  • 1. Data: 2010-11-14 11:19:47
    Temat: C2D E6550 O/C
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    Zmieniłem w obydwu posiadanych pecetach C2D E6320 na E6550. Mam płyty na
    chipach ATI RS600 i Intel G41. Czy może ktoś z grupowiczów posiada jedną
    z w/w kombinacji i pokusił się o podkręcanie? Ciekawy jestem opinii na
    ten temat.

    Pzdr, OMSON

    P.S. Posiadam po 4GB DDR2 800MHz w tych komputerach. Wgrane najnowsze
    dostępne BIOSy. Zasilacze: Fortron 350W i Chieftec 400W.

  • 2. Data: 2010-11-14 11:58:15
    Temat: Re: C2D E6550 O/C
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    I jeszcze takie pytanko:

    - które pamięci lepiej kupić (podatniejsze na O/C):

    Patriot:
    http://allegro.pl/patriot-4gb-cl5-psd-lub-cl4-pdc-gw
    -wyprzedaz-i1317836063.html

    czy Apacer:
    http://allegro.pl/okazja-kosci-apacer-4gb-ddr2-800mh
    z-gwarancja-i1319694411.html

    Muszę wymienić komplet w kompie z chipem ATI RS600, gdyż jest mieszanina
    (2x1GB Kingston + 1x2GB GoodRAM).

    Pzdr, OMSON

  • 3. Data: 2010-11-14 12:04:36
    Od: "bosskg" <b...@w...pl>

    Użytkownik "OMSON" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kombinacji i pokusił się o podkręcanie? Ciekawy jestem opinii na ten temat.

    Mam taki procek na Asusie P5K z P35 i chodzi bezproblemowo na magistrali 457MHz
    czyli 3.2GHz. Pamięć chodzi 1:1 czyli na 914MHz, a są to kostki Patriota 2x2GB
    DDR2-800

    Krzysiek
    Gdybym umiał to sam bym przed sobą klękał!

  • 4. Data: 2010-11-14 15:09:33
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    bosskg pisze:

    > Mam taki procek na Asusie P5K z P35 i chodzi bezproblemowo na magistrali
    > 457MHz czyli 3.2GHz. Pamięć chodzi 1:1 czyli na 914MHz, a są to kostki
    > Patriota 2x2GB DDR2-800

    W sumie kupiłem w podobnej cenie za komplet 2x2GB G.Skilla 1000MHz -
    wymienię komplety 800MHz w obydwu pecetach. Przynajmniej RAM nie będzie
    mnie ograniczać przy O/C. Teraz pozostała zabawa z BIOSem na obydwu MoBo...

    Pzdr, OMSON