.

    Można jeździć inaczej a to ciągle Twizy z jakimiś osiągalnymi
    zastosowaniami.

    > Nie hałasuje. A odkąd zmieniłem poduszki to w ogóle ledwo mruczy.

    > Motorem jechałem, w koszmarnym upale. Był wiatr ale nadal było za gorąco.
    > Fakt że ubrany trochę lepiej niż ubieram się do samochodu.

    To sprzedaj ten motor.