  • 1. Data: 2011-03-09 10:01:54
    Temat: Dysk z Lenowvo.
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Po apgrejdzie notka IBM/Lenovo został nam dysk by Hitachi 80GB luzem, raczej SATA.
    Jaką kieszonkę polecicie, żeby to-to używać jako portfel na bekapy itp.?

  • 2. Data: 2011-03-14 12:18:35
    Temat: Re: Dysk z Lenovo.
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    Nie złoszczę się na brak odpowiedzi ;-)) tym niemniej chciałem się upewnić,
    że nie zachodzi jakiś techniczny przypadek typu "dyski wyjęte z notebooków
    IBM/Lenovo nie pójdą z innym sprzętem, bo mają coś..." itp. itd.

    -----

  • 3. Data: 2011-03-14 14:01:40
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-03-14 13:18, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nie złoszczę się na brak odpowiedzi ;-)) tym niemniej chciałem się upewnić,
    > że nie zachodzi jakiś techniczny przypadek typu "dyski wyjęte z notebooków
    > IBM/Lenovo nie pójdą z innym sprzętem, bo mają coś..." itp. itd.

    Często bywało odwrotnie, dyski wlozone do IBM nie pójdą z IBM (bo nie są
    na magicznej liście IBM, z tym że to bylo kiedyś. Ja w kilku kolejnych
    swych IBM wymieniałem dyski i te wyjate miały drugie, trzecie etc życie
    w różnych miejscach

  • 4. Data: 2011-03-16 20:41:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " ąćęłńóśźż" ill12r$egb$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > się upewnić, że nie zachodzi jakiś techniczny przypadek typu
    > "dyski wyjęte z notebooków IBM/Lenovo nie pójdą z innym sprzętem,

    Najtańszą SATAnistyczną. Dyski mają różne gabaryty, ale w notebooku
    zazwyczaj są ,,typowe''. (około 100 mm na około 95 mm na około 9.5 mm)

    80 GB może być PATAlogicznym. Różnica na oko widoczna od razu.
    O pomyłkę trudno.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'