  • 1. Data: 2003-09-24 15:54:51
    Temat: Dzielenie neostrady [teoretycznie]
    Od: gilder <g...@i...at.pl>

    Sam mam iDSL więc pytam teoretycznie, gdyż na stronie neo+ -> cennik
    jest pozycja :
    8. Udostępnienie Usługi Neostrada poza Lokal bez zgody TP S.A. =
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Trzykrotność miesięcznej opłaty abonamentowej, za każde połączenie i za
    każdy rozpoczęty miesiąc takiego połączenia.

    Oki niby wszystko fajnie ale czy taką zgode można uzyskać ??
    Bo jeśli tepsa wydaje takie zgody to po co to wszystko ?

  • 2. Data: 2003-09-24 16:52:46
    Temat: Re: Dzielenie neostrady [teoretycznie]
    Od: "rutekp" <r...@m...com.pl>

> [...]
    >
    > Oki niby wszystko fajnie ale czy taką zgode można uzyskać ??
    > Bo jeśli tepsa wydaje takie zgody to po co to wszystko ?

    Oto odpowiedz z Bydgoszczy:

    "W odpowiedzi na pisma otrzymane w dniu 30.07.2003 uprzejmie informuje, ze z
    przyczyn obiektywnych zaproponowane przez Pana udostepnienie uslugi
    Neostrada jest niemozliwe.

    Kierownik Działu
    Obsługi Klientów Indywidulanych"

    Pawel

  • 3. Data: 2003-09-24 17:49:14
    Od: Marcin Jurczuk <s...@s...eu.org>

    In article <bksi02$fgi$1@nemesis.news.tpi.pl>, rutekp wrote:

    > Oto odpowiedz z Bydgoszczy:
    >
    > "W odpowiedzi na pisma otrzymane w dniu 30.07.2003 uprzejmie informuje, ze z
    > przyczyn obiektywnych zaproponowane przez Pana udostepnienie uslugi
    > Neostrada jest niemozliwe.
    Co to sa przyczyny obiektywne ?? Dupa nie powod - musz podac konkretny np:
    przyczyny techniczne, logistyczne, bla bla bla ..

    --
    Regards.
    M.J.

  • 4. Data: 2003-09-24 20:37:38
    Od: "Jacek M." <n...@y...net (usun-to)>

    gilder napisał(a) w <news:c5r841-pkv.ln1@news.m6net.eu.org>:
> [...]
    >
    > Oki niby wszystko fajnie ale czy taką zgode można uzyskać ??
    > Bo jeśli tepsa wydaje takie zgody to po co to wszystko ?

    Jako ciekawostkę podam odpowiedź na moje pytanie odnośnie "legalności"
    przestawienia Lucenta CellPipe 20A-GX, by pracował w "trybie >>router<<":

    ****
    Pytanie brzmi: czy rekonfiguracja dostarczonego przez Państwa pakietu
    sprzętowego Lucent CellPipe 20A-GX zgodnie ze specyfikacją producenta
    (dostępną np. tutaj:
    http://www.lucentdocs.com/ins/english/dslcell/0766-0
    04.pdf),
    zmieniająca sposób działania urządzenia tak, aby zapewniało ono NAT,
    spowoduje negatywne konsekwencje z Państwa strony względem Państwa klienta.
    Rekonfiguracja ta odbywa sie bez fizycznej ingerencji w strukturę urządzenia
    i jest w prosty sposób odwracalna.

    ****

    Modem-spliter jest dzierżawiony przez Abonenta, a co za tym idzie jest
    własnością Telekomunikacji Polskiej. Ingerencja w pakiet sprzętowy niezgodna
    z pierwotnym zastosowaniem jest więc niedopuszczalna.

    Konfiguracja sieci w oparciu o łącze NEOSTRADA (przy założeniu że punkty
    regulaminu będą spełnione), jest możliwa bez ingerencji w urządzenie
    dostępowe, jednak Telekomunikacja polska nie prowadzi wsprarcia technicznego
    w tym zakresie.

    --
    Pozdr., JM
    [..testowa syg.nat.urka..]

  • 5. Data: 2003-09-24 20:38:02
    Od: "Piotr" <m...@w...pl>

    Użytkownik "rutekp" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > "W odpowiedzi na pisma otrzymane w dniu 30.07.2003 uprzejmie informuje, ze
    > przyczyn obiektywnych zaproponowane przez Pana udostepnienie uslugi

    brzmi jak cytat z "Misia" :-)

    Piotr

  • 6. Data: 2003-09-24 22:11:31
    Od: "FINCH" <b...@x...zieba.info>

    gilder wrote:
> [...]
    >
    > Oki niby wszystko fajnie ale czy taką zgode można uzyskać ??
    > Bo jeśli tepsa wydaje takie zgody to po co to wszystko ?

    TPSA nie ma nic innego do roboty jak śledzić tych co udostępniają neostradę
    . Jak zaczną łpać to sobie zapuszcze wąsy .

    --
    FINCH

  • 7. Data: 2003-09-24 23:21:25
    Od: "Piotr Chmielewski" <c...@m...pw.edu.pl>

    Użytkownik "gilder" <g...@i...at.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Oki niby wszystko fajnie ale czy taką zgode można uzyskać ??
    > Bo jeśli tepsa wydaje takie zgody to po co to wszystko ?

    Zgody takie nie sa wydawane. Wg. mnie to tylko jakies niefortunne
    sformulowanie, lub ewentualnie zgode taka moga otrzymac klienci
    kluczowi, a raczej vipy czyli pracownicy ktorym tpsa/klienci kluczowi
    funduja neo w domu.

    Bucz

  • 8. Data: 2003-09-25 17:33:18
    Od: Dariusz Sznajder <d...@b...tu.kielce.pl>

    W artykule <bksltk$9le$1@news.lublin.pl>
    Jacek M. napisał(a):
    > Modem-spliter jest dzierżawiony przez Abonenta, a co za tym idzie jest
    > własnością Telekomunikacji Polskiej. Ingerencja w pakiet sprzętowy niezgodna
    > z pierwotnym zastosowaniem jest więc niedopuszczalna.
    Hmmm?
    Ostatnio to chyba go jednak sprzedają.

    --
    Dariusz Sznajder
    DSZ1-RIPE

  • 9. Data: 2003-09-26 07:39:02
    Od: "Jacek M." <n...@y...net (usun-to)>

    Dariusz Sznajder napisał(a) w
    .kielce.pl>:
    > W artykule <bksltk$9le$1@news.lublin.pl>
    > Hmmm?
    > Ostatnio to chyba go jednak sprzedają.

    A teraz tak, korespondencja była prowadzona pod koniec lutego 2003. To miało
    być raczej a propos odstępowania od niektórych ustaleń Regulaminu,
    elastycznego podejścia do klienta itp :).

    --
    Pozdr., JM
    [..testowa syg.nat.urka..]

  • 10. Data: 2003-09-26 07:39:10
    Od: Krzysztof Czajka <K...@p...pl>

    Dariusz Sznajder (d...@b...tu.kielce.pl) napisał(a):

    > W artykule <bksltk$9le$1@news.lublin.pl>
    > Hmmm?
    > Ostatnio to chyba go jednak sprzedają.

    Ale tu chodziło o modem Lucenta, który dawano w dzierżawę. Teraz sprzedawane
    są wyłącznie Sagemy, które podłączane są przez USB i żadnych funkcji NAT-u
    nie mają.

    Pozdrawiam,
    Krzychu

    --