  • 1. Data: 2012-11-06 11:00:39
    Temat: Dyski SAS (2.5) psują się na potęgę (HP)
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    Witam.
    Co jest grane z dyskami od HP? Kto dla nich robi teraz napędy? Na
    dyskach jest naklejka HP, ale ani słowa kto jest producentem.
    Serwery sprzed roku (i nowsze) mają uwalone dyski non-stop. Mam
    z 30-40 serwerów z dyskami SA 2.5 146GB i nie ma dnia aby dysk
    nie był uwalony (starsze serwery nie mają tego problemu). Fakt,
    że NBD HP działa bez problemu (najczęściej mam dysk na następny
    dzień od kuriera, serwery mają min. 4lata pakietu serwisowego), ale
    to jakaś masakra! Bywa, że w serwerze siadają po dwa dyski w jeden
    dzień - dobrze, że poza RAID zawsze w konfiguracji mam 'spare HDD',
    że przy odrobinie szczęścia i 3 mogą być uwalone bez wypłaszczenia
    serwera...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 2. Data: 2012-11-06 11:02:07
    Temat: Re: Dyski SAS (2.5) psują się na potęgę (HP)
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 06/11/2012 10:00, DooMiniK wrote:
> [...]
    > dzień - dobrze, że poza RAID zawsze w konfiguracji mam 'spare HDD',
    > że przy odrobinie szczęścia i 3 mogą być uwalone bez wypłaszczenia

    Setki ofert na Ebay, jak chcesz mogę Ci sprawdzić w domu -mam taki dysk.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 3. Data: 2012-11-06 11:02:37
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 06/11/2012 10:02, DooMiniK wrote:

    > Setki ofert na Ebay, jak chcesz mogę Ci sprawdzić w domu -mam taki dysk.

    W złym wątku odpisałem, za mało kawy :/ Przepraszam, nie mam jak anulować.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 4. Data: 2012-11-06 11:06:00
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    DooMiniK nabazgrał(a):

    > Witam.
    > Co jest grane z dyskami od HP? Kto dla nich robi teraz napędy? Na
    > dyskach jest naklejka HP, ale ani słowa kto jest producentem.

    Wiem że dyski ZEW dla HP robi WD ale z SAS to Ci nie powiem ... masz
    przykład takiego na fotkach ?

  • 5. Data: 2012-11-06 11:10:40
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 06/11/2012 10:06, Chris wrote:
    > DooMiniK nabazgrał(a):

    > Wiem że dyski ZEW dla HP robi WD ale z SAS to Ci nie powiem ... masz
    > przykład takiego na fotkach ?

    Już spakowałem to pudełek do odsyłki gwarancyjnej... Zobacze w trapach
    z monitoringu... Sprawdzam.... Jeszcze sprawdzam...
    Ogólnie mają naklejkę HP, słowa czy HP, czy Toshiba, własne firmware:

    Details:
    IDA Physical Drive Status 'OK'
    Drive Type 4
    Location 'Port 1I Box 1 Bay 4'
    Error Code 0
    Bus # 0
    Controller Slot # 2
    Model 'HP EG0300FBDSP '
    Serial Number 'X'
    Firmware Revision 'HPD4'

    Coś takiego:
    http://tinyurl.com/c8r9777

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 6. Data: 2012-11-06 11:26:08
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    DooMiniK nabazgrał(a):

    > Coś takiego:
    > http://tinyurl.com/c8r9777

    Na 90% coś takiego czyli Toshiba:
    http://storage.toshiba.eu/cms/en/hdd/enterprise_hard
    _disk_drives/product_detail.jsp?productid=361

  • 7. Data: 2012-11-06 11:29:39
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 06/11/2012 10:26, Chris wrote:
    > DooMiniK nabazgrał(a):

    > Na 90% coś takiego czyli Toshiba:
    > http://storage.toshiba.eu/cms/en/hdd/enterprise_hard
    _disk_drives/product_detail.jsp?productid=361

    Zawsze uważałem dyski od Toshiby za bardzo dobre.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 8. Data: 2012-11-06 11:36:45
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    DooMiniK nabazgrał(a):

    _disk_drives/product_
    > Zawsze uważałem dyski od Toshiby za bardzo dobre.

    No :) mało się tego sprzedaje ale i mało wraca

  • 9. Data: 2012-11-06 16:51:57
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "DooMiniK" napisał w wiadomości grup
    > Zawsze uważałem dyski od Toshiby za bardzo dobre.

    Bo odpady sprzedają jako HP. :)

  • 10. Data: 2012-11-06 17:06:44
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik qwerty napisał:
    > Użytkownik "DooMiniK" napisał w wiadomości grup
    >
    > Bo odpady sprzedają jako HP. :)

    Wstydza sie pod swoja marką? :D